Ga naar inhoud


storing op NL 2 en 3 en SBS6 ??


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

27/10/2020 19u01: Terug beeld op alle zenders bij Canal Digitaal :)   Maar inderdaad geen enkele melding op hun website van storing, zelfs gebeld naar hun klantendienst: 22 euro aan belkosten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, leor888 zei:

Maar dat ik dan plotseling Film1 alle 4 en ook Ziggo2 kon kijken zal toch niet aan de KPN liggen? 

 

Ergens een computer die op hol was geslagen door stroomuitval.😄

1 uur terug, satellitetv zei:

27/10/2020 19u01: Terug beeld op alle zenders bij Canal Digitaal :)   Maar inderdaad geen enkele melding op hun website van storing, zelfs gebeld naar hun klantendienst: 22 euro aan belkosten! 

Dat bellen doe je beter niet vanuit het buitenland.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, satellitetv zei:

27/10/2020 19u01: Terug beeld op alle zenders bij Canal Digitaal :)   Maar inderdaad geen enkele melding op hun website van storing, zelfs gebeld naar hun klantendienst: 22 euro aan belkosten! 

Dure telefoon aanbieder, ze hebben tegenwoordig een gewoon nederlands vast nummer ipv een duur 0900 nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Jullie zijn niet de enige, want bij mij is het ook op NPO-1.

Toch zeker om de 10 minuten zie ik zo'n minimale blokvorming,

maar in het geluid is niets te merken.

Toch maar weer melden bij Canal Digitaal.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat niet die glitches die wel vaker voorkomen?

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, D-box zei:

Zijn dat niet die glitches die wel vaker voorkomen?

 

Je kan je afvragen of het aan de txp ligt, of aan de uplink, of misschien andere oorzaken; ik zou me er niet druk overmaken; het is uiteraard wel hinderlijk als je gewoon tv wil kijken.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...