Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Mojo zei:

Ja en dan mag de provider de zender niet opnemen in zijn pakket en begint het gezeik van de consument weer van voren.

En dat zou een mooie start zijn zoals Discovery en Eurosport door sommige providers ook op de deur is gewezen met hun idiote prijsverhogingen voor doorgifte.

Het is te belachelijk voor woorden dat voor doorgifte van een zender dit door de provider betaald moet worden aan die zender organisatie, dit zou andersom moeten zijn wil jij met je  meukzender op mijn kabel of ip of sat platform dan betaal maar.  Kopen ze geen reclame omdat de programma's niet om aan te gluren zijn verkoop je ook geen reclame en hebt dus geen inkomsten, gevolg of betere programma's produceren of de tent sluiten.........ik denk dat we heel wat zenders zien verdwijnen en de kwaliteit weer zou verbeteren want het is nu echt te gek voor woorden wat we nu aangeboden krijgen op de reguliere zenders.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Codx, ik vind het een heldere uitleg en ook een duidelijk standpunt.

Helaas ziet de wetgever dat anders.

Die hebben de macht van de media compleet onderschat en die content providers want ze zijn onderdeel van de "open wereld markt".

Niet dat er slotje op moet zoals in China, Rusland, Turkije of Iran (etc) maar al 20 jaar is het neo liberalisme (met Nelie Smit Kroes en kinderen) in de EU de poortwachter voor gigantische winsten van MultiMedia Oligarchen.

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al schreef, van zodra er een niet-versnipperd kwalitatief aanbod komt aan een redelijke prijs, zal het fenomeen van de illegale streams ongetwijfeld verminderen.

 

En op termijn vermoed ik dat er een consolidatie gaat komen van het streaming-aanbod, die mss zelfs al bezig is als je kijkt naar het verdwijnen van Lionsgate uit Europa, de achteruitgang van abonnees bij Netflix en Disney+, Apple-tv dat niet echt doorbreekt, enz ....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PLsat, weet je wat een cinema film kaartje tegenwoordig kost (als je nog buiten de deur durft) in een Pathé bioscoop?

Of wat destijds een VHS Video film of DVD huren per dag koste?

Misschien dat er een consolidatie plaats vindt, maar dat stoelt op winst en aandelen dus lijkt me dat geen reële situatie om als consument naar uit te zien.

 

 

 

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan veel waarheden op.

ik betaal liever 10€ aan spotify dan gaan zitten klooien met muziek cd's die na een tijd fouten vertonen.

een nadeel, je hebt ze niet meer in je bezit.

hetzelfde voor films, voor films en series ben je af met een streamingsdienst.

ik vraag me af waarom je zoveel abo moet betalen voor lineaire tv, dan dat je in België alle Vlaamse zenders kan zien op hun eigen platform die dan nog gratis is.

IPV de prijs te verhogen, moeten ze de prijs verlagen, het content verbeteren.

mocht ik mijn zenders die ik wil zien (t'is te zien welke), voor een schappelijke prijs, dan loont die alternatieve iptv diensten niet meer.

ik betaal liever 20€/maand en beeld verzekerd, dan een habbekrats, die alle dagen blokkeert en half werkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog zoiets, heb je zo'n googel-doos tv met de ziggo app, werkt die thuis prima maar via het wifi netwerk van de camping hotel of appartement op vakantie krijg je de melding dat deze app alleen beschikbaar is op een ziggo internet netwerk 😫😢 wat heb ik dan aan een legale app met toegangscode en dan komt het.........de  IPTV Ziggo app werkt wel op je smartphone op datzelfde camping/hotel netwerk.😔.......

Zie je een paar caravans verder iemand met zo'n nep IP droomdoos dat wel werkt met tig zenders 😵

 

Best frustrerend een legaal abbo🤣

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, hugogertie zei:

En dan nog zoiets, heb je zo'n googel-doos tv met de ziggo app, werkt die thuis prima maar via het wifi netwerk van de camping hotel of appartement op vakantie krijg je de melding dat deze app alleen beschikbaar is op een ziggo internet netwerk 😫😢 wat heb ik dan aan een legale app met toegangscode en dan komt het.........de  IPTV Ziggo app werkt wel op je smartphone op datzelfde camping/hotel netwerk.😔.......

Zie je een paar caravans verder iemand met zo'n nep IP droomdoos dat wel werkt met tig zenders 😵

 

Best frustrerend een legaal abbo🤣

Dan moet je casten vanaf je telefoon naar je "googel doos" als die chromecast heeft ingebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, hugogertie zei:

En dan nog zoiets, heb je zo'n googel-doos tv met de ziggo app, werkt die thuis prima maar via het wifi netwerk van de camping hotel of appartement op vakantie krijg je de melding dat deze app alleen beschikbaar is op een ziggo internet netwerk 😫😢 wat heb ik dan aan een legale app met toegangscode en dan komt het.........de  IPTV Ziggo app werkt wel op je smartphone op datzelfde camping/hotel netwerk.😔.......

Zie je een paar caravans verder iemand met zo'n nep IP droomdoos dat wel werkt met tig zenders 😵

 

Best frustrerend een legaal abbo🤣

Mijn ziggo abonnement stopt over 3 weken.

Maar de app van ziggo go werkt niet via mijn internet van Freedom.

Hartstikke krom want je betaalt ervoor, en kijkt zelfs thuis.

Dit toont maar aan hoeveel en hoe ver de restricties van de aanbieders gaan, nu al.

 

illegale iptv wordt zo ook wel uitgelokt.

je betaalt steeds meer voor minder.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Gerard 76 zei:

Maar de app van ziggo go werkt niet via mijn internet van Freedom.

Met de canaldigitaal app of nl ziet speelt dit probleem niet.

Voor mij alleen maar een extra reden om nooit een televisie abonnement af te nemen bij die club.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Gerard 76 zei:

Mijn ziggo abonnement stopt over 3 weken.

Maar de app van ziggo go werkt niet via mijn internet van Freedom.

Hartstikke krom want je betaalt ervoor, en kijkt zelfs thuis.

Dit toont maar aan hoeveel en hoe ver de restricties van de aanbieders gaan, nu al.

 

illegale iptv wordt zo ook wel uitgelokt.

je betaalt steeds meer voor minder.

 

Als Ziggo je de app waar je niet extra voor betaald overal laat gebruiken dan krijg je natuurlijk dat iedereen het gaat delen met jan en alleman en worden ze daardoor gedupeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Gerard 76 zei:

Mijn ziggo abonnement stopt over 3 weken.

Maar de app van ziggo go werkt niet via mijn internet van Freedom.

Hartstikke krom want je betaalt ervoor, en kijkt zelfs thuis.

Dit toont maar aan hoeveel en hoe ver de restricties van de aanbieders gaan, nu al.

Dat is niet correct! Ik heb ook Freedom en kon keurig Ziggo Go gebruiken tot ik het had opgezegd in april…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat is niet correct! Ik heb ook Freedom en kon keurig Ziggo Go gebruiken tot ik het had opgezegd in april…

Ik heb kpn, en ik kan niet ziggo go gebruiken op mijn Nvidia shield, maar wil op mijn foon via mijn wifi, dus wel ff duidelijk beschrijven met of wat apparaat je gebruikt

aangepast door alias haha
typo

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...