Ga naar inhoud


Einde Inverto Black Ultra lnb?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dan klopt niet wat je hier schrijft:

 

"Bij de importeur kost de Inverto Black Ultra single €20,95"

 

Als je er als particulier niet kan kopen, dan is deze prijs niet relevant. 

Het zal eerder om een bruto adviesprijs gaan. 

En die is heel vaak uit de lucht gegrepen in de consumer wereld. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 14-7-2021 om 10:40, Eduard07 zei:

Een kennis van mij die in Duitsland een lnb kocht (was veel goedkoper dan in NL) kreeg de vraag van een reisgenoot of die lnb wel geschikt was voor de ontvangst van Nederlandse zenders...

Dan heb je die toch wel een nieuwe & betere aangesmeerd hoop ik ??

 

Binnenkort verkrijgbaar:

Een speciale LNB voor 32K , 8192APSK , SUUUUHD , MPEG-16 , DVB-S6 , 6D ontvangst 🤫

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sprietje bedankt voor de mededeling maar als je daar wil bestellen dan krijg je de mededeling dat er niet geleverd kan worden naar een adres in Nederland

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat leest wel lekker makkelijk dat Arabisch.
De bovenste regel met het typenummer  lees je van links naar rechts, het Arabisch lees je van rechts naar links. Dat kun je goed zien aan de opsommingstekens, in dit geval de opsommingspunten. Ook de afbeelding staat staat ineens rechts i.p.v. links.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het heeft me altijd al verbaasd dat cijfers in het arabisch in de omgekeerde volgorde staan vergeleken met de text. Moet niet gemakkelijk zijn om zo een stuk text te schrijven, rechts naar links met af en toe een stukje terug van links naar rechts.

overigens gebruikt men in noord-afrika arabische cijferaanduidingen, en hier dan weer "westerse" cijferaanduidingen.

raar volkje, die arabieren :blink:

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jean-Claude zei:

het heeft me altijd al verbaasd dat cijfers in het arabisch in de omgekeerde volgorde staan vergeleken met de text. Moet niet gemakkelijk zijn om zo een stuk text te schrijven, rechts naar links met af en toe een stukje terug van links naar rechts.

overigens gebruikt men in noord-afrika arabische cijferaanduidingen, en hier dan weer "westerse" cijferaanduidingen.

raar volkje, die arabieren :blink:

 

Wat dacht je dat het voor ons moeilijk of lastig is een scroll of roll over het beeldscherm te laten lopen, vooral in meer talen dan alleen Arabisch. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat de nieuwe Inverto Ultra PLL op korte termijn niet leverbaar is in Nederland. Ik heb een aantal grote Nederlandse satellietshops gevraagd naar de levertijd maar ze weten de levertijd nog helemaal niet of gaan ze niet leveren. De importeur heeft ze vorige maand pas besteld en weet de levertijd ook niet. Ik denk dat de Nederlandse satellietshops eerst van de Inverto Black Ultra's af willen voordat ze de nieuwe Ultra PLL gaan verkopen.
Wil je ze op korte termijn hebben, dan kun je ze beter in Polen bestellen. Daar zijn ze vast ook veel goedkoper dan waar je ze over x-tijd in Nederland voor kan kopen. Vanuit Polen hoef je ook geen invoerrechten te betalen, iets wat je vanuit Dubai wel moet doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...