Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


Vanmorgen in de Bundestag bevestigde Scholz dat ze een akkoord hadden om Russische banken af te gaan koppelen van Swift

Tevens kondigde hij aan dat het budget voor de interne krijgsmacht verhoogd zou gaan worden naar boven de 2% om zo een beter antwoordt te hebben op mogelijke dreiging.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar we ( ? )  die publieke informatie hebben opgerakeld dat er TOW's geleverd worden, maar dat kan allereerst niet de bedoeling zijn dat men het wapensysteem benoemd en ten tweede ; nogmaals de vijand luistert mee. De logistiek en het geleverde is nooit publiek.

 

 

Hoe gaat die met de Formatie

De Avondshow

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei :

 

  1. 14:22

    Poetin beveelt leger nucleaire afschrikkingsmiddelen op scherp te zetten

    De Russische president Vladimir Poetin heeft de militaire leiding opgeroepen om nucleaire "afschrikkingsmiddelen" op scherp te zetten. Volgens Poetin hebben westerse landen "onvriendelijke" stappen gezet en "agressieve verklaringen gegeven" sinds de invasie van Rusland in Oekraïne.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze hier altijd.

 

Maar dit was een te verwachten reactie in de hoop dat men dan minder voortvarend sancties op gaat leggen.

 

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Ik weet niet waar we ( ? )  die publieke informatie hebben opgerakeld dat er TOW's geleverd worden, maar dat kan allereerst niet de bedoeling zijn dat men het wapensysteem benoemd en ten tweede ; nogmaals de vijand luistert mee. De logistiek en het geleverde is nooit publiek.

Dat is niet zo moeilijk, gewoon even zoeken op Stinger en Oekraïne

Dan krijg je bijv.

De regering in Berlijn heeft zaterdag besloten uit de Duitse legervoorraad duizend antitankwapens en 500 luchtdoelraketten van het type Stinger aan Oekraïne te leveren.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Jean-Claude zei:

Volgens Poetin hebben westerse landen "onvriendelijke" stappen gezet

 

Ja, dacht die eikel dan dat het Westen het gebeuren allemaal maar prima en OK vind?

Zou Putin ook maar één atoombom waar dan ook ergens neer pleuren dan is Rusland van de kaart geveegd. 

  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zou Putin ook maar één atoombom waar dan ook ergens neer pleuren dan is Rusland van de kaart geveegd. 

 

Als dat zou gebeuren dan zal Europa ook van de kaart geveegd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal gezocht moeten worden naar een oplossing waarbij het Russische regiem zijn gezicht niet verliest en de westerse wereld kan zeggen "dat hebben we toch mooi geregeld".

Rusland wordt nu van alle kanten in een hoek gedreven en op zich is dat ook goed om te laten zien dat zoiets niet getolereerd wordt,  maar er zal ook aan een ontsnappingsroute moeten worden gewerkt om het geheel niet te laten escaleren.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook een vorm van propaganda zijn hé met als boodschap "Poetin pas op we hebben straks duizenden stingers en andere verdedigingswapens en schieten alles wat kan vliegen uit de lucht zodra ze zich boven Oekraïens grondgebied vertonen".

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...