Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Voor zover wij het überhaupt kunnen beoordelen heeft het er, een conclusie naar eigen ervaring, in veel gevallen er alle schijn van dat met name de GGD er een bende van maakt. Los van de geuite vermoedens dat er te weinig vaccins ‘zouden zijn’. Overigens kan het ministerie van Volksgezondheid / RIVM er ook iets van waar het aankomt op geklungel.

  • In mijn woonplaats is een vaccinatielocatie ingericht. Helaas ligt deze aan de rand van ons ‘dorp’ en worden de eigen bewoners veelal naar alternatieve locaties gestuurd en niet naar de eigen woonplaats. Logisch he.
  • Ik heb mijn eerste vaccinatie al gehad en krijg morgen de 2e. Beiden in het ziekenhuis. Tóch kreeg ik een schrijven van het het ministerie / RIVM dat ik in aanmerking kom voor vaccinatie. Centrale registratie wie er geënt is, dat is naar het schijnt ook matig.
  • Medewerkers van de GGD hebben naar het schijnt geen idee waar de priklocaties zijn. En juist dát zou toch glashelder moeten zijn. Toen ik, op verzoek van mijn zus, ‘even’ een afspraak ging maken voor haar vaccinatie wisten twee medewerkers niet dat er in onze woonplaats een priklocatie was en werden wij voor gek versleten. Toen wij, inmiddels redelijk geagiteerd door zoveel stupiditeit over de al dan niet hier aanwezige priklocatie, uiteindelijk toch gelijk kregen dat er een locale priklocatie is, bleek het niet mogelijk te zijn en moest zij naar Berghem of Veghel. Leve de flexibiliteit. Eerst was er geen priklocatie waardoor je zou zeggen dat er weinig mensen naartoe gestuurd worden, en vervolgens mag je als inwoner daar niet naartoe hoewel deze op amper 1 km afstand ligt.
  • Dat de Jaarbeurs priklocatie vrijwel leeg was dat is toch niet te begrijpen.
  • Dat mijn schoonouders, 85 en 83 terwijl beiden hun tweede prik op dezelfde dag moesten halen, afstand priklocatie ongeveer 12 km, kon dat niet gecombineerd worden. De een moest in de ochtend, de ander in de middag. 

Kortom. Er gaat aan de organisatorische kant nog wel het e.e.a. mis. 

aangepast door John van Dreumel
Stukje tekst toegevoegd.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is volledig mis met de aansturing van bovenaf, te weten minister De Jonge en het ministerie van Volksgezondheid.

Lees wat dat betreft eens het interview in de Volkskrant met het hoofd van de GGD in Noord-Limburg die het waagde om vaccin-resten aan mensen met gigantische gezondheids-problemen durfde te geven.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Voor zover wij het überhaupt kunnen beoordelen heeft het er, een conclusie naar eigen ervaring, in veel gevallen er alle schijn van dat met name de GGD er een bende van maakt. Los van de geuite vermoedens dat er te weinig vaccins ‘zouden zijn’. Overigens kan het ministerie van Volksgezondheid / RIVM er ook iets van waar het aankomt op geklungel.

  • In mijn woonplaats is een vaccinatielocatie ingericht. Helaas ligt deze aan de rand van ons ‘dorp’ en worden de eigen bewoners veelal naar alternatieve locaties gestuurd en niet naar de eigen woonplaats. Logisch he.
  • Ik heb mijn eerste vaccinatie al gehad en krijg morgen de 2e. Beiden in het ziekenhuis. Tóch kreeg ik een schrijven van het het ministerie / RIVM dat ik in aanmerking kom voor vaccinatie. Centrale registratie wie er geënt is, dat is naar het schijnt ook matig.
  • Medewerkers van de GGD hebben naar het schijnt geen idee waar de priklocaties zijn. En juist dát zou toch glashelder moeten zijn. Toen ik, op verzoek van mijn zus, ‘even’ een afspraak ging maken voor haar vaccinatie wisten twee medewerkers niet dat er in onze woonplaats een priklocatie was en werden wij voor gek versleten. Toen wij, inmiddels redelijk geagiteerd door zoveel stupiditeit over de al dan niet hier aanwezige priklocatie, uiteindelijk toch gelijk kregen dat er een locale priklocatie is, bleek het niet mogelijk te zijn en moest zij naar Berghem of Veghel. Leve de flexibiliteit. Eerst was er geen priklocatie waardoor je zou zeggen dat er weinig mensen naartoe gestuurd worden, en vervolgens mag je als inwoner daar niet naartoe hoewel deze op amper 1 km afstand ligt.
  • Dat de Jaarbeurs priklocatie vrijwel leeg was dat is toch niet te begrijpen.
  • Dat mijn schoonouders, 85 en 83 terwijl beiden hun tweede prik op dezelfde dag moesten halen, afstand priklocatie ongeveer 12 km, kon dat niet gecombineerd worden. De een moest in de ochtend, de ander in de middag. 

Kortom. Er gaat aan de organisatorische kant nog wel het e.e.a. mis. 

Ik herken me hier niet in, heb eerst via internet aangemeld, daarna voor mijn ega. Bij de keuze op internet kreeg ik keuze uit 3 locaties. Omdat ik vlak na elkaar de melding deed lagen de priktijden 5 min uit elkaar. Telefonisch is er veel minder keuze.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Eduard07 zei:

Laten we a.u.b. niet te veel gaan speculeren en complotten gaan bedenken.

Met allerlei aannames schieten we niks op.

Momenteel lijkt de vaccinatie in Nederland best wel op stoom te zijn. FEIT.  

Sorry?

 

volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen.

 

Wanneer wij met de uitnodiging in de hand al 4 weken elke week een paar keer bellen en steeds horen dat we de 28e terug mogen bellen dan is dat geen complot,geen aanname en geen speculatie.

 

Dit zijn de onweerlegbare feiten dus doe dat niet af als speculatie of een aanname 

 

 

 

6 uren geleden, Eduard07 zei:

 

 

 

6 uren geleden, Eduard07 zei:

 

 

 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mereltje zei:

@John van Dreumel Ik heb me net ook aangemeld via https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/een-online-afspraak-maken

binnen een uur geregeld in Wijchen

Ja, dank zij John van Dreumel omdat hij Wijchen, als priklocatie, op de kaart heeft gezet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/buitenland/medewerkster-duits-vaccinatiecentrum-vult-naalden-met-zoutoplossing-nadat-ze-echte-vaccins-liet-vallen~a06dc3d7

Nou , de betreffende persoon is ontslagen , en ze zoeken uit of men die eventueel kan vervolgen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...