Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Jean-Claude zei:

ik zou met Brussel beginnen : centrum van de EU en de NATO, daarmee onthoofd je de "slang".

shit......

ik denk dat ik een paar weken nog ga thuiswerken, ze zien me voorlopig niet in Brussel.

Geloof me maar, ik ben Korporaal geweest in het Nederlandse leger en weet precies wat er gaat gebeuren.

Het gaat erom dat je geografisch denkt.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, D-box zei:

en weet precies wat er gaat gebeuren.

Het gaat erom dat je geografisch denkt.

Misschien kun  je beter meteen contact opnemen met het NAVO Hoofdkwartier in Brussel dan dat je ons hier waarschuwt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Misschien kun  je beter meteen contact opnemen met het NAVO Hoofdkwartier in Brussel dan dat je ons hier waarschuwt.

Man Ik ben van 79/3 er is geen hond die mij zou geloven, maar ik weet zeker dat dit zal gebeuren; denk logistiek.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logistiek , geografisch …. Wat heb je gerookt man ?

  • Haha 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, trust zei:

Logistiek , geografisch …. Wat heb je gerookt man ?

Gewoon zwarte Van Nelle met rizla blauw vloe

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D-box zei:

Ik weet precies wat er gaat gebeuren: eerst een bom op Warschau, daarna op Berlijn, vervolgens een bom op Parijs, daarna bommen op Amsterdam, Eindhoven, Antwerpen en Brussel.

Amsterdam zullen velen niet zo rouwig om zijn 😁

Maar ik zie Locatie: 17km oostelijk van Amsterdam .......... Ik zou maar alvast beginnen te fietsen

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gerrit B zei:

Amsterdam zullen velen niet zo rouwig om zijn 😁

Maar ik zie Locatie: 17km oostelijk van Amsterdam .......... Ik zou maar alvast beginnen te fietsen

Maak maar grapjes omtrent mijn posting maar ik weet het zeker.

Je moet gewoon logisch nadenken.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, D-box zei:

Maak maar grapjes omtrent mijn posting maar ik weet het zeker.

Je moet gewoon logisch nadenken.

Als je het zeker weet dan zou ik alvast een vakantie richting Wierum of Moddergat boeken en zeker niet op 17 Km van Amsterdam blijven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, trust zei:

Logistiek , geografisch …. Wat heb je gerookt man ?

Ik vind het verschrikkelijk dat de Amerikanen zijn vertrokken uit Soesterberg (Camp new Amsterdam) gewoon Amerikaans grondgebied, en WS, ook Amerikaans grondgebied; en dan had je Nederlands grondgebied Kamp van Zeist.

De Amerikanen en de Nederlanders werkten gewoon samen; we konden het prima vinden met elkaar.

 

De USSR is

gewoon onbetrouwbaar

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hackers collectief Anomynous heeft Poetin de digitale oorlog verklaard en heeft naar zeggen al diverse prominente sites uit de lucht weten te halen.

 

Hackers zetten Oekraïense volkslied op sites van Russische staatszenders

 

Anomynous verklaard Poetin een digitale oorlog

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de tekst wat op hun Twitter account te lezen is.

Anonymous' message to Putin

"The ongoing invasion of Ukraine has shown that your regime has no respect for human rights or the self-determination of your neighbours," their video statement started.

"In the past several days, a full-scale invasion has commenced, civilian neighbourhoods have been bombed and innocent people have been killed.

"Refugees are fleeing the violence and the population is being forced into conscription by Ukrainian officials.

"This is an ugly situation all around, but you are the instigator.

"You have criticised the US military and NATO for their occupation and bombardment of the middle east, which is certainly a fair criticism, but you have shown that you are no better than the imperialist governments that you criticise and the whole world can see through your propaganda.

"Even the citizens that you are claiming to protect are entirely against the war and protesting across dozens of major cities in Russia.

"Your tyrannical response to the Russian anti-war protestors will only spark further unrest among the Russian people, who are suffering the consequences of your foolish actions.

"The sanctions will hurt your citizens far more than they will hurt you, which is why the sanctions are not a proper deterrent.

"Now, the most popular resistance has come from within, due to concerns that your ambitions for conquest are much greater than you are willing to admit.

"If you continue on this path, you will lose support among Russian citizens, other countries around the world will refuse to cooperate with you and you will face unprecedented cyberattacks from all corners of the world.

"Members of Anonymous have declared cyber war against your aggressive regime, with numerous government websites being taken offline in the past several days.

"A few downed websites is only the beginning, though. Soon you will feel the wrath of the world's hackers, many of whom likely reside from your home country.

"Your secrets may no longer be safe and there is a chance that key components of your government's infrastructure could be hijacked.

"Now, with the invasion of Ukraine, the previous invasions of Georgia and Crimea are starting to come into focus and show a clear strategy for Russia to recapture areas that were once held by the Soviet Union.

