Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

Op 25-5-2023 om 14:39, sattv4iedereen zei:

ik betaal liever 10€ aan spotify dan gaan zitten klooien met muziek cd's die na een tijd fouten vertonen.

een nadeel, je hebt ze niet meer in je bezit.

Dat laatste vind ik een serieus nadeel.

Niet in je bezit hebben betekent ook afhankelijk zijn van de provider.

Stel dat Spotify plots een probleem heeft met de muziek van Sony Music, dan kunnen veel liedjes plots niet meer beluisterd worden.

Of als ze gewoon beslissen om bepaalde muziek niet meer aan te bieden, kun je er niet meer legaal aan.

Als de muziek gewoon bij jou thuis op jouw media staat, heb je dat probleem niet.

 

Hetzelfde geldt voor films, series, documentaires, ...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, edbe zei:

moet je wel een link sturen zodat je het ook kunt ook helemaal kunt lezen

Ja dat weet ik ook wel

maar alleen de titel al is zeer suggestief, alsof je met een paar schotels IPTV van Netflix en consorten kunt doorgeven

Of heeft er iemand ooit een live feed van Netflix op schotel ontvangen?

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2023 om 08:33, Tonskidutch zei:

Ja dat weet ik ook wel

maar alleen de titel al is zeer suggestief, alsof je met een paar schotels IPTV van Netflix en consorten kunt doorgeven

Of heeft er iemand ooit een live feed van Netflix op schotel ontvangen?

 

En voor zover ik het goed hebt kunnen vinden, want informatie was maar summier erover, zijn deze schotels van internetprovider Skylink.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Provider schijnt alweer deels te draaien, was ook wel te verwachten. Anders gaat iedereen overstappen en dan raken ze tientallen miljoenen per jaar aan inkomsten kwijt. 

 

Het grootste probleem wat ik zie met deze vorm van IPTV is en blijft stabiliteit, veel aanbieders maken gebruik van elkaars streams en bij storingen merk je dat. Voor NL pakket zal het wel meevallen want die kunnen ze gewoon van de kabel halen maar voor buitenlandse pakketten ligt dat anders.   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

NL klopt zich op de borst over de strafwetgeving en de maxima, maar ik lees per saldo inderdaad vaker over taakstrafjes en een opgestoken vingertje van de rechter bij geweldsmisdrijven.

(Behalve bij verkeersboetes met elektronische apparatuur.)

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

burgemeesters krijgen zelfs geen straf meer in Belgie :) en corrupte politici (blauw) worden gewoon doorbetaald als ze een ziekbriefje binnen brengen

aangepast door bellejt
  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelfs in Thailand is het beeld op zwart gegaan.

https://www.thailandblog.nl/en/category/news-netherlands-belgium/

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2023 om 11:18, Codx zei:

Provider schijnt alweer deels te draaien, was ook wel te verwachten. Anders gaat iedereen overstappen en dan raken ze tientallen miljoenen per jaar aan inkomsten kwijt. 

 

Inderdaad. Ik zie alweer opgeluchte gezichten

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...