Ga naar inhoud


Flink gevulde oscam.provid gezocht


Dreeke

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Satneef:

Tonskidutch doet volgens mij niets verkeerd en is zelfs ontopic.

Wen eraan dat iemand een andere mening heeft.

 

 

Het is wel Tonski die iedereen die een andere mening heeft met inhoudsloze reacties op stang jaagt, dit met het doel zo vlug mogelijk 50.000 postings te halen.

 

De meeste zijn dus enkel de prullenbak waard, heb hem nu op de zwarte lijst geplaatst dat scheelt nogal wat onzin.

 

🔇

  • Like 1
  • Bedankt 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet ook zeggen dat Tonskidutch heel erg vaak vragen met wedervragen of herhalingen beantwoord. On Topic of niet. Ook ik kan me niet onttrekken aan de conclusie dat Tonski erg van zijn berichtenteller houdt...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Tonski heeft zelden een zinnige bijdrage.  Eigenlijk moet je zijn berichten aantal door 10 delen.

 

@tripleboy,  ik denk dat dreeke graag een recente lijst zoekt en niet eentje van pakweg 8 jaar geleden. Wat hij als voorbeeld gaf was bijgewerkt.

 

En wat je er aan hebt, tonski, het ziet er netter uit in de logs en je kunt zien voor welke pakketen er virtuele kaarten aanwezig zijn.

aangepast door Codx
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2019 om 14:03 zei muppet:

Hier kun je ze downloaden 

 

https://kos.hdsat.pl/menu-10.html

 

Is wel Pools ofzo de eerste keer door Google translate halen dan snap je het wel moeilijk is het niet. 

Als jullie hier nu kijken ipv discuseren dan waren jullie bij topic 4 al klaar geweest. 

  • Bedankt 3

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

fuck al vier " likes "op een rij, man eh afgesproken of gewoon jaloers

en dan die man die in zijn eigen topics het woord afzeikers gebruikt betreffende mensen die het niet helemaal eens zijn met de nieuwswaarde...

 

 

als je het aantal berichten intimiderend vindt dan kan de Moderatie van het Forum die ook op -0- zetten

dan begin ik vanaf -0- weer met exact dezelfde vragen en reacties om jullie berichten helderder te krijgen

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei muppet:

Als jullie hier nu kijken ipv discuseren dan waren jullie bij topic 4 al klaar geweest. 

 

Die site is helaas bij lange na niet compleet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2019 om 17:36 zei Tonskidutch:

fuck al vier " likes "op een rij, man eh afgesproken of gewoon jaloers

 

Welke "likes" ??

OP een één of andere manier zie ik geen likes.... ik geloof ook niet dat "likes" enige meerwaarde bied op een forum.

Die facebook invloeden mogen wat mij betreft heeeeeel snel van deze aardbol verdwijnen, het leidt alleen maar tot narigheid zoals we nu het voorbeeld zien.

 

Om ontopic te komen, je kunt oscam volens mij " leren" om de .serv en de .prov zelf in te vullen.

Ergens bij de config en dvb-api kun je dat aangeven.

Eenmaal ingesteld is het een kwestie van een avondje alle kanalen langszappen. :)

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...