Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


Nou mijn broertje zat verleden daags op te scheppen hoeveel zenders hij wel niet had via iptv.

Waarop ik zei dat heb ik al jaren via schotel.

Wie gebruikt er nog schotel vandaag de dag riep hij quasi verbaasd: Das toch achterhaald!

Ze zullen toch echt de afnemers van dit soort illegale diensten een schikkingsbedrag op de mat moeten bezorgen.

Tot die tijd blijft het dweilen met de kraan open.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

1 miljoen gebruikers in Europa keer 10 euro per maand, daar ging een grote som geld in om.

Je mag ervan uitgaan, dat een aantal kijkers een brief mag verwachten.

Niet elk land laat dit ongestraft.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Legaal kijken blijft het langst duren. Maar content en Abbo gelden zijn niet evenredig met elkaar ( duizenden herhalingen) dat mensen deze dienst grijpen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, theparasol zei:

Nou mijn broertje zat verleden daags op te scheppen hoeveel zenders hij wel niet had via iptv.

Waarop ik zei dat heb ik al jaren via schotel.

Wie gebruikt er nog schotel vandaag de dag riep hij quasi verbaasd: Das toch achterhaald!

Ze zullen toch echt de afnemers van dit soort illegale diensten een schikkingsbedrag op de mat moeten bezorgen.

Tot die tijd blijft het dweilen met de kraan open.

 

Op de iptv zijn heel andere zenders te zien dan op de schotel. En ook on demand. Dat heb je via sateliet niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AD: illegale iptv uit de lucht 🤔
AD: illegale iptv offline gehaald , lijkt me eerder juist !! 😉

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, edbe zei:

ene kant begrijp ik wel dan de mensen dit doen, het aanbod wordt steeds duurder.....

Dus als je iets te duur vindt, mag je het stelen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Maak je niet druk... 1 visje weg, 10 andere visjes in de plaats. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Codx zei:

 Maak je niet druk... 1 visje weg, 10 andere visjes in de plaats. 

Het is toch een hele grote die nu weg is . Ik lees en hoor het

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Legaal kijken blijft het langst duren. Maar content en Abbo gelden zijn niet evenredig met elkaar ( duizenden herhalingen) dat mensen deze dienst grijpen.

Heb je geen Facebook meer? Ben je kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, chukky2 zei:

Het is toch een hele grote die nu weg is . Ik lees en hoor het een

10 minuten geleden, chukky2 zei:

Het is toch een hele grote die nu weg is . Ik lees en hoor het

Heb je geen Facebook meer? Ben je kwijt

 

Mijn kennis heeft geen beeld meer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Mijn kennis heeft geen beeld meer.

Maar hij is wel zijn geld kwijt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Maar hij is wel zijn geld kwijt.

Hier in de wijk ook veel mensen die de tv uit hebben gezet😁

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Dus als je iets te duur vindt, mag je het stelen?

Nee, maar 20€ per maand voor honderden herhalingen te zien, films uit de jaren 70 en 80 en al die zever vind ik 20 een serieuze woekerprijzen

Aanbieders, tv zenders makers van programma's etc reken met vierdubbele stiloos.

Dan is men verwonderd dat er alternatieven gezocht wordt

Is dit goed te praten nee, maar moesten ze nu hun prijs naar 5€ doen voor een basis pakket zou toch beter zijn.

En pesten dat we gedaan worden ( reclame niet meer doorspoelen.

Bij alternatieven blijft het mogelijk.

Aanbieders zullen een bocht moeten nemen en het anders doen. En de tv zenders geen x-tig herhalingen en dat zou een mens niet meer doen omkijken naar iptv

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

Maar hij is wel zijn geld kwijt.

Maar wellicht calculeren illegaal kijkende "abonnees" dat in. Ze zaten er sowieso voor een koopje, over de ruggen van eerlijke abonnees bij de legale providers.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...