Ga naar inhoud


Hoe terug naar full screen na EPR/guide


hcfreak

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat is een van de opties.

En eigenlijk voor een ieder te doen leek of expert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden, hcfreak zei:

Mimisku, is er iemand wel in de buurt (je bent overigens ook op de scooter van harte welkom, een complete voedzame maaltijd in een restaurant bij mij, bij ontvangst koffie met gebak etc en  voor een leuke vergoeding bij mij  welkom en een demo in mijn Thuis bioscoop!) die het tegen betaling wil fixen voor mij? (of openbaar vervoer-betaal ik uiteraard-haal je op het station op!)

 

hoe kom ik uit mijn "ik kan niet verder situatie"? wordt dat opgelost als ik volgens instructie van Jurgen met een USB stick met de VTi software weer opstart???

dit is wel de hamvraag voor mij.

In principe moet de wizard van Jürgen in ieder geval weer een startende box opleveren. De gebruiker wil er echter OpenPli op en niet VTi. Op zich geen probleem, alleen de .zip is dan van OpenPli i.p.v. VTi. Uitpakken op een FAT32 geformateerde USB stick.. Na het uitpakken wel de stick 'veilig' uitwerpen....

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was jij ook niet diegene die me verblijd hebt met 2 HD+ kaarten???

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren experts, heb het advies van Ceesv opgevolgd en geprobeerd Vti zelf te installeren mbo uitgebreide instructies Jurgen.

 

Ben er al meteen in vastgelopen. als jullie het niet erg vinden start ik hier een nieuw topic voor op (zoek op klungel 🥵. Ik moet het toch een keer leren en misschien kan ik het zondag dan zelf klauwen. Dat scheelt dan maandag weer veel tijd niet alleen die van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...