Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Op 25-1-2018 om 03:22 zei Alex1970:

 

BBC Prime? Die naam heb ik al lang niet meer gezien. Je zal ongetwijfeld BBC First bedoelen. Goede aanvulling inderdaad. En BBC Entertainment, waarvan ik me verbaasd dat die niet bij Joyne in het pakket zit. De zender zit immers al op 9E (en myZen, E!, Motorsport TV, iConcerts...).

En Discovery Science weer terug maar dan nu in HD. En vele zenders nog steeds niet in HD.

En al deze zenders kunnen ook door Skylink doorgegeven worden.

 

De op NL gerichte versie van BBC Entertainment, die is niet zomaar door te prikken of iets dergelijks. Joyne neemt geen zenders van andere providers over en ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Trouwens gruwelijke beeldkwaliteit dat BBC Entertainment. En die zender First met 24x7x365  Death in Paradise....nou, lamaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Schotelspeller:

 

De op NL gerichte versie van BBC Entertainment, die is niet zomaar door te prikken of iets dergelijks. Joyne neemt geen zenders van andere providers over en ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Trouwens gruwelijke beeldkwaliteit dat BBC Entertainment. En die zender First met 24x7x365  Death in Paradise....nou, lamaar.

 

Doctor Who was wel leuk, maar van seizoen 10 nog niks gezien op BBC First terwijl die al in begin 2017 is uitgekomen.

 

Waarom zou BBC Entertainment trouwens niet "zomaar door te prikken" zijn?

Hoezo denk je dat Joyne geen zenders opneemt die door een andere provider doorgegeven worden?
Inside information of gebaseerd op het feit dat ze dat tot nu toe niet gedaan hebben?
Het verbaasd me sowieso al hoe vaak zenders die exact hetzelfde zijn (dus inclusief aankondigingen en reclames) dubbel op sommige satellieten zitten.
Waar blijven trouwens die extra transponders die er spontaan bij zouden komen op 9 Oost? Maar dat is een andere discussie.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Discovery Science ben ik ook wel te porren.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal mis... Het zullen wel weer een paar, op de vooral Oost-Europese markt gerichte, volwassenzenders worden - in SD.

Mooie overeenkomst voor de ganse M7 groep; zenders die ze niet teveel moeten betalen voor doorgifte; en vooral: als klant voel je je niet gepakt.  (not...)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de eerste nieuwe zender wordt: Travelxp HD 

 

Bron : Satellitemagazine.com

 

Travelxp HD vervangt Travel Channel bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen

M7 Group heeft een nieuwe distributieovereenkomst met reis- en lifestylezender Travelxp HD gesloten. Hierdoor komt de zender als eerste in de Benelux 24 uur per dag bij Canal Digitaal, online.nl en TV Vlaanderen beschikbaar.

 

Op Travelxp HD zijn honderd procent eigen producties afkomstig uit 45 landen te bekijken. Het is bij Canal Digitaal, Online.nl en TV Vlaanderen de vervanger van het onlangs verdwenen kanaal Travel Channel. Het gaat om een kwalitatief betere vervanging omdat de programma’s op Travel Channel steeds minder met reizen te maken hebben. Naast de doorgifte bij Europese aanbieders van M7 Group wordt de satellietverspreiding via de Astra3-satelliet op 23,5 graden oost ook als aanvoersignaal voor andere Europese aanbieders binnen de footprint van de satelliet gebruikt.

 

Familie HD-pakket

Travelxp HD wordt bij Canal Digitaal onderdeel van het Familie HD-pakket en hogere pakketvormen. Gedurende deze maand kunnen klanten met het Basis HD-pakket met Travelxp HD kennismaken. De officiële doorgifte van de reis- en lifestylezender begint op 5 februari. Travelxp HD is al enige tij via de Nederlandse satelliettelevisieaanbieder Joyne beschikbaar. Maar Joyne biedt de zender slechts enkele uren per dag als deelkanaal op een uitzendslot aan. Bij Canal Digitaal is de zender echter dag en nacht te bekijken.

Jarco Kriek
01-02-2018
aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar een zender zoals History HD. Heeft bijna niets meer met geschiedenis te

maken maar alleen maar van die reality programma's met goudzoekers, bomenzagers

en mensen die met hun vrachtwagen over ijs rijden.  Alfabetiseer de EPG eens, kun

je zien hoe eenzijdig het aanbod is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Snoopy:

Kijk eens naar een zender zoals History HD. Heeft bijna niets meer met geschiedenis te

maken maar alleen maar van die reality programma's met goudzoekers, bomenzagers

en mensen die met hun vrachtwagen over ijs rijden.  Alfabetiseer de EPG eens, kun

je zien hoe eenzijdig het aanbod is.

 

Klopt helemaal, maar gelukkig is er de zender H2 waar die echte geschiedenisprogramma's zijn gebleven. Het zou een mooie aanwinst zijn voor Canal Digitaal als deze zender zou worden toegevoegd.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Dreeke:

 

Klopt helemaal, maar gelukkig is er de zender H2 waar die echte geschiedenisprogramma's zijn gebleven. Het zou een mooie aanwinst zijn voor Canal Digitaal als deze zender zou worden toegevoegd.

is hier al paar keer gevraagd geweest maar de uitzendrechten voor die zender is er niet in de Benelux vrees ik.

 

Zodra moedermaatschappij A & E dit beschikbaar stelt kan het gerealiseerd worden. Vooralsnog geven ze geen versie door voor het vaste land van Europa.
Er is alleen een versie voor Scandinavië en een voor het Verenigd Koninkrijk (Ierland/Schotland/Engeland).

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Dreeke:

 

Klopt helemaal, maar gelukkig is er de zender H2 waar die echte geschiedenisprogramma's zijn gebleven. Het zou een mooie aanwinst zijn voor Canal Digitaal als deze zender zou worden toegevoegd.

En na een tijdje maken ze daar ook weer een reality zender van. Wissel de inhoud van History en H2 om, probleem opgelost.

aangepast door Mrbeam
  • Haha 1

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Satneef:

Eurosport 2 HD Be verschenen op 12110H Astra3

is de versie dat er al opzit en voorlopig nog enkel engelse taalspoor, ze zullen het Nederlandse spoor weer opzetten en dan ook voor Nederland een versie zetten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei digitaal kijker:

is de versie dat er al opzit en voorlopig nog enkel engelse taalspoor, ze zullen het Nederlandse spoor weer opzetten en dan ook voor Nederland een versie zetten.

waar haal je die info vandaan? De Nederlandse is volgens mij een andere versie

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei roymar:

waar haal je die info vandaan? De Nederlandse is volgens mij een andere versie

omdat ik er beeld op krijg op die zender en het dezelfde is die voor de andere M7 aanbieders werkt en er is enkel een engels geluidsspoor,

de vorige keer dat ze Eurosport 2 HD hebben toegevoegd hebben ze hetzelfde trucje toegepast.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...