Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


11 uren geleden, D.Quijote zei:

Ja, dat kan ik ook, afgelopen zaterdag nog uit eten geweest, en ook gecontroleerd, dus het werkt, maar Hugo heeft dat nog niet voor elkaar, om dat over te zetten naar een Ned DigiD.

 

Dat "dansen met Janssen" zal ons nog lang heugen...😠

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, bellejt zei:

dus elkeen mag zomaar vragen of je gevaccineerd bent of niet ?

 

19 uren geleden, OFDM zei:

Nee dat kan in ieder geval in Nederland niet.

 

Nou ik vraag er wel naar, anders ga ik niet samen met die persoon de lift in. Zijn wel mijn buren maar er komt ook zorgpersoneel voor de oudjes.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

Nou ik vraag er wel naar, anders ga ik niet samen met die persoon de lift in. Zijn wel mijn buren maar er komt ook zorgpersoneel voor de oudjes.

Juist op deze en vergelijkbare manieren is het virus menig verzorgingscentrum binnengekomen: door maaltijdbezorgers en ander zorgpersoneel als ook chauffeurs van taxibedrijven die ouderenvervoer in het pakket hebben.

 

En dan verbaas je je toch weer hoeveel Nederlanders moeilijk doen over de vraag of ze gevaccineerd zijn, of erger, zich niet willen laten vaccineren "omdat niet bekend zou zijn wat je allemaal ingespoten krijgt en wat de gevolgen zijn"

 

A propos vaccinatie-weerstand :

https://www.nu.nl/coronavirus/6158581/jongen-12-wil-ernstig-zieke-oma-bezoeken-en-dwingt-vaccinatie-af-bij-rechter.html

 

En vergelijk dit nu eens met het feit waar gisteravond het tv-programma Radar aandacht aan besteedde:

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/tattoo-inkt-radar-checkt/

 

De twijfels die er steeds waren over de anti-corona vaccins, zijn er kennelijk amper m.b.t. tatoeage-inkten.  

Terwijl je toch zou verwachten dat juist bij die laatsten er alle reden is goed te weten welke stoffen men krijgt ingespoten.

Zelfs de bezochte shops en inkt-leveranciers konden Radar niet vertellen welke rotzooi er in zit en welke risico's men ermee loopt.

 

Per saldo kun  je eigenlijk concluderen dat er aangaande de vaccins gewoon sprake is van een ongefundeerde hetze.     

 

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smokers hebben 60 tot 80 % meer kans om in het ziekenhuis te belanden door covid dan mensen die nooit gerookt hebben en ook een grotere kans op overlijden. Kon je op je klompen aanvoelen.

 

https://www.theguardian.com/society/2021/sep/27/smokers-much-more-likely-to-be-admitted-to-hospital-with-covid-19-study-suggests

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

93% van de zwemmers die deze zomer verdronken zijn hadden een ijsje gegeten, dus......

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken het grapje al tig jaren in vele varianten maar het verandert niets aan wat ik in m'n vorige bericht aangaf.

Het heeft geen moer te maken met een wetenschappelijk onderzoek, dus waarom plaats je het in een serieus topic dat gaat over miljoenen doden?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo als die klimaat moe zijn en helemaal niks eraan doen. Toch?

Bepaald gedrag leidt nu eenmaal tot verhoogde risico's en dat kennen we al jaren. Zoals de SOA's en het AIDS virus, waarmee wij allemaal geconfronteerd werden in de zeventiger en tachtiger jaren als jeugdigen. Het gedrag van de geïnfecteerde is laakbaar als men er niets aan doet en anderen ook aan die levensbedreigende risico's blootstelt.

Het verschil van mening ontstaat over verbod en gebod. Het gebiedt de aanbeveling om met geldige QRcode naar waku waku te gaan opdat daar aan de regelgeving kan worden voldaan. Het verbod is opgelegd omdat men zich daaraan niet wilde houden.

 

Het gebiedt de aanbeveling aan de kassa in de supermarkt te betalen voor de uitgezochte goederen en levensmiddelen, dat snapt iedereen. Dus het is verboden om te stelen in de winkel, dat snapt ook iedereen.

  • Like 1

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mojo zei:

Misschien omdat we allemaal een beetje coronamoe zijn?

Allemaal?

Als dat trouwens je enige "probleem" is, dan heb je geen problemen, behalve dat je niet kunt relativeren, misschien.

 

(Waar ik dan weer "een beetje moe" van wordt, is van het geklaag over een paar corona-regeltjes ter bescherming van de volksgezondheid die sommigen  opblazen tot Noord-Koreaanse dimensies. Om maar te zwijgen over vergelijkingen met de Holocaust.)   

  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Eduard07 zei:

Waar ik dan weer "een beetje moe" van wordt, is van het geklaag over een paar corona-regeltjes ter bescherming van de volksgezondheid die sommigen  opblazen tot Noord-Koreaanse dimensies.

 

Het beste kan je dan niet meer reageren op dit topic 😜

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...