Ga naar inhoud


Al gestemd?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Hebben jullie je burgerplicht al gedaan? Ik ga nu.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jazeker,

Groetjes 

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik doen ik en pas mijn stem aan door een nieuwsbericht dat ik vanochtend door tropo condities kon lezen van Vox Duitsland. Daarin werd bericht dat Nederland als eerste is en een beetje over de prognose van de uitslag. De teletekst in Duitsland is dus nog super actueel, 10 punten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Heb alles overwogen wat ik belangrijk vind en op grond daarvan de beste/minst slechte keuze gemaakt.

En heb m'n stem niet aangepast aan laatste nieuwsberichten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik evenmin. 

(Mensen die dat wel doen, hebben vaak morgen alweer spijt.... )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
8 uren geleden, Psychosammie zei:

Hebben jullie je burgerplicht al gedaan? Ik ga nu.

 

Maar natuurlijk!!! Exitpoll is boeiend, behoorlijk wat verschuivingen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Con zei:

 

Maar natuurlijk!!! Exitpoll is boeiend, behoorlijk wat verschuivingen.

Ja, iets wat helemaal niet had mogen gebeuren. De verkiezingen lopen nog en mogen er geen exitpolls gehouden worden. FOEI nederland

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel, het zijn niet de stembureaus maar

de journalisten die met een prognose komen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zondag avond weten we pas wat de echte uitslag is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 zetel erbij of eraf kan het beeld nog aardig veranderen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

A propos FvD:

 

De FvD zou volgens de meest recente Maurice de H. peiling nationaal - qua aanhang-nota bene op 5 zetels staan.

https://www.peilingennederland.nl/alle-peilingen.html

 

Die moeten dus kennelijk zo anti-EU zijn, dat ze amper zijn komen opdagen gisteren. 

 

Krijg overigens de indruk dat Baudet zijn achterban aan het verzamelen is via de asociale media, waar veel jongeren op zitten.

Daar kan hij kennelijk vrijuit zijn complotten en pro-Poetin anti anti- Zelensky standpunten kwijt alsmede zijn "aansprekende" filmpjes.

Alleen al hierom ben ik tegen een verlaging van de stemgerechtigde leeftijd naar 16.

 

Als het FvD inmiddels alweer op 5 zetels zou staan in de nationale peilingen, is dat best zorgelijk, ook al lijken ze in het EU parlement niet meer terug te komen.   

 

 

  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, minplus zei:

Yep. Heb alles overwogen wat ik belangrijk vind en op grond daarvan de beste/minst slechte keuze gemaakt.

En heb m'n stem niet aangepast aan laatste nieuwsberichten.

Het zou het beste zijn dat iedereen dat doet maar het vraagt veel tijd en moeite. Ik had eerst de stemwijzer ingevuld als snelle oplossing maar daar kreeg in CDA als eerste wat naar mijn idee niet kan. Daarna een rijtje van 5 partijen met een exact gelijk % ! Daarin heeft het teletekst bericht de finale beslissing genomen.

 

Ik vind het eigenlijk best vreemd dat stemwijzers zijn toegestaan hoewel ik achter het idee sta. Er werden stemmachines om zwakkere argumenten verschrot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...