Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

Dan blokkeert de KPN hun concurrent… Ik kon kijken via de thuisrouter (FritzBox! 7583) op al mijn mobiele devices (iPad, iPhone, Chinese prut telefoon) via WiFi, maar ook gewoon buiten via - in mijn geval - Vodafone en SimYo….

 

Maar na april geen Ziggo meer, dus ook geen toegang meer…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


35 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat is niet correct! Ik heb ook Freedom en kon keurig Ziggo Go gebruiken tot ik het had opgezegd in april…

Als je wilt dan maak ik een foto van de melding die ik krijg.

 

Het werkt niet op mijn chromecast en ook niet op alle 3 de Android smart tv’s hier in huis


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dan blokkeert de KPN hun concurrent… Ik kon kijken via de thuisrouter (FritzBox! 7583) op al mijn mobiele devices (iPad, iPhone, Chinese prut telefoon) via WiFi, maar ook gewoon buiten via - in mijn geval - Vodafone en SimYo….

 

Maar na april geen Ziggo meer, dus ook geen toegang meer…

 

Dan heb je gewoon geluk gehad omdat het IP adres waarschijnlijk nog niet als NL IP bekend staat.  De melding komt van Ziggo Go zelf dus KPN kan dat niet blokkeren..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat is niet correct! Ik heb ook Freedom en kon keurig Ziggo Go gebruiken tot ik het had opgezegd in april…

 

EB57DAB5-F91C-488C-ACDB-D241744CF8FB.jpeg

aangepast door Gerard 76
Fijn als je alleen kabel tv zonder internet hebt.Dan krijg je die app ook.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk dat deze vorm van iptv moreel gezien niet juist is. Maar wel heel begrijpelijk dat mensen er naar kijken, en zeker niet alleen uit kosten oogpunt.

Kan me nog herinneren dat we uit onvrede over het aanbod van de centrale wijkmast, op zoek waren naar een alternatief voor meer zenders. Waaronder uit Belgie en Dtls , BBC enz. Destijds waren we afhankelijk van een wijkraad die immers van mening was dat we beter een franstalige zender dan een Eurosport achtige in het aanbod moesten hebben. De schotel was een verademing. Jaren later herhaalt de geschiedenis zich: het aanbod op de schotel verschraald, want geld verslaafde clubs als Viaplay, Discovery+ (eurosport), Videoland, HBO enz moeten zonodig zelf gaan streamen. Dus kopen ze content weg bij de oude providers zoals Ziggo, en andere sport rechten van voorheen RTL/Talpa groep. Geld geld en nog eens geld.

Jarenlang ben ik tevreden geweest met het aanbod met pakketten op de schotel, waar met een maand bedrag van euro 50-60/maand, een dekkend sport portfolio te zien was. Legaal een abo aanschaffen op b.v. een duits pakket binnen de EU , is nu niet eens mogelijk. Zolang dat niet veranderd zullen er altijd andere opties op de markt blijven komen. Regel het legaal, en hopelijk leidt dat tot het faillisement van de Viaplay achtige van deze wereld. (Ziggo is goed bezig met het vergaren van meer sportrechten).

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michel plaatste dit topic in de spotlight
1 uur terug, Pergola zei:

(Ziggo is goed bezig met het vergaren van meer sportrechten).

doen ze samen met KPN stond in de krant.

 

Het recht op informatie vergaren en kennis verzamelen is uniek, zolang je daarvoor (steeds meer *) betaalt wordt dat recht zogenaamd gewaarborgd.

En ook nu nog, is er "een wijkraad" die keuzes maakt over het zenderaanbod maar dat doen de TV providers zelve. 5 * 20%

Je kan zeggen dat voor jou persoonlijk misschien maar 20% van de aangeboden content boeiend is.

 

Als je voldoende tijd hebt om alles te bekijken wat er aangeboden wordt leef je beslist meer dan 48 uur per dag!

Op welke planeet dat kan, weet ik niet zo snel.

 

Maar je moet wel betalen aan de juiste IPTV Providers.

 

voetnoot *

zie afbeelding

 

 

Screenshot_35.png

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, el renegade zei:

Dan moet je casten vanaf je telefoon naar je "googel doos" als die chromecast heeft ingebouwd.

