Ga naar inhoud


Lekker in Spanje


Psychosammie

Aanbevolen berichten


18 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Florida? In dat ouwe-van-dagen tehuis?

En Californië? Staat daar nog een boom overeind na al die branden?

In mijn beleving zit je hier gewoon een paar ogen uit te steken.

 

How dare you!

 

Beetje minachtend, vind je zelf niet?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan mis je veel, het land heeft schitterende National Parks, en vele "gezichten".

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Penthe zei:

Spanje is ook mooi en er zijn veel meer mooiere landen dan dat nep land dat sinds het bestaat enkel maar oorlog voert.

 

Het land is zo mooi als jij het maakt. Elk land heeft zijn mooie kanten. Kijk verder....... Ik was 3 jaar geleden, voor mijn werk, in Barcelona en ik vond het prachtig

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

Ik zet geen voet in de states, nooit gedaan gaat ook nooit gebeuren.

 

Zo zeg, dat is kort door de bocht en kortzichtig. Dat is hetzelfde als dat een Amerikaan zegt dat hij nooit naar Europa gaat. Alsof alles één pot nat is.

 

10 uren geleden, Penthe zei:

dat nep land dat sinds het bestaat enkel maar oorlog voert.

 

1940-1945 zeker vergeten?

En dit ben ik ook nog niet vergeten: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tachtigjarige_Oorlog

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

tegen de spanjolen... :grin:

en na eeuwen gaan we daar wonen omdat het eten lekkerder is.

Ik eet nog altijd met regelmaat frikandellen en drop hoor :)

33 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Zo zeg, dat is kort door de bocht en kortzichtig. Dat is hetzelfde als dat een Amerikaan zegt dat hij nooit naar Europa gaat. Alsof alles één pot nat is.

 

 

1940-1945 zeker vergeten?

En dit ben ik ook nog niet vergeten: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tachtigjarige_Oorlog

 

Ik zet ook geen voet in Noord Korea, nu tevree?

aangepast door Penthe
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Penthe zei:

Ik zet ook geen voet in Noord Korea, nu tevree?

 

Hm da's geen antwoord op mijn opmerkingen.

 

Ik zou trouwens dolgraag eens in Noord Korea willen rondkijken. Al was het maar om eens te zien hoe communistische dictators een land naar de kloten kunnen helpen. Om deze reden ben ik ook in Vietnam en China geweest. Geeft toch wel een ontluisterend beeld.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad,  het ging over Spanje.

 

Sneewt het daar nog steeds?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook graag naar ginder gaan maar..

Gans Frankrijk door en  dan Cataluña door maar kan dit nog wel?

Moet bijna op het einde van de prov. Tarragona zijn.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...