Ga naar inhoud


windows 7 ? dan betalen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

@ceesv
Defragmenteren hoeft al jaren niet meer.

@moonchild
Linux mag technisch goed in elkaar steken, qua interface is het veel te gebruikers onvriendelijk met veel onvolwassen toepassingen. Die discussie hebben we hier eeuwen geleden al gehad. Ik voorspelde dat Linux niet zou doorbreken. En dat was nog voor het succes van Android. Inmiddels is Android Linux ver voorbij geschoten omdat Android wat dat betreft veel meer doordacht is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
5 minuten geleden zei Psychosammie:

Defragmenteren hoeft al jaren niet meer.

eh, weer wat geleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei moonchild:

Het lijken wel de jehovas of hare krishnan, al 20 jaar post er iemand in het Windows forum dat je beter linux kan gebruiken op de desktop. En al 20 jaar luistert er geen kip naar :D  laat het gaan

 

Ik heb het gevoel dat deze reactie voor mij bedoeld was. Maar dan heb je mijn bijdrage toch echt niet goed gelezen. Ik gaf slechts aan welke bedoeling ik heb met Windows 7 nadat het niet langer door MS wordt ondersteund. Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij draait het daar toch om in deze topic?

 

Ik ben er absoluut niet op uit Linux te promoten. Integendeel zelfs, ik heb liever dat het niet groter wordt dan het nu al is. Dat zorgt er namelijk voor dat het grootste pluspunt van Linux stevig overeind blijft. Ik behoor overigens niet tot een van de sekten die jij noemt, en ben zelfs niet eens gelovig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Psychosammie:

@ceesv
Defragmenteren hoeft al jaren niet meer.

@moonchild
Linux mag technisch goed in elkaar steken, qua interface is het veel te gebruikers onvriendelijk met veel onvolwassen toepassingen. Die discussie hebben we hier eeuwen geleden al gehad. Ik voorspelde dat Linux niet zou doorbreken. En dat was nog voor het succes van Android. Inmiddels is Android Linux ver voorbij geschoten omdat Android wat dat betreft veel meer doordacht is.

Android is a mobile operating system based on a modified version of the Linux kernel and other open source software, designed primarily for touchscreen mobile devices such as smartphones and tablets.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bekend. Er is dus keihard gewerkt aan een betere schil om het gebruikersvriendelijk te maken. Gezien het succes is dat blijkbaar gelukt. Nou Linux nog.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Psychosammie:

Dat is bekend. Er is dus keihard gewerkt aan een betere schil om het gebruikersvriendelijk te maken. Gezien het succes is dat blijkbaar gelukt. Nou Linux nog.

Is toch gebeurd, het noemt dus Android, de gebruiksvriendelijke schil rond Linux, en met https://linuxmint.com/

kan de gevorderde gebruiker al een eind ver komen, en er zijn nog enkele varianten beschikbaar.

 

Dat doorbreken lukt enkel als er commerciële bedrijven achter staan (met de vele nare bijwerkingen), Linux Open Source laat dat links liggen, houden zo.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Psychosammie:

Nou Linux nog.

Psychosammie, erg vasthoudend en wellicht niet onderweg met de latere distro's van linux, maar die stelligheid moet je zelf maar verantwoorden. Het is bekend.

 

En ook effe er zo snel aan voorbij gegaan, dat Microsoft officieel linux ondersteund in development alsook de kernel integreert voor hun windows10.

 

Je hoeft niet hoor echt niet. Blijf lekker bij windows 10, dat heb ik ook op een van de vele pC's staan.

 

Maar aan linux mint krijg je mij met ze lang zal ze leven niet, dat is voor watjes. :P

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ieder zijn ding. Ik heb alle versies Linux inmiddels wel een keer geprobeerd onder VMware en er was er geen één waar ik direct enthousiast van werd. Manjaro lijkt nog het beste te werken. Voor een leek dan hè.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beslist zijn er heel veel toepassingen die de doorsnee thuisgebruiker heel goed onder de knie heeft na een dag of twee OpenSuse Thumbleweed.

Maar met de mainstream meegaan op windows10 is niet verkeerd. Het gaat er wel om in dit topic dat je mee UPGRADE, anders moet je bijbetalen voor beveiliging van w7

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Tonskidutch:

Maar aan linux mint krijg je mij met ze lang zal ze leven niet, dat is voor watjes.

 

Dat is toch prima......ieder z'n meug. Voor de computer experts is er waarschijnlijk ook wel een uitdagender distro te vinden. Ik behoor echter, net als bijna alle andere oudjes, niet tot die groep en ben prima tevreden met Mint.

 

Met vriendelijke groet,

Watje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk als zulke links PREMIUM zijn en je het dus niet kunt lezen.

 

Ik heb nog 1 laptop op Win 7 en dat blijft ook zo mijn Vista laptop die ik ook nog heb draait ook nog altijd probleemloos ondanks al een hele lange tijd geen support meer. Volgens mij ligt het meer aan dom gebruik dat je problemen krijgt en aangezien er meer dommerts dan slimmert rondlopen op deze aardkloot is een probleem al gauw niet meer te overzien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zullen we dan maar gauw overstappen op remote desktop, dan kunnen wij meelezen boudeman :grin:

 

autologon "ambtenaar" / "werknemer"

11 uren geleden, Penthe zei:

aangezien er meer dommerts dan slimmert rondlopen op deze aardkloot

er zijn ook luie mensen

 

maar dat is niet alleen bij windows7

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...