Ga naar inhoud


Nieuw: De M7 MZ-102 HD-Ontvanger


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Wimo01,

Aanbevolen berichten

Het lukt mij nog niet echt om onze draaibare schotel op onze camper ten volle te laten werken. 

Ik heb 4 satellieten ingesteld in de ontvanger. Via de smartfunctie van de schotel zou deze automatisch naar de juiste sat moeten gaan.

Het probleem is nu bij het installeren van de zenderlijst. Telkens ik een nieuwe scan doe op een andere satelliet verdwijnt de vorige zenderlijst en wordt hij vervangen door de nieuwe. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Kan iemand mij op het goeie pad helpen, aub?

 

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

 

West-Vlaanderen - Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, andere ontvanger kopen!

Het zijn Canal Digitaal/TVV/TéléSAT gecertificeerde ontvangers. Deze scannen uitsluitend op de provider waarvoor de smartcard geactiveerd is. Er kan maar één lijst in. Hetzij de FastScan van de provider, hetzij de handmatige scan....

Voor de hobbyist of ietwat meer eisende gebruiker zijn deze boxen volledig waardeloos..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt, de schotel veranderd gewoon naar de satelliet die ik gekozen heb in de kanalenlijst zoals het zou moeten. De kanalen van de 4 satellieten vind ik terug in de kanalenlijst. blijkbaar is de ontvanger dus toch niet zo dichgetimmerd zoals Mimisiku beweert 😉

 

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

 

West-Vlaanderen - Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor.. Je hebt nog steeds maar één lijst....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...
  • Oplossing

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Omdat de storm de schotel heeft gesloopt ben ik voor tv sinds vrijdag aangewezen op deze 102. Hij is onderdeel van internet abo bij online.nl en nog niet eerder gebruikt en was ook niet aangesloten om schotel. Nu mijn conclusie over deze 102 als iptv doos via vdsl met 80/30 mb speed.

 

Wat een elende is deze ontvanger, volledige katastrophe. Zo traag , slechte reactie op ab dat het eigenlijk een misdaad tegen de menselijkheid is. Dan het complete menu, zo onlogisch en total tegenwerkend met elke intuitie. Komt dit ding soms uit Noord Korea? Beeld is wek ok.

 

De 102 wekt zenuwziektes op door haperingen, bevriezingen in beeld en blokjes vorming.

 

Trouwens, waarom in hemelsnaam is het pauzeren van duitse zenders geblokeerd?

 

Lieve mensen, blijf uit de buurt van dit maaksel als je ook maar enige waarde aan je leefgenot hecht, echt geloof mij.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was al bekend…… 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...