Dit werkt inderdaad 😀 maar zapt slecht. Beeld op een 24 inch tv in de caravan is prima dus voor deze doeleinden prima inzetbaar😃.

 

Het belachelijke is trouwens dat ik al problemen heb met de googeldoos app van ziggo op het voddefoon netwerk wat van dezelfde organisatie is😱

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Geinig wie woonde er ook alweer in Eygelshoven van onze leden. 😜

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230526_93435964

 

of dat bericht in de krant klopt is een grote vraag

 

Wat is de exacte strekking van dat artikel?  Want wat suggereren ze daar precies? Dat dit een bron was voor de IPTV boeren ofzo.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat verkopers en stock hebben van die iptv boxjes (op zich niet illegaal) niet zo gaan kunnen lachen. want bijna niemand zal nog zoiets kopen, zeker als ze voor deze markt speciaal gemaakt zijn.

je vond X-tig verschillende iptv boxjes.

ben benieuwd of die illegaal iptv ooit terug komt?

maar als die zaken in de krant is reclame voor zulke aanbieders.

zoals het uitlekken van de delta cam en de Belgische kabelaar. iedereen die er wat van kende, kocht zoen, en mensen met dit systeem mochten een andere box kopen, omdat telenet van armoe deze codering moest uitschakelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

ik denk dat verkopers en stock hebben van die iptv boxjes (op zich niet illegaal) niet zo gaan kunnen lachen. want bijna niemand zal nog zoiets kopen, zeker als ze voor deze markt speciaal gemaakt zijn.

 

Welnee joh die dingen gaan als warme broodjes, je dacht dat dit de enige aanbieder was?  Als er 1 miljoen mensen op zaten en 5% gaat terug legaal kijken dan zijn er ngo steeds 950.000 op zoek naar een nieuwe aanbieder, snap je de potentie?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik toch wel opmerkelijk vindt is dat het wel een heel professionele organisatie moet zijn geweest. Er wordt gesproken over tussen de 100.000 en 1 miljoen klanten met wel 10.000 zenders en daarnaast al het content van andere streaming services zoals Netflix etc. 

 

Als je dan ziet dat bijvoorbeeld Viaplay het amper voor elkaar krijgt om een stabiel systeem op te zetten voor een paar duizend abonnee,s.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Codx zei:

Welnee joh die dingen gaan als warme broodjes

Zelfs oude gebrickte MAG256 bakjes 😀

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, el renegade zei:

Wat ik toch wel opmerkelijk vindt is dat het wel een heel professionele organisatie moet zijn geweest. Er wordt gesproken over tussen de 100.000 en 1 miljoen klanten met wel 10.000 zenders en daarnaast al het content van andere streaming services zoals Netflix etc. 

 

Als je dan ziet dat bijvoorbeeld Viaplay het amper voor elkaar krijgt om een stabiel systeem op te zetten voor een paar duizend abonnee,s.

 

Niet zo opmerkelijk als je beseft hoe laf de Nederlandse overheid jarenlang geweest is in "handhaven".

Dat heet in het Nederlands: "gedogen". In het buitenland heet dat "wegkijken".

 

Ziehier de oogst van jarenlang "moet kunnen" en "geitenpaadjes".

Met een schaamteloze premier wiens zoektocht naar  "geitenpaadjes" bijna een dagvulling is, mag ons dat niet meer verbazen.

 

Ik herinner mij nog die gelegenheidswetgeving "kopieerheffing" van een grijpstuiver op beeld- en geluidsdragers. Die was volgens de EU regels ook zo illegaal als wat.

Mutatis mutandis.

We zien nu nog steeds hetzelfde gedrag van Rutte en DH.

En steeds de EU de schuld geven, terwijl ook die richtlijn ooit met instemming (ongetwijfeld LUIDE instemming) van hetzelfde hypocriete DH werd begroet.

(Net als die over natuurbehoud/herstel nu.)

Veel geschreeuw, weinig wol. 12 jaar Rutte even samengevat.

De criminaliteit krijgt alle ruimte en tijd om zo groot te groeien als in dit geval.

aangepast door Eduard07
  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...