Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Codx zei:

 

Niks moet, alles kan.   Kaart plusjes komen via de schotel en niet via WAN.    En er staat nergens dat SKY Duitsland helemaal over gaat naar IPTV.  

 

 

 

 

Inderdaad. Net als Sky UK

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 uren geleden, Mojo zei:

Nee

Mij lijkt iets me niet helemaal duidelijk. Je kan met een Canal Digitaal kaart kijken in het buitenland. Als dat familielid twee kaarten heeft, waarom zou dat dan niet kunnen met een Sky sport kaart in het buitenland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, astro iris zei:

Mij lijkt iets me niet helemaal duidelijk. Je kan met een Canal Digitaal kaart kijken in het buitenland. Als dat familielid twee kaarten heeft, waarom zou dat dan niet kunnen met een Sky sport kaart in het buitenland?

Omdat Sky het niet toestaat

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Omdat Sky het niet toestaat

 

Jawel hoor , als je als buitenlander werkt voor Britse instanties zoals bvb. het CWGC .

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Mojo zei:

Omdat Sky het niet toestaat

 

Sky kan zoveel niet toestaan maar het gebeurt volop. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd dat ik grijs SKY had (kaart van toenmalige vriendin) dus wel betaald maar kaart 'woonde' ergens anders), stond er in het contract dat het een geografisch restriction had! Mocht alleen worden gebruikt in het VK en Ierland. Zelfs de Guernsey eilanden vielen daarbuiten! Een onderschepte kaart bij de douane kon je zelfs 1 jaar gevangenis opleveren.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Mimisiku zei:

In de tijd dat ik grijs SKY had (kaart van toenmalige vriendin) dus wel betaald maar kaart 'woonde' ergens anders), stond er in het contract dat het een geografisch restriction had! Mocht alleen worden gebruikt in het VK en Ierland. Zelfs de Guernsey eilanden vielen daarbuiten! Een onderschepte kaart bij de douane kon je zelfs 1 jaar gevangenis opleveren.

 

Weet je hoeveel winkels hier gewoon legale abo's aanboden?   Je moet echt stoppen met dingen verzinnen met je 1 jaar gevangenis.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Mimisiku zei:

Een senior als ik heeft daar absoluut niets aan..

Die veel te geile en heel agressieve jonkies natuurlijk wel, die kletsen en eppen over niets anders, zelfs tijdens het programma loopt.

Wees dan maar blij dat je als senior nog wat normale alternatieven hebt dan "de mainstream".

 

Maar let wel dit lineaire TV aanbod is maar een klein deel van het aanbod op illegale IPTV.

Wanneer was het ook al weer? Ik was behoorlijk uitgekeken op Netflix en dus opgezegd en zal er ook nooit meer aanmelden.

Sensatie, vloeken, liegen, moord, sex en oorloggeweld is de oudste vorm van de media industrie op een kleitafel gekerfd of op een UHD TV in die donker grijze beelden.

 

Echt boeiende verhalen "plot" waarover je dagen later nog nadenkt vindt je alleen in een roman die nog niet uitgelezen is.

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Codx zei:

 

Sky kan zoveel niet toestaan maar het gebeurt volop. 

Wees er maar trots op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Wees er maar trots op.

 

Oh absoluut!  Iedereen heeft het RECHT om te kijken wat ze willen. Als ze dan nog zo ver willen gaan dat ze een legaal abo daarvoor willen nemen, dan moet je heel blij zijn als aanbieder.  En anders verdienen die andere er wel geld aan.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Zojuist, Codx zei:

Iedereen heeft het RECHT om te kijken wat ze willen.

Eh, werkelijk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

 

Weet je hoeveel winkels hier gewoon legale abo's aanboden?   Je moet echt stoppen met dingen verzinnen met je 1 jaar gevangenis.

Ik moet ergens dit contract nog hebben liggen. Het is zeker geen onzin

Weet niet of jij ooit een SKY kaart in het VK hebt gehaald...Denk namelijk dat je zélf nu onzin uitkraamt. Er is niks aan verzonnen... Misschien moet je eens bij andere SKY bezitters gaan navragen voordat je zoiets verkondigt 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn heel veel oude berichten op webshops die al jaren niet meer courant blijken te zijn.

Op Internet kun je snel iets erop zetten maar heel lastig ervan af halen als dat niet meer actueel is of dat niet meer juist is!

 

Het gaat niet over die eerste of tweede kaart van SKY via de Stroman.

 

Het gaat over illegaal IPTV kijken waarvoor men graag hoge risico's loopt.

 

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik moet ergens dit contract nog hebben liggen. Het is zeker geen onzin

Weet niet of jij ooit een SKY kaart in het VK hebt gehaald...Denk namelijk dat je zélf nu onzin uitkraamt. Er is niks aan verzonnen... Misschien moet je eens bij andere SKY bezitters gaan navragen voordat je zoiets verkondigt 

 

Allereerst al zou jij al een contract kunnen vinden Sky kan van alles beweren maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is. Zij hebben geen autoriteit. Ik heb meerdere kaarten en boxen uit het VK gehaald. Abo's daar gehad, abo's hier gehad, niks bijzonders, nooit problemen ondervonden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...