Ga naar inhoud


Geen zender info op het display Ra Ra?


hcfreak

Aanbevolen berichten

Ik zie op mijn display van de Uno 4k SE alleen bij maar een enkele zender het zender logo erop staan. Bij de meeste zenders (die wel allemaal en beeld geven!) blijft het display zwart

(alleen de  balk onderin geeft info). Waar moet ik dit zoeken? Geen idee of je bij alle (de meeste) zenders het logo mag verwachten in de display.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou denken dat je de benodigde picons ofwel niet hebt ofwel niet kloppen met de service referentie.. Schakel eens naar een zender waar de picon niet verschijnt. Kies 'Informatie' en kies voor 'Zender'. Hier zie je de referentie. In de vorm van: 1_0_x_referentie_etc.

Kijk in je picon directory of je dezelfde naam terugvind in je picon lijst

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn de ontbrekende picons ooit al eens geimporteerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afhankelijk van het image kunnen ze in de feed staan.

Let wel op waar je ze wegschrijft.

Probeer de zoekfunctie van het forum eens voor picons.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij OpenPli gewoon in de root inde map 'picon'

Bij VTi in de map /usr/share/enigma2/picon

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren ik ben al wat verder. De instructies niet allemaal begrepen. Dit is wat ik gevonden heb:

 

via menu-> applicaties-> picon manager gegaan. Daar met de groen knop (downloaden) voor sat 19,2E 698 pions binnen gehaald.

Begrijp ik goed dat je een keuze moet maken uit alle pions die hier aangeboden worden (van fushkrujs bijvoorbeeld).

De map die aangegeven wordt waar de pions in staan (zie ook foto) heet zoals opgegeven door jullie.

 

Echter: ik wil ik ook de pions binnenhalen van de andere Astra sats en die vind ik niet. Wel Hotbird als ik "doorscroll" op de onderste balken, maar geen  Astra sats 23,5 en 28,2.

waar vind ik de pions voor deze sats? Alvast dank!!

 

(bij kies een tuner-->tuner A--> doorklikken zie ik wel alle sats staan. In mijn geval: A=19,2, B=Hotbird, C=Astra 23,5 en D=Astra 28,2)

IMG_1631.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...