Ga naar inhoud


plugin automatische volledige backup


blitz10

Aanbevolen berichten

Op mijn harde schijf staan verschillende back ups.

deze heb ik gemaakt met de plugin automatische volledige backup

 

hoe kan ik een back up verwijderen op mijn harde schijf 

 

 

Pli / Vti Image

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou backups laten maken naar een USB-stick, de harde schijf kan eventueel nog niet te benaderen zijn als je een systeem opstart om een backup terug te zetten.

Meeste settopboxen zijn zo gemaakt dat die geflasht kunnen worden van de USB-stick.

 

Maar wat betreft je vraag: In de instellingen van de plugin kan je instellen dat na een bepaalde periode backups worden gewist:

afbeelding.png.3ccd358e5849084c087054003bea1359.png

 

En anders met Windows Verkenner, DCC of WinSCP o.i.d. via het netwerk je box benaderen en in de map automatic_fullbackup de map wissen van de backups die je wilt weggooien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De automatic full backup is er voor OpenPli en er is er ook één versie voor VTI en je kunt dus voor beide images desbetreffende backup maken en terug zetten.

Ik zou hem ook altijd op usb stick zetten, dat kan ook de usb stick zijn waar je flash image op staat.

 

ciao ciao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De automatic full backup is er voor OpenPli en er is er ook één versie voor VTI en je kunt dus voor beide images desbetreffende backup maken en terug zetten.

Ik zou hem ook altijd op usb stick zetten, dat kan ook de usb stick zijn waar je flash image op staat.

 

ciao ciao

om de back up op een usb stick te zetten moet ik hiervoor een nieuwe map maken op usb stick en zoja met welke naam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...