Ga naar inhoud


windows 7 ? dan betalen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Er zijn ook heel veel computers die niet hoger kunnen dan Windows 7, M$ ondersteund de GFX bijv. niet. Ook zijn er merken zoals bijv. HP waarbij vele computers nooit nieuwe drivers krijgen voor een nieuwer OS. Dat is ook de reden voor mij geweest het merk HP voledig te laten vallen. Er zullen erg veel mensen zijn die hierdoor verplicht worden een nieuwe computer te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn oudere PC en laptops draaien al een poosje Linux Mint ter vervanging van W7, en dat is tot op heden een zeer goede ervaring geweest.

 

Een nieuw Workstation (eigen bouw) is meteen op Windows 10 gezet, ook de updates lopen er goed op, wordt ingezet voor o.a Videobewerking en loopt erg goed, de kracht ervan is een must om mee te werken.

 

W7, antiek uit vervlogen tijden, is begraven.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal weer als gek versleten worden, maar den 10 komt er bij mij niet in. De meeste van mijn videoprogramma's doen het dan gewoon niet meer. Ik heb nog een antieke Windows Millennium. Een half jaar terug is de voeding eruit gevlogen, vervangen en draait weer als een tierelier. Allang geen updates meer en daarom veel stabieler. XP is hier ook nog alle dagen in gebruik en niks mis mee. PC nummer 3 is een 7, en zo lang de bankverrichtingen geen bezwaar maken blijft het zo. Virussen daar heb ik geen last van, Ik surf niet naar gevaarlijke sites.

Een tevreden 7 gebruiker, en volgend jaar rust door geen updates...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die bank interesseert het niet, totdat jij aanklopt om te vragen waar je geld is gebleven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

XP

 

De ondersteuning voor Windows XP werd beëindigd op 8 april 2014. Dit betekent niet dat Windows XP niet meer bruikbaar is. Er is wel een verhoogd risico op virussen en spyware, omdat Windows XP niet langer van beveiligingsupdates wordt voorzien door Microsoft. Op 12 mei 2017 bracht Microsoft echter uitzonderlijk een beveiligingsupdate uit om gebruikers te beschermen tegen een wereldwijde cyberaanval met ransomware.

 

ME

 

Toch wordt het over het algemeen afgeraden om Windows ME te gebruiken, omdat het besturingssysteem vrij instabiel is. Zelfs de vorige versie, Windows 98, is een stuk stabieler. Windows 2000 en Windows XP zijn een heel stuk stabieler door een betere kernel. Microsoft was aanvankelijk van plan een servicepack uit te brengen voor Windows ME, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. De instabiliteit kwam meestal door incompatibele drivers, omdat fabrikanten hun drivers niet testten op ME en/of geen nieuwe drivers uitbrachten.

Door de beruchte instabiliteit werden er al snel andere betekenissen voor het ME-deel bedacht (bijvoorbeeld "Windows Meer Ellende", "Windows Mislukte Editie", "Windows Moron Edition", "Windows Mistake Edition", "Windows Miserable Edition", "Windows Multiple Error" of Windows Malfunctioning Environment). Soms wordt het besturingssysteem ook wel Windows 98 Third Edition genoemd, naar analogie met Windows 98SE (Second Edition).

 

Van de banken

Binnenkort stoppen wij met de ondersteuning van Microsoft Internet Explorer 11 (IE11) en lager. Ook Microsoft adviseert om IE11 niet meer te gebruiken. Voor veilig en optimaal gebruik van onze website en de Rabo Bankieren app adviseren wij het gebruik van onderstaande browsers.

 

Conclusie: Uitgefaseerd en stilaan pre Historisch geworden.

 

Mir1 je bent niet gek hoor, alleen heel domme gebruiker geworden

 

  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uur geleden zei mar 1:

Ik surf niet naar gevaarlijke sites.

Dat is ook helemaal niet nodig, een mailtje van een jouw bekende afzender is voldoende.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei mar 1:

Een tevreden 7 gebruiker, en volgend jaar rust door geen updates...

hier moet niet de indruk gewekt worden dat ik ook maar iemand wil overhalen van 7 naar 10

dat moet je helemaal zelf weten

 

in 2016 heb ik op een heel oude HP windows10 geïnstalleerd en was heel erg verrast na 8 jaar Linux, hetgeen overigens ook een heel veilig en kosteloos alternatief is.

 

 

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat als er weer een zoveelste nieuwe windows komt dat die gratis is maar ik wacht af , En met m,n windows 7 MET een agressieve scanner heb ik nog steeds niks gevaarlijks binnen gehad . Op m,n w 10 computer heb ik ook diezelfde agressieve scanner zitten en die waarschuwd eerder dan de beveiliging van meneer windows  ik wacht ook af in 2020 we kunnen niet anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows 10 krijg je Updates en ook Upgrades binnen, de ene gaan snel de andere gezien de omvang duren soms wel eventjes, volgens MS komen er voorlopig geen Windows 11 enz ... uit, maar wordt W10 bijgewerkt en soms ook geheel ge-upgraded , wat een flinke vernieuwing van het OS inhoudt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei ceesv:

Dat is ook helemaal niet nodig, een mailtje van een jouw bekende afzender is voldoende.

 

Dat kan nog veel gemakkelijker. Windows XP is zo lek dat een drive-by aanval al voldoende is: Het bezoeken van een website kan je al infecteren. En vaak is dat niet eens de website zelf, maar een besmette google advertentie die op de pagina van een keurige reguliere website wordt weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 reactie: hier komen al eens W10 gebruikers over de vloer, slechts een minderheid is er tevreden over. En de meerderheid heeft spijt van de upgrade.

En zoals al gemeld: als het niet anders meer kan zal ik volgen, maar dat is nog niet aan de orde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 8 heb ik overgeslagen, maar van Windows 7 naar Windows 10 is toch maar een kleine stap.

Hobby matig ben ik ook veel met PC's bezig en ik hoor toch geen klachten.

 

Zelfs op het werk met honderden PC's, is men al een paar jaar over geschakeld op Windows 10.

ik hoor geen problemen.

 

mvg

 

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...