Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Artikel over het effect van het virus op het zenuwstelsel, iets wat soms vergeten wordt omdat doodgaan of kapotte longen op een andere en zichtbaar ergere manier ingrijpt. Taaie kost als je geen bio in je pakket had.

 

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fncel.2021.662578/full

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Eduard07 zei:

Is luchtvervuiling dus toch nog ergens goed voor..,..🤔

Mensen met astma hebben helaas meestal geen luchtvervuiling in de zin van door mensen veroorzaakte rotzooi nodig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt dan wel van het soort astma af:

 

Niet-allergische astma. Dan krijgt u astmaklachten door prikkels waarvoor u op zich niet allergisch bent. Bijvoorbeeld door: 

  • parfums, rook, uitlaatgassen, luchtvervuiling, baklucht, verflucht 
  • kou, vochtige lucht, mist, stoom 
  • luchtweginfecties zoals griep of verkoudheid 

https://www.benuapotheek.nl/medische-zorg/longen-en-ademhaling/astma

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude dingen van al meer dan een jaar geleden.

Vanzelfsprekend kun je in een gesloten ruimte ook op 20 meter een infectie oplopen; dat sprak al meteen vanzelf.
En natuurlijk hebben mondkapjes wel effect.

Wat houden we dan over met deze gerenommeerden?

Een hoop kretologie, een herhaling van iets ouds als het niet al oeroud was, meer niet.

Waarbij ik betwijfel of dit serieuze wetenschappers zijn, cq. of dit een serieus wetenschappelijk bericht is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch staat de volgende datering boven het bronartikel:

 

PNAS April 27, 2021 118 (17) e2018995118; https://doi.org/10.1073/pnas.2018995118
 
  1. Edited by Renyi Zhang, Texas A&M University, College Station, TX, and accepted by Editorial Board Member John H. Seinfeld March 3, 2021 (received for review September 9, 2020)

https://www.pnas.org/content/118/17/e2018995118

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2021 om 19:23, Eduard07 zei:

Het is weer de inmiddels bekende discussie (volks)gezondheid vs vrijheid waar menigeen sinds corona een schijnbare tegenstelling in meent te zien.

Eeergisteren of gisteren in -ik meende in EenVandaag- weer aandacht voor anti-vaccers die schermden met "tweedeling in de maatschappij"  en "integretiteit van eigen lichaam" en "grondrechten". 

Samengevat: ikke-ikke-ikke, want over diezelfde rechten van anderen die anti-vaccers kunnen besmetten, met geen woord... 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvulling op mijn eerdere ervaring dat ik van het Ministerie / RIVM een uitnodiging kreeg voor een vaccinatie terwijl ik al de eerste gehad had. 
Maandag heb ik mijn tweede prik ontvangen en opnieuw volgde er de vraag of dit, het ontvangen van de vaccinatie, aan het RIVM doorgegeven mocht worden, waarop ik hem mijn ervaring vertelde. Hij viel om van verbazing. Immers had ik de eerste keer ook al aangegeven dat dit doorgegeven mocht worden. Blijkbaar is dat niet gebeurd. Of mogelijk ‚schijnbaar‘. 
Dit is blijkens het overleg wat ik met betrokkene had een gevolg van het absurde ‚privacybeleid‘ in Nederland. Zonder toestemming mág dit niet doorgegeven worden. Maar mijn prikken zijn gezet en ik heb dat geweten. Twee dagen goed beroerd geweest. 😉

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik geen idee hoeveel Belgen er geregeld normaliter op Nederlandse terrassen plaats nemen, maar dit soort berichten in de media krijg ik zo’n beetje een sik van. Nieuws is nieuws mits het maar Corona gerelateerd is. Ik denk dat die toeloop nog weleens mee kon vallen. En waar hebben wij het over. Morgen is het alweer géén terrasweer. 😉

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...