Ga naar inhoud


Einde Inverto Black Ultra lnb?


Sprietje

Aanbevolen berichten


mss ali express want die schijnen dat nu te omzeilen :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep dat is het sarcasme wat ik bedoelde.Polen is europa hé.Bestel daar regelmatig voor de modelbaan en steeds goede service en niks extra.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik ben niet geïnteresseerd wat je in Dubai aan BTW moet betalen maar wat je moet betalen om iets in Nederland (EU) in te voeren + BTW.

 

Voor een luttel bedrag van net €10 ?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wegens omstandigheden ben ik de komende maand niet in de gelegenheid om de nieuwe lnb's te testen. Ook heb ik op korte termijn geen behoefte aan nieuwe lnb's daar de Inverto Black Ultra lnb's die ik in gebruik heb het nog uitstekend doen.
Maar, misschien zijn er op het forum andere mensen die je er een groot plezier mee kan doen om er een paar mee te brengen. Ik ga er dan wel van uit tegen betaling. Hierbij zou het dan wel fijn zijn de resultaten van de test bijv. in vergelijking met de bestaande Black Ultra te beschrijven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een bekende grote satellietshop in Malaga Spanje is nu ook de Inverto Ultra PLL single verkrijgbaar. De overige uitvoeringen worden nog niet aangeboden.
Het gaat nu dus snel met de eerste verkoop van de nieuwe Inverto Ultra PLL. Blijkbaar worden ze nu uitgeleverd aan diegenen die ze op tijd besteld hebben.
Helaas ziet het er naar uit dat ze in Nederland nog enige tijd niet leverbaar zijn omdat de handelaren eerst hun oude voorraad Black Ultra willen opwerken. Blijkbaar zien ze niet in dat de nieuwe Ultra door zijn kopdiameter van 48mm veel makkelijker toepasbaar zijn bij multifeed ontvangst en daarom voor een bepaalde doelgroep erg interessant zijn ongeacht of deze nieuwe lnb nu beter presteert of niet t.o.v. de Inverto Black Ultra.

 

Inverto Ultra Spanje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom alleen maar op een website van een installateur in Torreblanca die beweert dat je nog Joyne abonnementen kan afsluiten, dat je voor de Duitse zenders een speciale decoder nodig hebt en dat je alleen via BIS of TNTSAT de Franse zenders kan ontvangen....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal vooral te maken hebben dat je met een Nederlands IP-adres niet zo snel Spaanse resultaten krijgt.

 

Maar waar het mij om ging is dat zoveel installateurs verkeerde of verouderde informatie geven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan ligt het dus aan mij.

Zo. Klaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...