Ga naar inhoud


Ondertitels TT888 zijn te laat op NPO2


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

De ondertiteling via TT888 zijn te laat op NPO2.

Op NPO1 zijn ze wel goed.

 

Hebt dit gemeld bij TVV (mijn provider).

Misschien dat iemand dit ook bij CDS kan melden?

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


31 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

De ondertiteling via TT888 zijn te laat op NPO2.

Op NPO1 zijn ze wel goed.

 

Hebt dit gemeld bij TVV (mijn provider).

Misschien dat iemand dit ook bij CDS kan melden?

En ook melden bij KPN en alle kabelboeren? Of toch maar direct bij de NPO?😁

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit al een paar weken geleden gevraagd en kreeg deze week onderstaand antwoord.

npo2 heeft inderdaad nog problemen , heb dit vandaag gemeld bij npo

 

Vraag:

de laatste weken lopen de ondertitels minuten achter bij het gesproken woord. Ik kijk via de sateliet > canal digitaal

Antwoord:

Beste meneer/mevrouw 

Excuses voor het verlate antwoord, door grote drukte heeft u langer op een antwoord moeten wachten dan normaliter de bedoeling is.

Het probleem wat u beschrijft zou opgelost moeten zijn.
Wij wensen u weer veel kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Agnes Koster

Afdeling Webcare
Nederlandse Publieke Omroep
T. 035-6775755
W. service.npo.nl
npo_logo_corporate_rgb_0072dpi.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2022 om 09:56, Kabeltje87 zei:

Heb ook al een bericht naar NPO gestuurd.  Geen reactie.....

Dan is het kennelijk iets structureels, dat "te laat zijn"....🤷‍♂️ 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2022 om 14:51, Mojo zei:

En ook melden bij KPN en alle kabelboeren? Of toch maar direct bij de NPO?😁

 

Nee, grapjas😁. Het probleem is alleen bij CDN en TVVL. Die maken gebruik van dezelfde transponder, dus ik kan het als CDN klant ook zien.

 

Op de kabel (Ziggo) is het zoals het hoort te zijn.

d.w.z. synchroon bij eerder opgenomen TV programma's en een kleine (enige seconden) vertraging bij live programma's.

Dat is ook zo bij live programma's die herhaald worden, zoals vanmorgen bij Witteman.

Op de satelliet is de ondertiteling zwaar vertraagd.

Dus @Kabeltje87je moet echt klagen bij TVVL in jouw geval.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik reeds op 25/03/2022 bij TVV gemeld.  Volgend antwoord gekregen:


 

Quote

 

Bedankt voor uw e-mail.

Graag bevestig ik u dat ik een ticket heb opgemaakt naar desbetreffende dienst om dit te laten controleren. Zodra ik hier meer informatie over heb breng ik u hiervan op de hoogte.

Mijn excuses voor het ongemak. 

 

 

Als slechthorende heb ik de ondertitels wel nodig.  En vermits ik graag quizzen zie (en nl. die harde Nederlandse quizzen) is dit een groot probleem.

aangepast door Kabeltje87
typo

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu de volgende vraag:


 

Quote

 

Vooreerst onze excuses voor het ongemak.

Gelieve ons merk en serienummer van de decoder te bezorgen zodat wij dit bekijken.

 

 

Wat heeft dit er mee te maken?

Afgepoeierd wordt ik...

Klote firma.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat verbaast je nog anno 2022?

 

De publieken worden door het playout Center digitaal van extra info voorzien. Vroeger zat daar ook nog monitoring personeel die de boel in de gaten hield.. Nu vertrouwen ze 100% op het digitaal mixen. Zolang er niemand klaagt boeit het ze niet… En dat moet dan een Super-Ajam zijn ook want van het plebs nemen ze sowieso niets aan… Gewoon betalen, mond houden, buiging maken en achterwaards het bordes af….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie van CDS:


 

Quote

 

De reden dat wij vragen of u gebruik maakt van een abonnement bij TV-Vlaanderen is dat de ondertiteling ook verzorgt wordt door pagina 888 van de BRT terwijl wij in Nederland gebruik maken van teletekst van de NOS.

Ik verzoek u vriendelijk om hierover contact op te nemen met TV-Vlaanderen, hopelijk kunnen zij u verder helpen.

 

 

Volgens deze klojo krijg ondertitels van de VRT als ik afstem op NPO2....

Van kennis gesproken....

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...