Ga naar inhoud


CanalDigitaal APP wordt stopgezet!


DigisatBelgium
Ga naar oplossing Opgelost door DigisatBelgium,

Aanbevolen berichten

Vooral alles afschermen ( lees:duurder maken)

 

elke gelegenheid wordt aangegrepen om de prijzen te verhogen, kijk maar wat er met de F1 is gebeurd sinds Max het goed doet.

 

Inderdaad zoals hierboven al gezegd wordt staat er straks overal een illegaal iptv kastje bij de tv.

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Vooral alles afschermen ( lees:duurder maken)

 

elke gelegenheid wordt aangegrepen om de prijzen te verhogen, kijk maar wat er met de F1 is gebeurd sinds Max het goed doet.

 

Inderdaad zoals hierboven al gezegd wordt staat er straks overal een illegaal iptv kastje bij de tv.

 

 

is dat Nederlandse aanbod van commerciellen echt nog zo bijzonder om er een IPTV kastje voor bij te zetten???

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Verenigd Europa maar dan wel met televisiegrenzen? 

Als CanalDigitaal/Canal+ geen Belgische kijkers meer wil zullen veel abonnementen ook stopgezet worden en minder inkomsten. Bovendien gaat er dan op illegale wijze verdergekeken worden zonder 1 cent te betalen! Alles hangt af van de aanbieder.

In Nederland mag er trouwens ook niet gekeken worden naar de Vlaamse commerciële zenders zoals vtm. Toch kan dat ook via Satelliet of IPTV. Maar ok, we gaan toch (hopelijk) de klok niet 30 jaar terugdraaien? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Noorwegen is streamen vanaf de nieuwe website play.canalplus.nl wel mogelijk (zonder vpn) maar de app is niet beschikbaar in de appstore.

Dus waarschijnlijk binnenkort einde verhaal.

 

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 minuten geleden, oldebroek zei:

Dus waarschijnlijk binnenkort einde verhaal.

Nee, je zal met de Nederlandse app in Noorwegen kunnen blijven kijken.

Noren kunnen de app met hun Noorse telefoon niet laden, dit in verband met de rechten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden hier in Griekenland hebben de play store op Nederland staan en konden probleemloos de Nederlandse Canal+ app downloaden. Ik overweeg een nieuwe tablet te kopen waarbij ik een nieuwe google account met Nederlandse play store ga gebruiken. Ik heb overigens een satelliet abonnement.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds gisteren kan ik als belg inloggen op de canal+ app, heb nog niet alles getest, de zenders kan ik bekijken via app, de rest staat per provider apart om terug te kijken, alles waar je een extra abbo op nodig hebt kan je niet bekijken, dat wat ik normaal zou moeten kunnen bekijken de canal+ series heb ik nog niet getest.

maar het werkt dus in belgie voor zenders, straks test ik de series.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, davidv zei:

Ik heb gisteren, met een Duits IP, gewoon de app op drie devices kunnen installeren en met mijn CD ID kunnen activeren. 

Dit alles via Google Play.

 

Ja iemand zit hier paniek te schoppen om niets, daar heb je weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duits IP maakt niet uit zolang de Google play store maar op Nederland staat. Ik kon de Nederlandse Canal+ app niet downloaden met Google play store ingesteld op Griekenland. Heb eerst op laptop met VPN op NL ingesteld nieuw Google account aangemaakt waarbij een NL telefoonnummer nodig was om een code te ontvangen. Daarna met dit nieuwe account op tablet ingelogd (wel met VPN op NL voordat ik van account wisselde, maar vermoedelijk onnodig) en daarna kon ik de Nederlandse Canal+ downloaden.

  • Like 2

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, greekfalcon zei:

Duits IP maakt niet uit zolang de Google play store maar op Nederland staat. Ik kon de Nederlandse Canal+ app niet downloaden met Google play store ingesteld op Griekenland. Heb eerst op laptop met VPN op NL ingesteld nieuw Google account aangemaakt waarbij een NL telefoonnummer nodig was om een code te ontvangen. Daarna met dit nieuwe account op tablet ingelogd (wel met VPN op NL voordat ik van account wisselde, maar vermoedelijk onnodig) en daarna kon ik de Nederlandse Canal+ downloaden.

Ik heb tijdens deze actie geen VPN gebruikt. Wel maak ik inderdaad gebruik van de Nederlandse versie van Google Play Store. Waarom ook niet. Wat wel speelde is dat er tot aan deze week geen Canal+-app voor CD te downloaden was. Pas nadat ik een e-mail van CD kreeg was dit mogelijk. Maar ik downloadde de app zonder een link binnen de e-mail te gebruiken. Dat doe ik altijd om zo te voorkomen dat ik in een spammail trap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is precies wat ik bedoelde, als je al gebruik maakte van de Nederlandse versie van Google play store kon je gewoon met een Duits IP de Nederlandse Canal+ app downloaden. Mijn Google Play Store was de Griekse versie, vandaar de actie met VPN.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact, zo werkt dat. Het IP adres is alleen van belang op het moment dat je een account koppelt aan een play/appstore door een betaalmiddel toe te voegen. Het account wordt op dat moment gekoppeld aan het land dat bij het IP adres hoort, en dat kun je met een VPN regelen. Daarna is het IP adres niet meer relevant, alleen nog de store waar het account aan gekoppeld is. Ik krijg de indruk dat bijna niemand zich realiseert dat het zo werkt.

 

Er zijn wel apps die streng zijn, zoals Viaplay en Netflix die controleren of het land van de store en IP adres wel met elkaar matchen en als dat langdurig niet klopt, het abonnement overzetten naar het land waar het device zich bevindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...