Ga naar inhoud


CDS heeft mijn kaart eindelijk uitgezet


D-box

Aanbevolen berichten

Zeker, wellicht beetje off topic maar ik blijf het bezopen vinden dat wettelijk gezien Canal Digitaal niet 'verplicht' wordt om igv NPO1, 2 en 3 door te geven. Er was ooit een tijd dat alleen de basis zenders gewoon vrij te ontvangen waren. Nu moet ik voor rampenzender een digitenne sprietje gebruiken.

 

Net toch nog eens naar de actuele abbo prijzen gekeken .. ach ach, dat ze uberhaupt nog klanten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, easygoerik zei:

....

 

Net toch nog eens naar de actuele abbo prijzen gekeken .. ach ach, dat ze uberhaupt nog klanten hebben. 

Klopt wat je zegt;

Maar je zal maar hoog in de bergen van Zwitserland wonen, dan ben je wel blij met CDS.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, D-box zei:

Ik heb ongeveer 4 jaar na opzegging kunnen kijken naar het aanbod van CDS; dit is nu ten einde .

 

Ik ben blij dat ik mijn kaart niet heb aangeboden op dit board. 

 

CDS is dus bezig met een opschoning.

 

het geluk is voor aardige mensen😂

12 uren geleden, D-box zei:

Ik heb ongeveer 4 jaar na opzegging kunnen kijken naar het aanbod van CDS; dit is nu ten einde .

 

Ik ben blij dat ik mijn kaart niet heb aangeboden op dit board. 

 

CDS is dus bezig met een opschoning.

 

het geluk is voor aardige mensen😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dus idd niet aardig, zoals ik altijd al dacht.😁

Na tig jaar CDS was het na het opzeggen meteen op zwart.

Ik moet zeggen dat CDS altijd super fatsoenlijk is geweest in alles bij mij, tot het moment dat ze onaangekondigd de prijs van het abo flink verhoogd hadden.

Toen heb ik het abo opgezegd.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Opruiming voordat het op 1 februari omgedoopt wordt naar Canal+?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, ceesv zei:

Opruiming voordat het op 1 februari omgedoopt wordt naar Canal+?

Dat denk ik ook.

Ik denk ook dat het niet lang zal duren dat er een wijziging in de codering gaat komen.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er wel op maar dat het bij iedereen ineens zo op zwart gaat is toch frappant. 

 

Verder is het raar dat iedereen die jaren lang gecorrigeerd werd als ze Canal+ noemde ipv Canal Digitaal, nu weer gelijk krijgen. 

 

Tevens verwacht ik dat als ze seca-mode nog gaan uitzeten dit in februari 2024 gebeurd. En mogelijk wordt het aanbod ook aangepast, en dat zou wel eens een uitbreiding van het zender aanbod kunnen betekenen. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Frankrijk heeft Canal+ de F1 rechten, maar of ze dan gaan botsen met rechthebbenden in Nederland wanneer ze die gaan aanbieden?

Ik las trouwens dat de F1 abo's in Nederland ook fors duurder gaan worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Codx zei:

Tevens verwacht ik dat als ze seca-mode nog gaan uitzeten dit in februari 2024 gebeurd

Ergens gaat men het heel druk krijgen met nieuwe "klanten"🤔

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mojo zei:

Ergens gaat men het heel druk krijgen met nieuwe "klanten"🤔

Kijk er niet gek van op als dat NLZIET wordt, dat tensamen met het gratis Duitse en Engelse aanbod via de satelliiet dan heb je volgens mij gewoon zat zenders om te kiezen. Al die extra betaal kanalen zijn toch alleen maar herhaal zenders.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig zitten we midden in het ijskrabber seizoen.😁

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke kans dat meteen de Seca3 wordt uitgeschakeld…. Dat gaat dan hoogstwaarschijnlijk een flinke uittreding worden bij CanalDigitaal (Canal + II)

  • Like 2

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik heb veel aan CDS gehad.

Vroeger had ik kabelTV via de Regev, iedere maand kwam er een monteur bij mij in de straat die in een grijs kastje zat te sleutelen omdat Duitsland 3 weer was "afgedwaald", de beeldkwaliteit was altijd erbarmelijk slecht .

Toen hoorde ik van het satelliet gebeuren; ik heb toen meteen de kabelTV van Regev opgezegd (Nederland zat nog niet op de satelliet), op een bepaald moment kwam Nederland op de satelliet, ik kon mijn geluk niet op!

CDS heeft mij dus geholpen: geen storingen meer en veel, veel meer zenders.

Later begon de ellende: kaartwisselingen, nieuwe ontvangers, nieuwe CI(+)'s het heeft me allemaal veel geld gekost.

 

Toen kwam KPN.

Ik heb me meteen aangemeld als klant.

 

Het enige minpunt vind ik dat je je opnames na een jaar kwijt bent.

 

Persoonlijk denk ik dat CDS het nog wel een tijdje volhoudt, maar ze moeten de prijs wel redelijk houden.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, D-box zei:

Persoonlijk denk ik dat CDS het nog wel een tijdje volhoudt, maar ze moeten de prijs wel redelijk houden.

Ik denk dat CDS juist weer is overgenomen omdat het niet meer haalbaar was, nu onder nieuw beheer zullen de teugels worden aangetrokken want CDS was te mals om geen klanten te verliezen. De Fransen hebben daar stukken minder moeite mee en dat zal iedereen gewoon gaan merken.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...