Ga naar inhoud


Historie Sat4all.com


Checkin

Aanbevolen berichten

Die vergeet ik niet hoor @Matchless ... 🙂 Maar er zijn er aardig wat van het verleden die geen account meer hebben hier of al 10+ jaar niet meer hebben ingelogd....! Er was een grote groep mods nodig tijdens de wilde jaren, en gelukkig waren die er... 🙂 

 

Mijn dank gaat uit naar allen, niemand uitgezonderd, die het board al 20+ jaar gaande houden! Er zijn niet veel internet forums die zolang meegaan, en actief blijven...

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, Matchless zei:

Ik heb zo ongeveer alles meegemaakt hier 😁 jullie vergeten nog AlanS,happysat,johan,plir (met een andere naam?) en nog een paar


inderdaad ook weer van die namen die veel voor anderen gedaan hebben! Trouwens ik zie dat we niet veel na elkaar hier lid geworden zijn. 😀

 

9 uren geleden, Matchless zei:

Vooral in het begin waren het wilde jaren en voer sat4all op een onstuimige zee(wat ook zijn charmes had) maar nu heeft Michel de boot op een rustiger vaarwater geloodst en is het board nog steeds een bron van inspiratie en informatie.


Zeer zeker hulde aan het gehele team achter Sat4All. Een fijn forum en veel hulpvaardige leden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg eens een keer de aanbevolen voorwaarden, handhavingsregels en taak omschrijving voor een moderator, van ToxiQ toen meer moderatoren gevraagd werden.

Nou petje af dat de huidige moderatoren dat allemaal onder hun eigen pet hebben.

Mij was dat teveel verantwoording en binding aan regels zonder die vrijheid om ook eens "dom oor" te kunnen schrijven aan een vraagsteller. Naast een super drukke Job kon ik die energie niet opbrengen.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, view zei:

Ik heb zo ongeveer alles meegemaakt hier 😁 jullie vergeten nog AlanS,happysat,johan,plir (met een andere naam?) en nog een paar

Hoe heette die belgische moderator ook alweer van het schotelpark ? 
Was ook een aardige peer. Of zit die hier nog?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
58 minuten geleden, jptd zei:

Idd gerdy ja. Supergast. Altijd zeer behulpzaam . Zit hij hier niet meer michel ? 

 

In januari heb ik hem nog gezien: https://www.sat4all.com/forums/profile/30772-gerdy/, maar actief is hij niet meer.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was Sat4All niet ontstaan uit Canard+ eind 90’er jaren?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 minuten geleden, Mimisiku zei:

Was Sat4All niet ontstaan uit Canard+ eind 90’er jaren?

Nee, zeker niet. Ontstaan uit Teebee's Board (1998/1999). 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...