Ga naar inhoud


CanalDigitaal APP wordt stopgezet!


DigisatBelgium
Ga naar oplossing Opgelost door DigisatBelgium,

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag zijn ook de Canal Digitaal interactieve tv-ontvangers overgezet naar Canal+ . Wat mij is opgevallen is dat in de osd een lelijke kleur rood wordt gebruikt. meer in de richting van roze. Niet prettig voor het oog.

aangepast door Satterdam
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Is bij mij vannacht automatisch gegaan. het zou kunnen dat ze niet alle ontvangers tegelijk doen , maar stapsgewijs. Als je niet wilt wachten kan je de stekker van de ontvanger ff uit het stopcontact halen en weer insteken. dan gaat de ontvanger vanzelf updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Satterdam zei:

Sinds vandaag zijn ook de Canal Digitaal interactieve tv-ontvangers overgezet naar Canal+ . Wat mij is opgevallen is dat in de osd een lelijke kleur rood wordt gebruikt. meer in de richting van roze. Niet prettig voor het oog.

Ja, heb het ook opgemerkt.. Nu je het zegt weet ik het zeker. Is er iets bekend of we ook andere verschillen hebben of krijgen ? Wij zijn satelliet-kijkers en hebben dus deze app erbij waar ik zelf moet kijken omdat ik bij mijn eigen tv geen kaartje heb (slechts 3 kaartjes o 1 abonnement).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de hoop dat nu eindelijk de frame-snelheid op een fatsoenlijk niveau gebracht zou zijn maar helaas, die blijft op 25 f/ps hangen. Slechte zaak. Zeker als je voetbal wilt kijken. Dus maar weer live via de satelliet gekeken. Zouden ze het bij CD/C+ nou nooit leren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Satterdam zei:

Is bij mij vannacht automatisch gegaan. het zou kunnen dat ze niet alle ontvangers tegelijk doen , maar stapsgewijs. Als je niet wilt wachten kan je de stekker van de ontvanger ff uit het stopcontact halen en weer insteken. dan gaat de ontvanger vanzelf updaten.

Ik kreeg al wel enkele dagen de melding op het rode Canal Digitaal internet symbool van mijn Samsung-tv dat het geupdate moest worden naar Canal+ maar het ging niet automatisch. De tv even stroomloos gezet resulteerde alleen maar dat ik deze melding niet meer kreeg en heb nog steeds de rode Canal Digitaal button, niet de Canal+.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2024 om 11:10, digitaal kijker zei:

sinds gisteren kan ik als belg inloggen op de canal+ app, heb nog niet alles getest, de zenders kan ik bekijken via app, de rest staat per provider apart om terug te kijken, alles waar je een extra abbo op nodig hebt kan je niet bekijken, dat wat ik normaal zou moeten kunnen bekijken de canal+ series heb ik nog niet getest.

maar het werkt dus in belgie voor zenders, straks test ik de series.

Met  google home tv is niets een probleem , kan je alles mee van app s ontvangen . Kost 39 euro met afstandsbediening 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Ik kreeg al wel enkele dagen de melding op het rode Canal Digitaal internet symbool van mijn Samsung-tv dat het geupdate moest worden naar Canal+ maar het ging niet automatisch. De tv even stroomloos gezet resulteerde alleen maar dat ik deze melding niet meer kreeg en heb nog steeds de rode Canal Digitaal button, niet de Canal+.

 

Volgens mij is die laatste update voor het automatisch verschijnen van het stappenplan om de nieuwe app te installeren en activeren. Bij een samsung ging dat goed.

 

Bij een LG eerst een lg account moeten aanmaken om de app te kunnen downloaden, ook de account gegevens moeten ingeven.

 

Verder ook frappant dat de ingelogde apparaten dubbel worden geteld als je in de nieuwe en ook nog oude app ingelogd bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, jaap12 zei:

Ja, heb het ook opgemerkt.. Nu je het zegt weet ik het zeker. Is er iets bekend of we ook andere verschillen hebben of krijgen ? Wij zijn satelliet-kijkers en hebben dus deze app erbij waar ik zelf moet kijken omdat ik bij mijn eigen tv geen kaartje heb (slechts 3 kaartjes o 1 abonnement).

 

Bij mijn weten is er verder niets veranderd. Alleen de naam. ja en wat kleine dingetjes in de osd zoals kleur en lettertype.

3 uren geleden, Sprietje zei:

Ik kreeg al wel enkele dagen de melding op het rode Canal Digitaal internet symbool van mijn Samsung-tv dat het geupdate moest worden naar Canal+ maar het ging niet automatisch. De tv even stroomloos gezet resulteerde alleen maar dat ik deze melding niet meer kreeg en heb nog steeds de rode Canal Digitaal button, niet de Canal+.

 

Dat gaat dan waarschijnlijk om de app. Ik had het over de interactieve tv-kastjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn LG TVs de Canal Digitaal app door de Canal+ app vervangen. Inloggen geen probleem, app werkt als vanouds. Echter de oude Canal Digitaal app startte altijd automatisch op als de tv aangezet werd. De nieuwe Canal+ moet je zelf opstarten. Herkennen meer mensen dit? 

Bij de instellingen van de TV zelf kun je dit niet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, davidv zei:

Ik had de hoop dat nu eindelijk de frame-snelheid op een fatsoenlijk niveau gebracht zou zijn maar helaas, die blijft op 25 f/ps hangen. Slechte zaak. Zeker als je voetbal wilt kijken. Dus maar weer live via de satelliet gekeken. Zouden ze het bij CD/C+ nou nooit leren?

Waar zie je dat het 25fps is ? En, ik heb een philips oled en ik heb ook bij voetbal dat niet optimale motion bij voetbal.. Ik zie in de app zelf niet waar ik dat fps kan zien en de tv doet het ook niet denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Hoeckel63 zei:

Op mijn LG TVs de Canal Digitaal app door de Canal+ app vervangen. Inloggen geen probleem, app werkt als vanouds. Echter de oude Canal Digitaal app startte altijd automatisch op als de tv aangezet werd. De nieuwe Canal+ moet je zelf opstarten. Herkennen meer mensen dit? 

Bij de instellingen van de TV zelf kun je dit niet instellen.

Klopt, ook na het verwijderen van de Canaldigitaal app start de canal + niet automatisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...