Ga naar inhoud


FREQ 12187 zenders storen


IVIarcel

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het kan ook nog storing zijn van een DECT telefoon of een Handy telefoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat treedt met dat lage signaal natuurlijk alleen maar sneller op.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheel afhankelijk van vele externe factoren.

-DECT ecomode of niet

-kabel/connector kwaliteit

-afscherming tuner

-gevoeligheid

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, IVIarcel zei:

op CT-24 SNR knippert tussen 0 en 54 %

BVN krijg ik wel goed

 

12 uren geleden, Mojo zei:

Hoe is de ontvangst van CT24 op 12344H?

Lijkt mij dat het bovenste deel van de frequenties op Horizontaal niet goed meer werken

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Sprietje zei:

Maximum 4,3 monoblock.JPG

 

😭

optie 1: als ik hem om de 23,5 poot vastmaak, krijg ik op mijn decibel meet apparaat welliswaar een zeer goede uitslag, beeld is echter compleet zwart.

Optie 2: als ik hem om de 19,2 poot vastmaak, krijg ik niet zoveel vreugde op de decibellen, maar blijft het zelfde als gisteren: beeld op NPO2 en storing op NPO1

 

Moet ik bij optie 1 iets op beide tuners instellen?

 

 

LUFT 36-643 monoblock TWIN-LNC 3.0

VuPlus Duo

Canaal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, IVIarcel zei:

 

😭

optie 1: als ik hem om de 23,5 poot vastmaak, krijg ik op mijn decibel meet apparaat welliswaar een zeer goede uitslag, beeld is echter compleet zwart.

Optie 2: als ik hem om de 19,2 poot vastmaak, krijg ik niet zoveel vreugde op de decibellen, maar blijft het zelfde als gisteren: beeld op NPO2 en storing op NPO1

 

Moet ik bij optie 1 iets op beide tuners instellen?

 

 

Waarom blijf je zelf klooien misschien heb je in de buurt een Nederlandse monteur die dat voor een paar tientjes voor je oplost, ik heb dat hier in Spanje in ieder geval wel. Hier alle eventuele problemen(heb ik zelden) in 24 uur opgelost. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, IVIarcel zei:

optie 1: als ik hem om de 23,5 poot vastmaak, krijg ik op mijn decibel meet apparaat welliswaar een zeer goede uitslag, beeld is echter compleet zwart.

Optie 2: als ik hem om de 19,2 poot vastmaak, krijg ik niet zoveel vreugde op de decibellen, maar blijft het zelfde als gisteren: beeld op NPO2 en storing op NPO1

 

Ontvang je de Astra 19,2 wel bij optie 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, IVIarcel zei:

Wat denk je zelf?... dat ik voor een paar tientjes 2,5 uur in de regen op het dak ga zitten klooien.😂.. stuur ze maar langs...

(Of laat maar weten waar ik ze kan vinden)

 

Hier staan ze gewoon in de lokale krantjes, lijkt me sterk dat dat bij jou niet zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

🤩 Nog eens op het dak geklommen en de boel uitgepeild. Ik heb weer ontvangst op alle kanalen!

@Sprietje het was idd de poot van 23,5. 12 Graden klopte precies!.

 

Ik vermoedt dat het begin van de ellende veroorzaakt is door de 2e tuner van de VU Duo (de rest door onkunde😉). Uit de 2e Tuner komt namelijk helemaal niks meer. Het viel me op toen ik geen uitslag kreeg op de satelliet-meter op de 2e kabel die ik gisteren opnieuw had getest. (Naja, beter 1 tuner dan geen tuner)

 

Bedankt voor alle ideeen en hulp. Zonder jullie had ik de hoop al lang opgegeven!

 

  • Like 1

LUFT 36-643 monoblock TWIN-LNC 3.0

VuPlus Duo

Canaal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...