Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Dát gezever met toestemming geven om te mógen overleggen in jouw eigen belang dat spreekt toch voor zich. 
Nu heb ik ooit eens te maken gehad met een onbenullige reactie van een medewerkster van één van de grote ziekenhuizen in onze regio dat een patient fysiek bij haar diende te komen om de identiteit de verifiëren terwijl deze al tig jaar bekend EN geverifieerd was. Ik weigerde dat omdat het puur onzin was omdat dit jaren daarvoor al was gebeurd. Men MOEST langskomen om gebruik te kunnen maken van ‘mijnziekenhuis’. Toen ik aan haar vroeg hoe dit te doen met bedlegerige patiënten was haar antwoord helder. “Die hebben pech”, waarop ik dit middels een uitgebreide klacht binnen dat ziekenhuis heb gemeld. Overigens gecombineerd met nog wat andere opmerkingen. In tegenstelling tot wat de ‘auto reply’ aangaf “u krijgt binnen 6 weken een reactie”, zaten er 4 dagen later twee medewerkers van klachtenkontakt of iets van dien aard deze issues doornemen. Dit resulteerde in ieder geval dat die procedure voor bedlegerige patiënten aangepast werd. Binnen één week. Dat was nu typisch een medewerker die privacy aangaf als oorzaak van alle problemen. Nou die dame heeft het geweten verzeker ik je. 🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond belde mijn dochter dat voor de 7e keer bij haar in het studentenhuis (10 personen) 2 personen in contact zijn geweest met een besmet persoon.

Probleem is dat deze 2 ook in het naburige studentenhuis zijn geweest met ook 10 personen voor een BBQ op de galerij met Koningsdag.

Morgen wordt er weer getest en mocht er 1 positief besmet blijken dan mag ze voor de zoveelste keer in quarantaine en weer op de fiets door de teststraat.

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar dagen geleden:

Verontwaardiging om beelden van binnen sportende minister:

Dit is een slag in mijn gezicht

https://www.hln.be/binnenland/verontwaardiging-om-beelden-van-binnen-sportende-minister-dit-is-een-slag-in-mijn-gezicht~a1e028e5

Wat mogen zulke meer dan andere ??

Wat moeten de brave burgers hierover denken ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitnodiging is binnen, nu nog even geen risico's lopen. En dan zien hoe heftig de reactie is van m'n afweersysteem.

 

De studenten hier in de straat hebben er ook een feestje van gemaakt afgelopen dinsdag, maar het interesseert me niet meer, ik loop altijd met een grote boog om hen heen en zeker niet tegen de wind in.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Extract van de bladeren van Ginkgo biloba

In de natuur vind je wel altijd iets , maar soms is het zoeken geblazen !!

Zoiets vraagt natuurlijk altijd om verder onderzoek !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen maar gewoon blijven vaccineren. De spuitjes liggen klaar. Laat de antivaxxers dan maar blaadjes gaan zoeken en plukken.😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel erg kort door de bocht...

Ik ben zeker niet iemand die gelooft in blaadjes en extracten van weet ik wat... geen homeopathische dingen voor mij dus...

Maar ik denk dat dat wat je antivaxxers noemt, niet gewoon 1 groep mensen is.

Ik vermoed dat de benaming wijst op mensen die uit principe geen vaccins willen... naar analogie met mensen die weigeren om zich door reguliere medicijnen te laten behandelen, en liever naar de lokale tovenaar toe gaan... Ach, ieder is vrij om een mening te hebben vind ik...

Maar je hebt ook mensen die niet onmiddellijk staan te springen om 'iets' in je arm te laten spuiten wat (blind) aangeprezen wordt. De geschiedenis leert dat voorzichtigheid altijd geboden is, en sommigen kraaien dat het voordeel van een vaccin altijd opweegt tegen het nadeel (overlijden aan het vaccin). Wiskundig gezien is dat uiteraard zo, behalve als je iemand kent die aan het vaccineren overleden is uiteraard... dan denk je misschien iets verder na, en luister je nauwkeuriger wat er als doodsoorzaak naar voor komt.

Het wil dus niet zeggen dat die 2e groep zich niet wil laten vaccineren, maar wel dat die heel goed geinformeerd wil worden, uit betrouwbaardere bronnen dan "de politiek".... (als je begrijpt wat ik wil zeggen).

Zo zwart/wit is het allemaal niet...

 

Dan nog een bedenking... Ik zou eigenlijk heel erg graag een differentiatie willen zien in het dagelijkse aantal nieuwe besmettingen, de Inzidenz (per 100 000 mensen over 7 dagen), de overlijdens, ziekenhuisopnames (met IVA opnames) etc etc. Dus algemeen, op de bevolking, maar dan ook een opdeling tussen volledig gevaccineerden en niet gevaccineerden. Op die manier zou je zichtbaar kunnen maken wat het resultaat van vaccineren is. Ik heb dit echter nergens kunnen terugvinden waar dan ook, want het maakt op zich niet zo veel uit in welk land je die cijfers krijgt... Ik zou gewoon graag in werkelijkheid zien, wat het vaccineren oplevert. Ik ben gewoon benieuwd naar de cijfers, en niet naar algemene kreten.

 

Dus als iemand een betrouwbare site met dit soort cijfers kent, zou ik die graag eens bekijken....

Nu zou je kunnen gaan denken dat dit niet gepubliceerd wordt omdat het resultaat niet helemaal overeenkomt met de gemaakte propaganda.... en dat kan dus heel eenvoudig ontkracht worden door publicatie.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na de derde keer geprobeerd een afspraak te maken en nu is het wel gelukt ,

mag 8 mei naar geleen voor mijn eerste pfizer prikkie

en 12 juni voor de tweede prik

het duurde eff maar dan heb je wel wat  🤣

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...