Ga naar inhoud


CDS heeft mijn kaart eindelijk uitgezet


D-box

Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer 4 jaar na opzegging kunnen kijken naar het aanbod van CDS; dit is nu ten einde .

 

Ik ben blij dat ik mijn kaart niet heb aangeboden op dit board. 

 

CDS is dus bezig met een opschoning.

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier is de kaart gisteren net NA de 'Slimste' ook op zwart gegaan.

Nu volg ik eerlijk gezegd de laatste ontwikkelingen niet zo .. maar het zomaar niet de kaart hoeven te zijn maar je kaartlezer.

 

Zou bijna rondvragen: van wie mag ik even een witte module lenen om te testen? 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, easygoerik zei:

Hier is de kaart gisteren net NA de 'Slimste' ook op zwart gegaan.

 

Je hoeft geen onderlijning aan te zetten hoor,  en had jij ook een kaart waar je niet voor betaalde?  Oftewel is deze terecht uitgezet? 

 

Er kan ook een storing zijn waardoor bepaalde kaarten uitvallen. Kijk eerst naar de datum op je kaart en of de PBM veranderd is. En dat geldt ook voor jou @D-box

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn kaarten gaan eind deze maand op zwart, ik ben benieuwd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Mijn kaarten gaan eind deze maand op zwart, ik ben benieuwd.

 

Wat je moet doen is unique emm's blokkeren in oscam, dan kun je nog tot ongeveer eind maart blijven kijken. shared emm's zorgen er voor dat je datums ongeveer 7-8 wkn vooruit gaan, als je unique emm's blokkeert kunnen die niet de PBM wijzigen en blijven je tiers dus nog geldig totdat de shared emm's niet meer overeen komen en naar error gaan.  Dan kun je eind maart/begin april nog een keer een heractivatie op je kaart geven (de blokkade weghalen)  en dan weet je of die echt is uitgezet.   Bij sommige blijven er nog een aantal zenders werken, bij andere krijg je FreeToView PBM. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaart ging na de opzegging begin 2019 meteen helemaal op zwart. Wel apart dat sommige kaarten nog jarenlang aan hebben gestaan. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Codx zei:

....

 

Er kan ook een storing zijn waardoor bepaalde kaarten uitvallen. Kijk eerst naar de datum op je kaart en of de PBM veranderd is. En dat geldt ook voor jou @D-box

Ik krijg de melding: "Uw smartcard heeft geen toegang tot deze zender"

Kijk ik in mijn menu bij mijn module"M7 Group MultiStream" zie ik bij "Smartcard informatie"  Management 05/03/2024

Canaldigitaal 13/03/2024.

 

Maar jullie horen mij niet klagen hoor, ik heb ongeveer 4 jaar voor niks kunnen kijken 😸🤣

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, D-box zei:

Ik krijg de melding: "Uw smartcard heeft geen toegang tot deze zender"

Kijk ik in mijn menu bij mijn module"M7 Group MultiStream" zie ik bij "Smartcard informatie"  Management 05/03/2024

Canaldigitaal 13/03/2024.

 

Maar jullie horen mij niet klagen hoor, ik heb ongeveer 4 jaar voor niks kunnen kijken 😸🤣

 

Met een module kun je weinig zien behalve de datum idd. Het beste is in een softcam stoppen om de PBM te zien, waarschijnlijk E0000000000  maar dan werken de radio zenders nog wel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij;

list 0 from 01/01/1990 to 13/03/2024. Geen andere zinnige info te zien. Ik gebruik 2 simpele Sab titan micro SE ontvangertjes.

Heb nog oudere titan staan om een module in te stoppen. Einde abbo was 4e kwartaal 2021, dus heb ruim 2 jaar nog werkende kaart gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, easygoerik zei:

Dus heb ruim 2 jaar nog werkende kaart gehad.

Prachtig toch!

Ik lach me ook helemaal plat.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...