Ga naar inhoud


HDR problemen vu zero 4k met nieuwe lg 4 k tv.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

mijn nieuwe tv is aangekomen, maar ik heb problemen.

soms valt het beeld korstondig weg, en,komt het helder en donker.

krijg een melding van hdr.

nu vraag ik mij af, of er bekende problemen zijn met de vu zero 4k en lg, of als ik met een slechte hdmi kabel zit.

wie weet een beetje raad. Het gaat bvb om de zender travel xp4k met originele kaart oscam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen LG, maar ene Samsung.. Zoals bekend inmiddels bekend met meerdere VU+ Zero 4K ontvangers. Met HDR geen enkel probleem. Kanttekening: mijn meegeleverde HDMI kabel was defect!! Gewoon een nieuwe gekocht en werkt prima..

- SES UHD

- RTL UHD

- TravelXP 4K

- Insight UHD

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik verder problemen heb, zal ik een andere hdmi kabel proberen..

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere hdmi kabel, en is nu beter, krijg nu melding van lg hdr. Beeld is nog duidelijker.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beeld is zeer goed te noemen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...