Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Mojo zei:

Nee, dit is zelfs een slecht voorbeeld. Ze had jou het abonnement niet mogen verstrekken want die is alleen voor het gebied Duitsland

 

Toch wel. Het is iedere Duitser toegestaan in Europa. Ook als je niet toevallig in Duitsland woont..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of je nu een paspoort van een Duitse student, met student en alles op een kopieermachine hebt gelegd :grin: bij de Bibliotheek en dat als bewijs hebt doorgestuurd aan Miep van HD+.  Die organisatie is 100% commercieel en zal het een rotzorg zijn welke student je het paspoort klauwde als je maar geld overmaakt. ;)

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als het allemaal zo makkelijk was "gebleven" als jaren geleden, dan had ik een wavefrontier 90 met 12 LNB's en tien abonnementen.

 

De kwestie is dat men bewust en al jaren tegen Illegaal kijken optreedt en zeker bij de illegale IPTV waar elk servertje in de tuinschuur lucratief lijkt.

 

illegale IPTV servertjes draaien niet vanuit een tuinschuurtje gezien daar rekken vol met apparatuur voor nodig zijn. Bovendien de aanbieder in kwestie heeft meer dan 10 jaar gedraaid waarschijnlijk open en bloot vanuit dat ene datacenter waar notabene 1/16e van al het dataverkeer van de AMS-IX naar toe ging.  Kortom ze zaten er echt bovenop..... NOT.  Je kunt bijna vragen of ze niet blind zijn.

 

En had ik al gezegd dat de boel weer online was?  Kortom dweilen met de kraan open. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik weet niet of je nu een paspoort van een Duitse student, met student en alles op een kopieermachine hebt gelegd :grin: bij de Bibliotheek en dat als bewijs hebt doorgestuurd aan Miep van HD+.  Die organisatie is 100% commercieel en zal het een rotzorg zijn welke student je het paspoort klauwde als je maar geld overmaakt. ;)

Uit hun reactie blijkt dat dus niet anders hadden ze de betaling gewoon de eerste keer al geaccepteerd..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortom, er is heel veel potentiaal @Codx om op andere wijze te kijken naar wat je wilt kijken. Of het de moeite loont als kijker is ook een vraag. Mij boeit een reclame zender dus absoluut niet. En als zijtak van deze discussie is dat wat HD+ natuurlijk wel levert namelijk reclame @Mimisiku. Geen haar op m'n hoofd om zo'n abonnement te kiezen.

moet ik even de haren tellen 😁

 

aangepast door Tonskidutch

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die reclame’s zijn gelukkig veel korter dan op de RTL zenders. En anders mis ik Blaulicht Report, auf Streife, schneller als die Polizei erlaubt…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, astro iris zei:

Nog een vraagje, mag je in België kijken naar Sky sport via UK abonnement van familielid in de UK?

Nee

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Die hebben toch al langer de deur dicht voor kaartjes en moet je een interactieve Sky Q box hebben, welke natuurlijk alleen werkt op een IP adres in the United Kingdom.

 

 

Sky-Q boxen werken ook gewoon met kaartjes hoor. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Tonskidutch zei:

maar die kaart werkt in geen enkel ander apparaat toch?

hij moet gepaired worden met de q box die aangesloten is op WAN

 

Niks moet, alles kan.   Kaart pulsjes komen via de schotel en niet via WAN.    En er staat nergens dat SKY Duitsland helemaal over gaat naar IPTV.  

 

 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel is de tendens duidelijk.. Steeds meer lineaire kanalen worden vervangen door ze te plaatsen in een IPTV dienst.. Programma's met een hoog pulp gehalte. Tig varianten van Say Yes to the Dress, het volgen van weet ik hoeveel onbekende families. En uiteraard volledig EMO TV a la John de Mol... Een senior als ik heeft daar absoluut niets aan..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...