Jump to content


Ondertitels TT888 zijn te laat op NPO2


Recommended Posts

De ondertiteling via TT888 zijn te laat op NPO2.

Op NPO1 zijn ze wel goed.

 

Hebt dit gemeld bij TVV (mijn provider).

Misschien dat iemand dit ook bij CDS kan melden?

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites


31 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

De ondertiteling via TT888 zijn te laat op NPO2.

Op NPO1 zijn ze wel goed.

 

Hebt dit gemeld bij TVV (mijn provider).

Misschien dat iemand dit ook bij CDS kan melden?

En ook melden bij KPN en alle kabelboeren? Of toch maar direct bij de NPO?😁

Edited by Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link to comment
Share on other sites

heb dit al een paar weken geleden gevraagd en kreeg deze week onderstaand antwoord.

npo2 heeft inderdaad nog problemen , heb dit vandaag gemeld bij npo

 

Vraag:

de laatste weken lopen de ondertitels minuten achter bij het gesproken woord. Ik kijk via de sateliet > canal digitaal

Antwoord:

Beste meneer/mevrouw 

Excuses voor het verlate antwoord, door grote drukte heeft u langer op een antwoord moeten wachten dan normaliter de bedoeling is.

Het probleem wat u beschrijft zou opgelost moeten zijn.
Wij wensen u weer veel kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Agnes Koster

Afdeling Webcare
Nederlandse Publieke Omroep
T. 035-6775755
W. service.npo.nl
npo_logo_corporate_rgb_0072dpi.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Deze ochtend is het probleem nog steeds daar.

Niet opgelost dus.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

Nog altijd niet opgelost.

Heb ook al een bericht naar NPO gestuurd.  Geen reactie.....

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

Op 6-4-2022 om 09:56, Kabeltje87 zei:

Heb ook al een bericht naar NPO gestuurd.  Geen reactie.....

Dan is het kennelijk iets structureels, dat "te laat zijn"....🤷‍♂️ 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link to comment
Share on other sites

Er beweegt iets.

Nu zijn er geen ondertitels op NPO2 meer......

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

Op 25-3-2022 om 14:51, Mojo zei:

En ook melden bij KPN en alle kabelboeren? Of toch maar direct bij de NPO?😁

 

Nee, grapjas😁. Het probleem is alleen bij CDN en TVVL. Die maken gebruik van dezelfde transponder, dus ik kan het als CDN klant ook zien.

 

Op de kabel (Ziggo) is het zoals het hoort te zijn.

d.w.z. synchroon bij eerder opgenomen TV programma's en een kleine (enige seconden) vertraging bij live programma's.

Dat is ook zo bij live programma's die herhaald worden, zoals vanmorgen bij Witteman.

Op de satelliet is de ondertiteling zwaar vertraagd.

Dus @Kabeltje87je moet echt klagen bij TVVL in jouw geval.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Heb ik reeds op 25/03/2022 bij TVV gemeld.  Volgend antwoord gekregen:


 

Quote

 

Bedankt voor uw e-mail.

Graag bevestig ik u dat ik een ticket heb opgemaakt naar desbetreffende dienst om dit te laten controleren. Zodra ik hier meer informatie over heb breng ik u hiervan op de hoogte.

Mijn excuses voor het ongemak. 

 

 

Als slechthorende heb ik de ondertitels wel nodig.  En vermits ik graag quizzen zie (en nl. die harde Nederlandse quizzen) is dit een groot probleem.

Edited by Kabeltje87
typo

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

En nu de volgende vraag:


 

Quote

 

Vooreerst onze excuses voor het ongemak.

Gelieve ons merk en serienummer van de decoder te bezorgen zodat wij dit bekijken.

 

 

Wat heeft dit er mee te maken?

Afgepoeierd wordt ik...

Klote firma.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

En dat verbaast je nog anno 2022?

 

De publieken worden door het playout Center digitaal van extra info voorzien. Vroeger zat daar ook nog monitoring personeel die de boel in de gaten hield.. Nu vertrouwen ze 100% op het digitaal mixen. Zolang er niemand klaagt boeit het ze niet… En dat moet dan een Super-Ajam zijn ook want van het plebs nemen ze sowieso niets aan… Gewoon betalen, mond houden, buiging maken en achterwaards het bordes af….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link to comment
Share on other sites

Reactie van CDS:


 

Quote

 

De reden dat wij vragen of u gebruik maakt van een abonnement bij TV-Vlaanderen is dat de ondertiteling ook verzorgt wordt door pagina 888 van de BRT terwijl wij in Nederland gebruik maken van teletekst van de NOS.

Ik verzoek u vriendelijk om hierover contact op te nemen met TV-Vlaanderen, hopelijk kunnen zij u verder helpen.

 

 

Volgens deze klojo krijg ondertitels van de VRT als ik afstem op NPO2....

Van kennis gesproken....

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.