Ga naar inhoud


windows 7 ? dan betalen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Welnee Google geeft hier ook aan dat PWs niet veilig zijn gaat ik kijken naar welke van mij zijn die alle 190 allang niet meer in gebruik, allemaal PWs die ik meer dan 10 jaar geleden gebruikte. 99% van die websites bestaan ook al jaren niet meer. 12 miljard accounts gehacked ze zeggen er enkel niet bij hoe oud die gegevens zijn.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Penthe zei:

Welnee Google geeft hier ook aan dat PWs niet veilig zijn

Google zelf vind ik net zo min veilig!

 

@moonchild

 Veel servers draaien op Linux.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2019 om 14:22, wanderer zei:

ik ook van af het eerste moment en ik snap werkelijk niet de weerstand tegen W10....

 

Er worden verplicht updates, veranderingen, reclame en logo's door je strot heengeduwd daardoor denk je dat je achter zo'n vervelende bedrijfcomputer aan het werk ben.

Verder is de interface een gedrocht, een combinatie van iets nieuws met Windows XP of was het Windows 95? elementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2019 om 23:26, Penthe zei:

Windows 7 is zo slecht nog niet, terwijl de feature updates van Windows 10 meer kwaad dan goed doen, dit zie je niet als je je hoofd continu de andere kant op draait. Windows 10 sloopt bij elke feature update mijn radeon drivers en aan gezien deze mijn hele mb aan sturen is mijn hele laptop na een update pas bruikbaar na een voledige uninstall van de M$ drivers en een herinstall van de nieuwe radeon drivers. Geweldig dat Windows 10.

 

 

Wat gebeurd er eigenlijk als je je HDD zo vol gooid dat er geern update gedownload kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Daniel9 zei:

 

Er worden verplicht updates, veranderingen, reclame en logo's door je strot heengeduwd daardoor denk je dat je achter zo'n vervelende bedrijfcomputer aan het werk ben.

Verder is de interface een gedrocht, een combinatie van iets nieuws met Windows XP of was het Windows 95? elementen.

Tja, ik heb daar geen last van volgens mij kom jij op sites die niet helemaal gezond zijn, ik heb wel een aantal add blockers in firefox ge-installeerd, verder gebruik ik classic shel dus niet die vervelende tegels....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, wanderer zei:

Tja, ik heb daar geen last van volgens mij kom jij op sites die niet helemaal gezond zijn, ik heb wel een aantal add blockers in firefox ge-installeerd, verder gebruik ik classic shel dus niet die vervelende tegels....

Classic shell wordt niet meer geupdate daarvoor in de plaats heb je nu Open Shell Menu, naam is veranderd maar het ziet er nog hetzelfde uit.

 

Hier vind je Open Shell Menu: https://ci.appveyor.com/project/passionate-coder/open-shell-menu/branch/master/artifacts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2019 om 17:25, jeevanhoof zei:

Windows 8 heb ik overgeslagen, maar van Windows 7 naar Windows 10 is toch maar een kleine stap.

Hobby matig ben ik ook veel met PC's bezig en ik hoor toch geen klachten.

 

Zelfs op het werk met honderden PC's, is men al een paar jaar over geschakeld op Windows 10.

ik hoor geen problemen.

 

mvg

 

 

 

Ik zou ontslag nemen, als je op je werk W10 moet gebruiken kun je er vanuit gaan dat de baas dan blijkbaar de pik op je heeft.

Op 7-11-2019 om 23:27, Psychosammie zei:

@ceesv
Defragmenteren hoeft al jaren niet meer.

@moonchild
Linux mag technisch goed in elkaar steken, qua interface is het veel te gebruikers onvriendelijk met veel onvolwassen toepassingen. Die discussie hebben we hier eeuwen geleden al gehad. Ik voorspelde dat Linux niet zou doorbreken. En dat was nog voor het succes van Android. Inmiddels is Android Linux ver voorbij geschoten omdat Android wat dat betreft veel meer doordacht is.

 

Ik gebruikte Ubuntu en vind de standaard interface ervan erg prettig, hetzelfde geldt voor Linux Mint.

Windows 8.1 en 10 kan ik echter niet aan wennen, die tegels dan. En Classic shell is weer een truckendoos opentrekken, dat is niet de standaard interface.

 

Daar buiten over welke Linux heb je het? Er zijn er 100derden. En van de ene is de interface uiteraard gebruiksvriendelijker dan de ander.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, wanderer zei:

Tja, ik heb daar geen last van volgens mij kom jij op sites die niet helemaal gezond zijn, ik heb wel een aantal add blockers in firefox ge-installeerd, verder gebruik ik classic shel dus niet die vervelende tegels....

 

Bij Windows 7, Ubuntu en Linux Mint kan ik zonder work arround werken zonder die vervelende tegels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wanderer zei:

wat een negatief persoon, die zul je als collega hebben....ik krijg de indruk dat hij niet echt weet waarover hij het heeft en bijgevolg aan het trollen is geslagen...

Daar kun je jezelf van verlossen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, wanderer zei:

@Penthe

Classic Shell is nog steeds te downloaden.

Klopt maar het wordt niet meer geupdate omdat het is overgenomen, de programmeur van Classic Shell is ermee is gestopt dit staat ook op de website. En tegenwoordig heet de nieuwe Classic Shell "Open Shell Menu" ik werk daar zelf alweer ruim een jaar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...