Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


In Spanje hebben veel mensen al de eerste prik met AstraZenica gehad. Nu heeft de regering de vaccinatie met AstraZenica stop gezet en willen ze eerst een onderzoek gaan doen naar de bijwerkingen van trombose. Dat onderzoek gaat enige tijd duren. Voordat daar een uitslag van is en de regering besluit dat AstraZenica toch veilig genoeg is, is het voor veel mensen te laat omdat de tijd tussen de eerste en tweede prik te lang is geworden en ze opnieuw gevaccineerd moeten worden eventueel met een ander merk.
Ik hoor van vele mensen die zeggen, bekijk het maar met je vaccinatie, ik haal helemaal geen prik meer want nu moet ik al 3x geprikt worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Zunigkyk zei:

Al vaccineer je nog zo snel, de mutant die achterhaalt hem wel.

Als iedereen morgen gevaccineerd zou zijn kreeg het virus vrijwel geen kans meer zich te laten vermenigvuldigen en te muteren. Dan zou je dezelfde situatie krijgen als nu met polio.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat een huisarts 60 porties AstraZeneca heeft weggegooid. Wat meespeelt is dat een huisarts verantwoordelijk kan worden gesteld als een cliënt overlijdt na vaccinatie terwijl de verzekering weigert te betalen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De arts moest die weggooien omdat er minder opgeroepen "klanten" kwamen als aangeschreven.

Verder mocht hij die overgebleven vaccinaties niet aan anderen geven op straffe van een hoge boete.

 

Hoe was het ook alweer, Hugo doet alles zorgvuldig?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbaas mij al een tijdje over het verschil in perceptie over de ernst van de situatie tussen DE en NL, terwijl nota bene de cijfers in NL slechter zijn dan in DE.

Maar ja, als ik dit lees vraag ik mij af waar NL mee bezig is.

Honderden coronapatiënten liggen thuis aan de zuurstof, ontbreken in de cijfers - https://nos.nl/l/2377930

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaccinaties lijken bij ouderen algemeen een effect tegen iets anders dan waar de vaccins echt op gericht zijn blijkens onderzoeken in de VS.

Vaccinatie tegen griep (vooral herhaalde) of longontsteking (onderzoek van vorig jaar), difterie, tetanus en kinkhoest (recent onderzoek) levert een reductie van 30 tot 40% in het optreden van Alzheimer.

Mogelijk zal vaccinatie tegen Covid ook een dergelijk positief effect hebben op dementie.

 

https://www.alz.org/aaic/releases_2020/vaccines-dementia-risk.asp

 

https://academic.oup.com/biomedgerontology/advance-article/doi/10.1093/gerona/glab115/6226396?login=true

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, minplus zei:

Als iedereen morgen gevaccineerd zou zijn kreeg het virus vrijwel geen kans meer zich te laten vermenigvuldigen en te muteren. Dan zou je dezelfde situatie krijgen als nu met polio.

 

Op voorwaarde natuurlijk dat je de grenzen sluit. In België deze week heisa over de Indische variant, hier binnen gebracht door Indische studenten. Bleek dat AZ en Pfizer net tegen die variant zo goed als niet beschermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat roep ik al zo lang

Hou die vliegtuigen voor personen vervoer aan de grond, ten eerste voorkom je zo een snelle verspreiding van welke ziekte dan ook en ten 2e is het gehele CO2 probleem meteen grotendeels opgelost.

Maar daarnaast studenten uit India........ die horen toch in een verplichte 14 daagse quarantaine zodra ze het land binnenkomen met elke paar dagen een test?

Hoe kunnen die dan toch anderen besmetten?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, pollegazon zei:

 

Op voorwaarde natuurlijk dat je de grenzen sluit. In België deze week heisa over de Indische variant, hier binnen gebracht door Indische studenten. Bleek dat AZ en Pfizer net tegen die variant zo goed als niet beschermen.

Je zult wereldwijd moeten vaccineren om het ontstaan van steeds meer mutaties tegen te gaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja na zo'n vlucht moet je natuurlijk ook even poepen, thee drinken, colaatje uit de frigo nemen en de buschauffeur een hand geven :grin:

Laat die arme drommels nu die Indiase virus mutant van een belgische buschauffeur krijgen.

 

Neen er is duidelijk iets mis met het testbeleid en de schakels van de keten van opvolging der maatregelen, om niet te spreken over of ze wel in een schoon vliegtuig hebben gereisd. Iedereen denkt nog dat het virus niet kan overleven buiten het lichaam. Op verschillende oppervlakken doet het dat wel en zo kun je het ook van de inox stang in de bus oppakken.

of de stoelleuning van het vliegtuig

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...