Ga naar inhoud


CanalDigitaal APP wordt stopgezet!


DigisatBelgium
Ga naar oplossing Opgelost door DigisatBelgium,

Aanbevolen berichten


Op 28-3-2024 om 10:34, astro iris zei:

@el renegade Op mijn laptop moet ik  ook telkens opnieuw inloggen met Canal+, vroeger ging dit automatisch. Mijn LG tv is te oud om app te installeren.

Als je de browser, waarmee je inlogt, toestemming geeft om de inloggegevens op te slaan zal je de volgende keer zonder inloggen op de app komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel: Je hebt al een Gmail-account met een land buiten Nederland aan je apparaat gekoppeld, maar je wilt dat land niet naar Nederland omzetten.

Dat laatste is nodig t.b.v. de NL Playstore en de NL versie van de Canal+ app, maar die wijziging kan maar één keer per jaar doorgevoerd worden.

 

Op enig apparaat:

 

Je opent voor dit doel een extra Gmail-account met enig Nederlands adres etc.

 

Op jouw apparaat waarop je Canal+ NL wilt zien:

  • Uninstall een eventueel aanwezige Canal+ app.
  • Je opent de Playstore.
  • Je klikt rechtsboven op het account-symbool.
  • Met “Manage you Google account” kies je de extra Gmail-account.
  • Vervolgens download (en open) je de Canal+ app, die nu wel NL is.

Apebox CI Benelux, Gibertini 125cm, LNB Inverto Twin Monoblock 23mm LNB 6°.
Canal+ app op Samsung TV en diverse Android devices. Locatie Andalucía, Zuid-Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Sat Anico zei:

Je opent voor dit doel een extra Gmail-account met enig Nederlands adres etc.

Ik heb nog nooit een adres in hoeven vullen voor een gmail account, dus begrijp niet echt wat je bedoeld. Als ik een VPN aanzet ziet ik een Nederlandse app ook gewoon verschijnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Penthe zei:

Ik heb nog nooit een adres in hoeven vullen voor een gmail account, dus begrijp niet echt wat je bedoeld. Als ik een VPN aanzet ziet ik een Nederlandse app ook gewoon verschijnen.

Het gaat niet over het gmail account, maar over het koppelen van een google account aan een playstore. Het lijkt er op dat jouw account niet gekoppeld is aan een playstore en dat het gebruik van een VPN volstaat. Dat is niet gebruikelijk voor dit soort apps, dus ik verwacht niet dat dit blijft werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Sat Anico zei:

Ter verduidelijking: je Google Playstore aan Nederland koppelen

Wat gebeurt er dan met de bestaande apps met abo van het land waar je woont en deze nu op geregistreerd staan?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag ervan uitgaan dat de oude apps binnenkort niet meer werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, zeeteefje zei:

Het gaat niet over het gmail account, maar over het koppelen van een google account aan een playstore. Het lijkt er op dat jouw account niet gekoppeld is aan een playstore en dat het gebruik van een VPN volstaat. Dat is niet gebruikelijk voor dit soort apps, dus ik verwacht niet dat dit blijft werken.

Dit werkt al zo sinds 2016, dus geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2024 om 20:19, zeeteefje zei:

Dat is een taalkeuze, geen landkeuze. Je kunt de app in de hele EU gebruiken, dus ook in België. Tot zo ver niks nieuws. Het probleem is niet het gebruik van de app, maar de beschikbaarheid van de app in de store.

Inderdaad hier ook geen problemen met het veranderen van de app van Canal+ Nederland en Frankrijk in België.

 

aangepast door 790MHz
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Penthe zei:

Dit werkt al zo sinds 2016, dus geen probleem.

Knap voor een app die pas een maand oud is. Je mag niet vergelijken met de CanalDigitaal app, want die zat in de store van alle landen, dus ook in de niet- landgebonden store. Canal+ is hier veel strenger op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, zeeteefje zei:

Knap voor een app die pas een maand oud is. Je mag niet vergelijken met de CanalDigitaal app, want die zat in de store van alle landen, dus ook in de niet- landgebonden store. Canal+ is hier veel strenger op.

Dat zal voor mij niet echt wat uitmaken ik heb het opgezegd. Maar ik zal het in de gaten houden en met regelmaat even checken of de app er nog is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nieuw hier en had het zelfde probleem. De nieuwe Canal+ app in Finland niet te krijgen. Dagen op een oude telefoon aan het klooien geweest om een nieuw account op NL in te stellen  was nog niet gelukt en werd er helemaal gestoord  van haha.

Net mijn zoon op visite en binnen 5 min geregeld en nu heb ik de nieuwe app 😬

 

Hij had: APKPure op m'n  telefoon gezet en via die appstore de app op m'n telefoon  gezet.

Hoe hij het deed geen idee maar het werkt.

 

Succes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip. De APKPure had ik al wel voor de zekerheid meteen van me telefoon gehaald toen ik de Canal+ app erop had staan. Die krijgt nu neem ik aan geen updates en evt bug fixes meer🤔

Ff nadenken nu.....anders maar weer verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...