 

"The Soviet Union failed many years ago and the world has not forgotten the brutality of that regime. The people of the world will resist you every step of the way.

"This is not a war that you can win regardless of how powerful you think you are."

 

even door de vertaler gehaald

"De aanhoudende invasie van Oekraïne heeft aangetoond dat uw regime geen respect heeft voor 
de mensenrechten of de zelfbeschikking van uw buren", begon hun videoverklaring.

"De afgelopen dagen is er een grootschalige invasie begonnen, zijn burgerwijken gebombardeerd en zijn 
onschuldige mensen gedood.

“Vluchtelingen zijn op de vlucht voor het geweld en de bevolking wordt door Oekraïense functionarissen tot 
dienstplicht gedwongen.

"Dit is overal een lelijke situatie, maar jij bent de aanstichter.

"U hebt het Amerikaanse leger en de NAVO bekritiseerd vanwege hun bezetting en bombardement op 
het Midden-Oosten, wat zeker terechte kritiek is, maar u hebt laten zien dat u niet beter bent 
dan de imperialistische regeringen die u bekritiseert en dat de hele wereld door uw propaganda.

"Zelfs de burgers die u beweert te beschermen, zijn volledig tegen de oorlog en protesteren in 
tientallen grote steden in Rusland.

"Uw tirannieke reactie op de Russische anti-oorlogsdemonstranten zal alleen maar tot meer onrust leiden 
onder het Russische volk, dat de gevolgen ondervindt van uw dwaze acties.

"De sancties zullen uw burgers veel meer pijn doen dan u, en daarom zijn de sancties geen echt 
afschrikmiddel.

"Nu komt het meest populaire verzet van binnenuit, vanwege de bezorgdheid dat je ambities voor
verovering veel groter zijn dan je bereid bent toe te geven.

"Als je op deze weg doorgaat, verlies je de steun onder Russische burgers, zullen andere landen
over de hele wereld weigeren met je samen te werken en krijg je te maken met ongekende 
cyberaanvallen uit alle hoeken van de wereld.

"De leden van Anonymous hebben de cyberoorlog verklaard aan uw agressieve regime, waarbij de 
afgelopen dagen talloze overheidswebsites offline zijn gehaald.

"Een paar neergehaalde websites is echter nog maar het begin. Binnenkort zul je de woede voelen van de 
hackers van over de hele wereld, van wie velen waarschijnlijk uit je eigen land komen.

"Je geheimen zijn misschien niet langer veilig en er is een kans dat belangrijke componenten van de 
infrastructuur van je regering worden gekaapt.

"Nu, met de invasie van Oekraïne, beginnen de eerdere invasies van Georgië en de Krim in beeld 
te komen en laten ze een duidelijke strategie zien voor Rusland om gebieden te heroveren die 
ooit in handen waren van de Sovjet-Unie.

"De Sovjet-Unie heeft vele jaren geleden gefaald en de wereld is de wreedheid van dat regime 
niet vergeten. 
De mensen van de wereld zullen je bij elke stap weerstaan.

"Dit is geen oorlog die je kunt winnen, hoe machtig je ook denkt te zijn."

 

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

even wat korte berichten.

 

Bosbach (CDU) heeft Angela Merkel als bemiddelaar met Rusland naar voren geschoven

Duitsland levert 1000 pantservuisten type 3 (dringen door 17 cm dikke pantsers ) aan Oekraïne en 500 Stinger raketten voor luchtafweer

EU gaat de Oekraïne helpen met 300 miljoen aan wapens.

Denemarken en Zweden gaan ook wapens leveren aan de Oekraïne

Duitsland gaat de interne krijgsmacht met 100 miljard saneren

EU dreigt Russische schepen met een invaar verbod in de Europese havens

Canada heeft ook het luchtruim voor Russische vliegtuigen gesloten

Zwitserland wil nu ook Russische vermogens gaan bevriezen.

UPS en Fedex leveren niet langer goederen in Rusland

Kiev klaagt Rusland aan bij het internationale gerechtshof in den Haag

Japan sluit zich ook aan bij het uitsluiten van Russische banken bij SWIFT

Turkije dreigt Rusland met het afsluiten van de Bosporus voor Russische schepen

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, D-box zei:

Gewoon zwarte Van Nelle met rizla blauw vloe

Dat spul roken kan ook tot een TIA leiden, zou maar snel stoppen met roken.

Denk dat je niet ver zal komen met de kennis van lichting 79-3 m.b.t. wapens en oorlogsvoering.

Hopelijk heb je dat ook nooit meer nodig in deze dwaze tijd.

What Else Is There

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Oekraïense vrouwen maken Molotov cocktails"

In het nieuws gisteren.

 

Maar wat ik zag was niet het maken van Molotov cocktails, maar napalm.

Brandbaar spul dat blijft plakken terwijl het brand.

 

(oplossen van isomo - piepschuim) in benzine

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...