Ga naar inhoud


Lekker in Spanje


Psychosammie

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, cookie monster zei:

Na sneeuw volgt een hoop nattigheid !!

 

23,5°C , miljaaaar , gelukzak !! Ik denk al aan mooie vrouwen in bikini 😊🌶️

 

Daar zitten alle bejaardentehuizen uit Nederland en België bij elkaar. Veel tietenbakken zie je daar niet. 

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 10-1-2021 om 23:01, ceesv zei:

Dan mis je veel, het land heeft schitterende National Parks, en vele "gezichten".

 

 

Zeker weten,

Grand Canyon

Glen Canyon + dam

Yosemite park

Las Vegas

Florida (happertjes)

New York

San Fransisco (pier 13)

Kabel gedreven tram met wisseldraaischijf

Disneyworld

Spotgoedkope Levis en Wrangler

Honderden pelikanen

Cap Canaveral

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

 

En echt, bijna overal kom je ogen tekort.

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dat rijtje heb ik alleen New York niet bezocht.

Maar wel Hoover dam.

 

Ik ben echter nog nooit in Spanje geweest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jürgen zei:

Dit is ons schamel verblijf tijdens de overwintering....😂

waaaay 2 sexy 😉

5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Veel tietenbakken zie je daar niet

Foei 😱

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:

Maar wel Hoover dam.

 

Ja ik ook. Ben je er ook in geweest? En natuurlijk een paar dagen Las Vegas.

 

Mijn meest bijzondere reis was met een vriend vanuit Vancouver naar Reno. En in Reno een week rondgehangen en meegaan in de gekte.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Jürgen zei:

Inderdaad, daar zit je wat o.a het weer betreft perfect.

Ik ken deze streek heel goed, daar heb heel lang geleden 5 jaar achter elkaar in het bungalowpark La Coveta Fuma gebivakkeerd, dat is vlak bij Campello.

Nu huur ik in NIET-Corona tijden voor 4 á 5 maanden een woning 60 km zuidelijker in Orihuela Costa bij Torrevieja.

Maar ja, dat kan helaas op zijn vroegst eind oktober dit jaar.

Het niet van de Spaanse zo’n te kunnen genieten is voor ons wel afzien want wij overwinteren al 12 jaar in Spanje.

 

 

Ik kwam heel veel in La Coveta Fuma bij cafe Los Dos, sinds het virus rond gaat eigenlijk niet meer dus zou niet weten of dat nog open is nu. Je hebt daar ook een restaurant in de vorm van een U.F.O. waar je lekker kunt eten en onze honden ook welkom zijn.

 

Torrevieja ben ik al 6 jaar niet meer geweest dus wordt het weer eens tijd maar dan moet alles kwa virus wel weer een beetje over zijn en dat is nog lang niet het geval helaas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Ja ik ook. Ben je er ook in geweest? En natuurlijk een paar dagen Las Vegas.

 

Mijn meest bijzondere reis was met een vriend vanuit Vancouver naar Reno. En in Reno een week rondgehangen en meegaan in de gekte.

Heb de pest aan kluiven maar de Chickenwings op een terras in de kunstenaarswijk van Atlanta waren ongekend goed. Nooit eerder of later iets in de richting van die kwaliteit meegemaakt, zou er bijna weer daarvoor heen vliegen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er mis met Schinken Braten, schnitzel, Schweine nacken, Flammkuchen, Currywurst, Kartoffel Salat enz.?

Mijn favoriete keuken kun je toch in Duitsland vinden.

Niet uit de supermarkt maar gewoon in een van de vele Gaststuben  ed. die je er kunt vinden en waar ze vaak van simpel eten gewoon een heuse traktatie weten te maken en dat ook meestal voor een zeer betaalbare prijs.

Ik heb daar ooit gehaktballen gegeten gemaakt van brasem, hier verklaart iedereen je voor gek en wordt brasem bestempelt tot "niet te eten" maar daar werd er iets lekkers van gemaakt met simpel wat kruiden, ui en wat prei.😍

Zelfs de kinderen die niets van vis moesten hebben vonden het lekker en de schaal was dan ook zo leeg.

En de kosten? 5 euro voor 10 gehaktballen (waren ze zo groot als een flink kippenei)

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gerrit B zei:

Wat is er mis met Schinken Braten, schnitzel, Schweine nacken, Flammkuchen, Currywurst, Kartoffel Salat enz.?

Mijn favoriete keuken kun je toch in Duitsland vinden.

 

Volgens mijn Duitse kennissen en vrienden krijg je dat soort gerechten ook in Spanje hoor!

👣

je moet het alleen weten waar de Spaanse Duitser zit. :grin:

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...