Ga naar inhoud


VU + blijft hangen(?) Geen beeld nada niets.


hcfreak

Aanbevolen berichten

Wou vandaag van mijn nieuwe aanwinst genieten. Geen beeld en een display (zie bijlage) wat ik vreemd vond (alleen de zender naam en een witte balk eronder) §. Ook na zappen geen beeld. 

Uitzetten met de knop aan de voorkant lukt niet. Met knop achterop uitgezet.

Vti kogo verschijnt na weer aanzetten even in beeld (staat er nog steeds op al ben ik overgestapt op Open Pli) en dan even Open Pli logo maar geen beeld.

Dacht dat het met het slechte weer te maken had vandaag (op buienradar best een heftig beeld). Maar dan zou ik het apparaat wel uit moeten kunnen zetten.

Lijkt erop dat hij vastgelopen is (maar ik ben een leek!) Als ik door zap naar Astra UHD iets meer info op display zie bijlage) maar nul beeld.

 

wat kan ik doen, graag advies want ik heb geen flauw benul! alvast dank.

IMG_1651.jpeg

IMG_1650.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke box heb je precies? De VU+ Ultimo 4K, de Solo 4K, de Duo 4K?

En welke tuner heb je? Ik zie alleen maar 'tuner A'. Tegenwoordig wordt toch FBC geleverd. Zou dus tuner A-H moeten zien. Heb je de tunerinstellingen wel goed ingesteld?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

HDMI kabel defect?

Verkeerd beeldformaat?

Kan je tv UHD weergeven?

Het logo staat op 720 P, een UHD box kan 1080P of UHD formaat weergeven.

Kan je HDMI kabel dat aan en kan je tv die formaten weergeven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo