Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Ik reageerde op jouw artikel, wat de datum van vandaag heeft...

Ik schreef "wat al eerder voorkwam", waarmee ik aangeef dat de informatie reeds bekend was... praat ik een andere taal die jullie net begrijpen? ik begin me af te vragen waarom niemand lijkt te begrijpen wat ik schrijf.....

 

en nogmaals... maanden bekend kan de informatie niet zijn, omdat ze nog niet eens 5 maanden aan het vaccineren zijn, en er 4 tot 7 weken tussen de 2 doses zitten, en ja daarna minimaal 14 dagen moet wachten tot de volle werking actief is. dus "maanden bekend" is vrijwel onmogelijk.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat we prima begrijpen wat je schrijft, maar we geven aan dat jij blijkbaar de waarde van wetenschappelijke onderzoeken waardeloos vindt of mogelijk wel aardigjes zolang er niet aan een paar miljoen in het veld onderzocht is (waarbij veel andere factoren weer mee gaan spelen, iets wat je bij wetenschappelijk onderzoek zoveel mogelijk moet vermijden zoals je hopelijk weet)) of de gegevens daarvan nog niet gepubliceerd.

 

En wat Eduard meldde over de tehuizen en ik daarna besprak geeft exact aan hoe het werkt met je afweer na een vaccinatie.

Het lijkt haast of je een blinde vlek hebt om bepaalde dingen te zien (los van dat ieder mens er in elk oog 1 heeft maar die vallen gelukkig niet samen).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb het begrepen, en geef het op.

 

Een allerlaatste opmerking waarom ik de data graag zou zien.

Voor mij is wetenschappelijk onderzoek iets wat in gecontroleerde omgevingen gebeurt. Dat hebben de fabrikanten van de vaccins gedaan, en op basis van dat onderzoek hebben diverse landen de vaccins goedgekeurd voor gebruik voor de voorziene doelgroep.

Met dat onderzoek is niets mis, maar ik zie zelf altijd veel liever naast het onderzoek, wat er "live" gebeurt, niet in laboratorium toestanden, maar in het normale dagelijkse leven.

De informatie van het bejaardenhuis is inderdaad wat je mag verwachten omdat het in de lijn ligt van de wetenschappelijke onderzoeken... de rest heb ik al gezegd over dit artikel.

Blijkbaar wordt de uitgebreidere data als niet interessant gezien door de community op het forum, en dan is dat uiteraard zo. 

Ik blijf wel voor mezelf proberen de data te vinden, omdat ik die belangrijk vindt. Ik denk dat ik zelf iets belangrijk mag vinden, en er naar mag vragen, zolang het niets illegaals is. 

Ik heb mijn antwoord gehad, de info is niet beschikbaar, en ik moet "blind geloven" zonder te controleren... dat is nieuw voor mij, ik ben iemand die graag probeert te begrijpen en te onderzoeken hoe dingen in de werkelijkheid zijn... het zal de facebook-tijd wel zijn denk ik... (sorry voor die laatste opmerking als iemand er aanstoot aan zou nemen)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sverige zei:

... het zal de facebook-tijd wel zijn denk ik... (sorry voor die laatste opmerking als iemand er aanstoot aan zou nemen)

Vragen naar de bekende weg en daarop gewezen worden is "facebook-tijd"? I rest my case!  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sverige zei:

Ok ik heb het begrepen, en geef het op.

 

Een allerlaatste opmerking waarom ik de data graag zou zien.

Voor mij is wetenschappelijk onderzoek iets wat in gecontroleerde omgevingen gebeurt. Dat hebben de fabrikanten van de vaccins gedaan, en op basis van dat onderzoek hebben diverse landen de vaccins goedgekeurd voor gebruik voor de voorziene doelgroep.

Met dat onderzoek is niets mis, maar ik zie zelf altijd veel liever naast het onderzoek, wat er "live" gebeurt, niet in laboratorium toestanden, maar in het normale dagelijkse leven.

De informatie van het bejaardenhuis is inderdaad wat je mag verwachten omdat het in de lijn ligt van de wetenschappelijke onderzoeken... de rest heb ik al gezegd over dit artikel.

Blijkbaar wordt de uitgebreidere data als niet interessant gezien door de community op het forum, en dan is dat uiteraard zo. 

Ik blijf wel voor mezelf proberen de data te vinden, omdat ik die belangrijk vindt. Ik denk dat ik zelf iets belangrijk mag vinden, en er naar mag vragen, zolang het niets illegaals is. 

Ik heb mijn antwoord gehad, de info is niet beschikbaar, en ik moet "blind geloven" zonder te controleren... dat is nieuw voor mij, ik ben iemand die graag probeert te begrijpen en te onderzoeken hoe dingen in de werkelijkheid zijn... het zal de facebook-tijd wel zijn denk ik... (sorry voor die laatste opmerking als iemand er aanstoot aan zou nemen)

Ook van mij een laatste opmerking aan jou, overigens met alle respect.

Bij wat er live gebeurt zijn erg veel extra factoren van invloed zoals wat was de algemene gezondheidstoestand van de personen, in welk milieu leven ze, krijgen ze gezond voedsel , hebben ze overgewicht, komen ze veel buiten, hebben ze veel contacten met..., enzovoort.

Die kunnen een erg vertekend beeld geven.

Wat niet betekent dat uitgebreidere data niet interessant zijn.

Maar die zijn er genoeg. Duizenden. Maar je moet ze wel zien en begrijpen dat het wel degelijk relevante gegevens zijn. Dan is het geen blind geloven en heb je het zeer zeker gecontroleerd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zunigkyk zei:

Er wordt nogal paniekerig gedaan over India, maar...

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

 

In NL zijn er zo'n 999 covid-doden per miljoen, Belgie 2079, en in India slechts 151.

In Nederland is het idd aardig uit de hand gelopen door fout beleid maar de gezondheidszorg kon het net aan dankzij hulp van Duitsland waardoor men hier niet massaal op straat stierf. Idem voor België.

Een instortende gezondheidszorg is een andere zaak.

Iets wat hier trouwens ook kan gebeuren want de gezondheidszorg loopt hier al te lang op z'n tandvlees. Het is een kwestie of de vaccinaties het bij kunnen houden om de zaak te dempen en terug te draaien. En daarin zit India niet lekker.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, cookie monster zei:

Leuk !!

 

Als iedereen zich aan de regels zou willen houden ....

 

Heeft helaas weinig met regels te maken is nu mijn ervaring.

Ik ben toch iemand die vrij voorzichtig is met alles, overal ruim afstand houdt, regelmatig mijn handen wast, bij elke klant de handen desinfecteert, mondkapje voor, elke dag voordat ik wegrij naar het werk temperaturen enz.

Toch werd ik vanmorgen wakker met hoesten en plots 37,7 terwijl ik normaal rond de 36,3 zit.

Dus meteen een afspraak gemaakt bij de GGD voor een test en voor vandaag alle afspraken afgezegd.

Ik kom terug van de test krijg ik een telefoontje van een klant waar ik afgelopen maandag ben geweest met de boodschap dat hij zich eergisteren al had laten testen en vandaag te horen had gekregen dat hij positief was getest en dat even wilde laten weten aan een ieder die bij hem thuis was geweest.

 

Dus mocht ik ook positief zijn getest dan weet ik in ieder geval waar het vandaan komt en dan ga je je toch wel afvragen hoe het kan want ik ben daar hooguit een kwartier binnen geweest, heb zeker overal 2m afstand gehouden met een mondkapje voor, voor de tijd en na de tijd de handen gedesinfecteerd en dan ondanks alle maatregelen misschien toch nog een besmetting opgelopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mondkapje af de handen gedesinfecteerd alvorens in de auto te stappen en bij de volgende klant ander kapje?

Het zit hem vaak in een klein detail met die rot-virussen.

Hopelijk geen covid maar een verkoudheidje, want die virussen zweven ook overal buiten en (meer) binnen rond.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verpakkingen met 500 stuks en een fles met 99,9% alcohol als desinfecteer middel en ook een grote pot met handcrème omdat je anders je handen stuk wast,  maar mocht ik toch besmet zijn dan blijkt maar weer dat ondanks dat je je zo goed mogelijk aan de regels houdt je een besmetting toch vrij simpel op kunt lopen en dat het weinig met "aan de regels houden" te maken heeft.

Maar inderdaad hopen dat het iets anders is, maar mocht het toch een besmetting zijn dan teken ik er voor als het blijft zoals het nu is, want het is tot nu toe een beetje slijm ophoesten en verder niets.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  

1 uur geleden, gerrit B zei:

Ik ben toch iemand die vrij voorzichtig is met alles

Je hebt helaas al wat achter de rug , dat heb ik inderdaad gelezen !!

  

Ik doel meer op anti-lockdownclubs:

Burgerbeweging roept politie op “repressieve houding te laten varen”

Politie waarschuwt feestvierders La Boum 2 expliciet: “Indien nodig zullen we ingrijpen”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210430_93092231

 

https://www.hln.be/binnenland/initiatiefnemers-la-boum-2-dreigen-met-rechtbank-bij-grote-politieontplooiing-op-1-mei-aanslag-op-onze-mentale-gezondheid-en-openbare-orde~a617f83b

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...