Ga naar inhoud


Platte USB "Sleutels". Gevaarlijk?


stevenvc19

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, 

 

Ik wil graag eens een onderwerp op tafel gooien. 
Wat vinden jullie van die platte USB -sticks met de looks van een sleutel. 

 

Ik bedoel dus die USB sticks die geen gewone USB poort hebben maar zo een platte poort waarvan de vergulde contactjes zichtbaar zijn. 
 

Gisteren had ik het nog maar eens voor, dat ik zo'n USB "Sleutel" in een USB poort wilde steken maar per ongeluk kortsluiting maakte... Niet omdat ik de sleutel er ondersteboven wou inproppen maar omdat ik hem er een beetje scheef had ingestoken.  
Daarnaast zorgen die dingen er voor dat je USB poorten zeer snel uitgesleten geraken.... 

 

Toegegeven, ze zien er best wel leuk uit.... Maar wat mij betreft mogen ze regelrecht de vuilbak op en ga ik in de toekomst enkel echte volle USB sticks gebruiken... 

Wat is jullie mening? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


leuk als gadget maar verder niks.Heb er hier eentje gekregen en ligt op de stapel.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je geeft het zelf aan, voor je het weet heb je sluiting.

Ik gebruik ze niet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...