Ga naar inhoud


Einde Inverto Black Ultra lnb?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Een stabiele Local Oscillator is belangrijk voor ontvangst van SCPC ontvangst met lage S/R. 

Bij grote bandbreedte speelt de stabiliteit van de Local Oscillator een mindere rol. 

2K/4K/8K heeft daar niets mee te maken omdat je die niet op een SCPC bij bijvoorbeeld een S/R van 250 onderbrengt. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, theparasol zei:

Het is toch ook een tenenkrommend stukje marketing!

 

Waarom heeft u voor deze LNB gekozen? Nou ik wilde zeker weten dat hij HD geschikt is en bij deze stond dat er wel in en bij die andere merken/modellen niet.

Ik dacht dat jij wijzer was dan IJzerbout.

Welke lnb-fabrikant somt niet al die zaken op die ze maar kunnen verzinnen, zie bijlage:

Vroeger stond er ook nog kleuren-tv bij.

 

HD geschikt.png

aangepast door Sprietje
schrijffout
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de DVB-T antenne door zo eentje met 2 bierblikjes.Enige nadeel is dat ik nu alles dubbel zie :)

  • Haha 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren nogmaals bij de Nederlandse importeur gevraagd wanneer de nieuwe Inverto Ultra PLL-lnb's leverbaar zijn. Ik kreeg het volgende antwoord: "Helaas heeft de fabrikant ons nog geen exacte leverdatum gegeven".

Op een internetsite las ik vorige week dat de eerste levering pas in februari volgend jaar zou zijn.
Zou dat misschien zijn om de voorraad Inverto Black Ultra bij de importeurs en satshops eerst weg te werken? Dat zou dan een onhandige gedachte zijn want voor multifeed-ontvangst is de nieuwe Ultra veel beter geschikt vanwege de kop van slechts 48mm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2021 om 14:45, theparasol zei:

Waarom heeft u voor deze LNB gekozen? Nou ik wilde zeker weten dat hij HD geschikt is en bij deze stond dat er wel in en bij die andere merken/modellen niet.

Een kennis van mij die in Duitsland een lnb kocht (was veel goedkoper dan in NL) kreeg de vraag van een reisgenoot of die lnb wel geschikt was voor de ontvangst van Nederlandse zenders...

  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij de Nederlandse importeur van Inverto staat nu de nieuwe Ultra PLL-lnb geprijsd maar nog niet leverbaar.
De advies verkoopprijs voor de satellietshops is €33,95. Ter vergelijking is de prijs van de Inverto Premium Quattro PLL die goed leverbaar is €22,95. De Ultra is dus 48% duurder. Dat is fors.

 

Ultra PLL importeur.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 19:18, Sprietje zei:

Bij de Nederlandse importeur van Inverto staat nu de nieuwe Ultra PLL-lnb geprijsd maar nog niet leverbaar.
De advies verkoopprijs voor de satellietshops is €33,95. Ter vergelijking is de prijs van de Inverto Premium Quattro PLL die goed leverbaar is €22,95. De Ultra is dus 48% duurder. Dat is fors.

 

Ultra PLL importeur.png

 

 

19 uren geleden, Sprietje zei:

Maar gelukkig zijn er in Nederland voldoende webshops die Inverto-lnb's ver beneden de adviesprijs verkopen.

 

Wat is ver beneden de advies prijs? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...