Ga naar inhoud


windows 7 ? dan betalen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Zet die tegels op klein formaat, dan worden het icoontjes.

Of hebben jullie de scherminstelling op tablet ingesteld of zo ?

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleine ikoontjes zien er ook niet uit, heel dat Windows 10 menu ziet er niet uit. Oplossing het gratis Open Shell Menu wat nog veel meer is dan enkel maar een menu.

 

PS. Open Shell Menu neem het wel over maar als je shift indrukt en het menu selecteerd krijg je de standaard Windows 10 tegelversie.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik zie het probleem niet zo. Ik klik op start, tik de eerste letters van het programma wat ik wil starten en voila. Wel heb ik de meeste tegels verwijderd uit mij start menu want al dat bewegende van die live tiles dat hoeft van mij niet zo.

 

Maar goed, het ging dus om extra betalen voor windows 7 support, en wel of geen tegels in je menu hebben daar natuurlijk niet veel mee te maken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is maar wat je gewend bent, ik zie helemaal geen probleem met die tegels (die je zelf kiest) en het uiterlijk van w10

dat is puur een kwestie van gewoonte en misschien wel SMAAK (dus persoonlijk)

 

overigens staat exact dezelfde layout op al mijn pC's met w10 alsook alle onedrive bestanden

dus super makkelijk want je hoeft maar een pC naar eigen inzicht inrichten

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik gebruik de klassieke weergave zonder tegels, ik zie het probleem niet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat zou ook kunnen natuurlijk maar waarom er zo'n weerstand is tegen vernieuwingen en dus overstappen van w7 naar w10 heeft misschien te maken met bijlessen / bijleren en aanleren van het gebruik van windows 10. Die telefonische hulplijn is overigens helemaal gratis indien je ergens niet uit komt.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals met Open Shell Menu kan ik veel meer dan de standaard Windows 10 menu, ook de classic toolbar die erbij zit is zeer welkom. Heeft niets te maken met iets aanleren of niet maar puur gebruikers gemak voor je eigen wensen. Zelfs onder Windows 7 gebruik ik Open Shell Menu. Er van uit gaan dat alles wat MIcrosoft doet altijd goed is vind ik een beetje tja zal het maar niet zeggen. Er zijn zat 3eparty tools die Windows duidelijk verbeteren en daar maak ik dan ook gebruik van omdat Windows zelf te veel limieten heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

maar waarom er zo'n weerstand is tegen vernieuwingen en dus overstappen van w7 naar w10 heeft misschien te maken met bijlessen / bijleren

 

Het toverwoord is niet "vernieuwing" maar "verbetering". En dat is dat W10 menu nou bepaald niet!

Maar ik heb al die tegels er gewoon afgegooid. Dan hou je een redelijk menu over.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...