Ga naar inhoud


Openatv 6.3 MGcamd


alias haha

Aanbevolen berichten

Even ter info, ik zag na een firmware update van mij duo4K dat openatv het ook voor elkaar heeft dan deze box met MGcamd kan draaien.

Dat is mooi, dan kan ik die multiboot er af gooien.

Dit is gewoon informatief, ik gebruik oscam ook, voor er weer word gejengeld waarom ik die ouwe zooi gebruik, gewoon omdat MGcamd een stuk sneller zapt op vu boxen.

Op een zgemma .arm box is oscam sneller met zappen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het staat je volledig vrij om te gebruiken wat je wil hoor.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het PLI forum gewend met dat soort antwoorden🤣

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

VTI en Openpli liggen waarschijnlijk wat achter qua ontwikkeling, pure2 had het al meteen draaien op de duo4K, nu openatv ook  openpli heb ik geprobeerd het ook aan de praat te krijgen, maar die maken altijd meteen heen hoop kabaal om niks als ze het niet lukt, en vti is jou ding Ton.

MGcamd kon vroeger ook al gewoon op een .arm processor draaien....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het ook op arm processor draait is nieuw voor mij :blink:

maar dus goed nieuws voor je clients met MGcamd! ;)

een build voor arm processor is natuurlijk wel mogelijk als je weet hoe, maar die was er dus nog niet in de feed van images die je noemde (VTI OpenPli)

 

goed om te weten en eens te testen mbt zap snelheid

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clemens-vuplus

Dat ben ik niet met je eens. Ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat de softcam wel degelijk kan uitmaken! In mijn specifieke geval:

OScam HD+04 kaart responsetijd 184msec

Gbox 8.11K HD+04 kaart responsetijd 50msec

 

Uiteraard dezelfde HD+ kaart (ik heb er maar 1 actief)

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clemens-vuplus, als je thuis een share hebt lopen van receiver naar receiver of een server zoals een NAS of pC-achtige is een client heel misschien sneller, maar ik betwijfel of je echt iets merkt tv kijkende en zapt in milliseconden gemeten is gemeten maar niet waarneembaar.

de fysiologie van oog en brein werkt met iets van 0,25 seconden beeldherkenning anders zie je het effect van een oude filmopname beeld voor beeld op scherm komen

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...