Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Werner Peeters zei:

Wel krijg ik de eerste keer als ik bijv. probeer RTL4 op te starten een bericht "your smartcard is not authorized for this channel" Verder zwart scherm.

Dat is geen melding van de softcam. Trek de CI er maar eens uit en test de kaarten 1 voor 1 in de cardreader. Grote kans dat je beide providers hebt toegewezen aan de CI.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Toch wel, het aantal nieuwe zenders wat niet meer met oscam te decoderen is stijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Toch wel, het aantal nieuwe zenders wat niet meer met oscam te decoderen is stijgt.

 

Dat is de tactiek van Canal Digitaal, stap voor stap kijken wat lukt, tot het de grens bereikt heeft bij de normale TV kijker die in de meeste gevallen op vakantie is.

 

Inmiddels verneem ik dat mensen steeds vaker via wifi dan wel een onbeperkt data abonnement op de vakantieplek naar de app van de provider van thuis kijken.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Miauw zei:

 

Dat is de tactiek van Canal Digitaal, stap voor stap kijken wat lukt, tot het de grens bereikt heeft bij de normale TV kijker die in de meeste gevallen op vakantie is.

 

Inmiddels verneem ik dat mensen steeds vaker via wifi dan wel een onbeperkt data abonnement op de vakantieplek naar de app van de provider van thuis kijken.


 

Wifi in het buitenland is vaak niet geschikt om mee te streamen. Zelfs NL campings hebben al moeite om dit op het minimaal noodzakelijke niveau te brengen en te houden. Laat staan buitenlandse camping / hotels. MIFI of via een hotspot mag dan in NL werken, maar in het buitenland heb je vaak maar, provider afhankelijk, maximaal 50 Gb / maand en met een beetje kijken naar voetbal / F1 of wat dan ook vliegen die Gb’s van jouw voorraad af. En nog los van het feit of je überhaupt een fatsoenlijke 4G / 5G verbinding hebt. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
18 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Wifi in het buitenland is vaak niet geschikt om mee te streamen

Het buitenland is groot.

 

Maar in veel landen is het internet ondertussen uitgebouwd en heeft Nederland ingehaald.

Ik zit op 5 km afstand van het dorp, maar toch heb ik 8 Gig snel onbeperkt internet op het platteland in Frankrijk, voor slechts € 30,-

Daarbij zijn 200 iptv tv stations inbegrepen.

 

Bij verhuur van vakantiewoningen is snel internet tegenwoordig een basisvoorziening.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Dat betekent natuurlijk niet dat dit ook voor de tijdelijk aanwezige tourist beschikbaar is. 
Ik hoor nog weleens de kritiek van de camperaars aan die zelden of nooit positief zijn over aangeboden WIFI op buitenlandse campings. Incl. la douce France. Als inwoner van Frankrijk zal dat anders zijn.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak dan zeker een full image backup dan kan je die bij problemen zelf terug zetten

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...