Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik mij van het middel brief met postzegel ga bedienen, die worden in tegenstelling tot e-mails namelijk gelezen en komen sneller bij de juiste personen terecht i.p.v. een klantenservice pipo die niets te zeggen heeft. Ik vraag mij alleen af of ik nu al een brief wil versturen of nog even afwacht tot meer bekend wordt, want we zitten nu nog in de situatie van één berichtje naar dealers waarin weinig details staan. In ieder geval ga ik ook niet afwachten tot kort voor de afschakeling: Nu is wellicht nog niet alles besloten, tegen die tijd zijn de besluiten wel in steen gebeiteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 16-4-2021 om 11:34, Tonskidutch zei:

je pC

minipC.thumb.jpg.89c1caf61fb771905cd4a220aedfc34d.jpg

 

Dat vergeet iedereen natuurlijk maar zo'n kleine HP is uniek en heeft ook een HDMI uit!

Zo'n kleine HP is mooi, maar niet helemaal uniek ;) Alternatief hiervoor is ook nog Intel NUC , MSI Cubi, ASUS mini PC en zo zijn er nog een aantal verschillende mini pc's op de markt. Maar zeker mooie opties, maar je moet bereid zijn om het te configureren. Let wel op dat je hier tijd in moet steken, het is niet plug and play. Je moet zelf wat googlen en uitzoeken voordat alles werkt.

aangepast door DMotion

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, Dubbel... Een tijdje hier niet geweest. Even wennen aan hoe het posten hier nu gaat ;)

aangepast door DMotion

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, edbe zei:

CD zijn gewoon geldwolven, ben gelukkig al eeuwen geen lid meer van.

weer een betere codering en verplicht software box, doet hun zelf de das om.......

Waarom denk je dat er commerciële bedrijven bestaan? Om aan liefdadigheid te doen?

Menig commercieel bedrijf doet het beter dan onze nationale en plaatselijke overheden.

 

En of ze zichzelf de das om doen? Sky Deutschland, bijvoorbeeld,  heeft dit model ook. En Ziggo toch ook?

Ben ook niet blij met deze ontwikkelingen, maar ik hoor relatief weinig kritiek op die Ziggo Mediaboxen. (Maar doe mij maar die module.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2021 om 23:12, Thijs-Rallye zei:

Discovery network van de buis af toen was ik er eigenlijk al klaar mee voor 32,95 in de maand. Voor de vrouw toch nog maar aangehouden, maar nu loopt loopt de emmer over.

dus mevrouw heeft de broek aan 😜

TV kijken is behoorlijk verslavend.

ik ga een videotheek beginnen denk ik

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Eduard07 zei:

Waarom denk je dat er commerciële bedrijven bestaan? Om aan liefdadigheid te doen?

Menig commercieel bedrijf doet het beter dan onze nationale en plaatselijke overheden.

 

En of ze zichzelf de das om doen? Sky Deutschland, bijvoorbeeld,  heeft dit model ook. En Ziggo toch ook?

Ben ook niet blij met deze ontwikkelingen, maar ik hoor relatief weinig kritiek op die Ziggo Mediaboxen. (Maar doe mij maar die module.) 

ik heb ook Ziggo, maar hoef geen interactieve box van hun, gewoon mijn eigen box. 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw is ook redelijk TV verslaafd. Die heeft een dagelijks ritueel van programma's... Als het niet werkt is ze chagrijnig.... Doordeweeks kijk ik nauwelijks, de zaterdag is voor mij....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel mensen zouden er nog een via CCCam of Oscam kijken.

ik denk dat dit er niet zoveel zijn.

ik denk dat ze gewoon van die C lijntjes af willen die op internet voor 3 euro voor jaar kunt kopen.

 

en de mensen die in het buitenland wonen hebben eigenlijk toch geen keus, misschien joyne maar hoe lang gaat dit nog duren voor dat die mensen gaan stoppen?

 

mocht het echt gaan gebeuren dan is het eind CD bij mij. maar ik denk dat het toch einde oefening is met CD.

ik kijk nu alleen naar CD maar ik heb ook glasvezel voor internet.

 

maar ik heb even zitten kijken maar je krijgt zoveel zender meer bij mijn internet provider.

dus...

 

gr.

Henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, toch al sinds 2014 via OScam. CDS én TVV voor satelliet, Ziggo voor de kabel en HD+ om te spelen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...