Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Volgens mij streeft Israel naar de vernietiging van Hamas en worden de Palestijnen door Israel gewaarschuwd voor acties tegen Hamas. De geallieerden vochten voor de vernietiging van Hitler Duitsland, maar daarbij vielen veel meer burger Duitsers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden 1 uur terug, wanderer zei: en Israel streeft naar de volledige vernietiging van de Palestijnen wie zijn er nazi's? Van de terroristen bedoel je, die op 11-09 een nationale feestdag vierden.
Eduard07 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Dat is altijd het doel geweest van Hamas en omschreven in het handvest uit 1988 maar in 2017 hebben ze een nieuw handvest gepubliceerd waarin ze verklaren niet langer uit zijn op de vernietiging van Israël. Dat wil nog niet per definitie zeggen dat het de oprechte waarheid is, want hun sponsor Iran heeft heel wat anders in hun Grondwet gezet. Alleen feiten spreken. Niet woorden. Aan de EU grens ligt ook een land dat op papier van alles belooft en tekent, maar het tegendeel doet van wat het heeft getekend. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Dus iedereen heeft het fout, de kaarten kloppen voor geen meter, de Britten die het daar lange tijd voor het zeggen hadden weten er niets van en bij de UN zijn het een stelletje sukkels die er niets van af weten? Palestina was nooit een natie, maar een "gebied" waarin een aantal nomadische volken woonden/zwierven. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
AEO Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Dan moet je toch beter letten op wat Hamas zegt. Ze zullen 7 oktober 2023 blijven herhalen totdat Israël niet meer bestaat, dus ze kunnen zogenaamd wel een gewijzigd handvest hebben voor de bühne, hun streven is nooit veranderd. Nogmaals, in dit conflict heeft Israël volkomen gelijk. Geen enkel land ter wereld laat zich zomaar vernietigen, dus ook Israël niet. Vroeger waren de Joden weerloos en werden ze vervolgd en vermoord. Nu zijn velen terug in hun land en ze hebben een leger dat de bevolking verdedigt. Ga eens kijken in Israël, je hoeft er bij wijze van spreken maar een schep in de grond te steken, of je stuit op duizenden jaren geschiedenis van Joodse bewoning. Toen ten tijde van het Britse Mandaat de economie door Joodse onderneming opbloeide trokken grote aantallen Arabieren naar het land om er werk te vinden. Mede door gestook van de Nazi's werd de haat tegen de Joden aangewakkerd en dat heeft de kiem gelegd van het huidige conflict. Het is geen oorlog om land, het is een oorlog van door islam geïnspireerden, die tegen de "ongelovigen" strijden. Alles wat niet in de islam gelooft is volgens hun godsdienst ongelovig, heidenen, Joden of Christenen. Arafat was een Egyptenaar, maar mede met hulp en invloed van o.a. de KGB is de mythe van een Palestijnse identiteit ontstaan. En, heel belangrijk, de zich Palestijnen noemende Arabieren kunnen iets zeggen in het Engels, maar in het Arabisch zeggen ze iets heel anders. Wij verstaan dat niet en we gaan af op wat ze in het Engels zeggen. Kijk eens op MEMRI wat ze echt zeggen, daar krijg je het ondertiteld in het Engels. Terugkomend op de Conferentie van San Remo. De beslissingen waren mede gebaseerd op anciënniteit, oftewel in begrijpelijke taal, op het feit dat de Joden daar al duizenden jaren onafgebroken wonen. 8 uren geleden aangepast door AEO Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat) weer eens wat anders=> https://www.parool.nl/nederland/kremlin-binnen-enkele-dagen-overleg-tussen-trump-en-poetin~b9b5d3fb/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F Zou het wat uitmaken, zo'n overleg, in het voordeel van Oekraïne? Tower Of Strenght The Mission
Kabeltje87 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden AEO hou eens op met uw racistisch gestook. 2 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat) nee hoor, dat is allemaal geschiedsvervalsing........ en er klopt niets van. Je kunt dat simpel bewijzen door een verhaal van iemand die daar ruim 150 jaar geleden even op zijn kameel heeft rond gekeken en met een schep. Alles wat je dan opgraaft is 100% zeker joods en er heeft nooit iemand anders gewoond en dat er ook anderen al duizenden jaren hebben gewoond en het vrijwel continu een komen en gaan was van machthebbers/heersers dat doet er niet toe. 2 uren geleden, Eduard07 zei: Palestina was nooit een natie, maar een "gebied" waarin een aantal nomadische volken woonden/zwierven. dat was Nederland en België ook het Koninkrijk der Nederland bestaat officieel ook pas sinds 1815 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
AEO Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Rascistisch gestook? Omdat ik schrijf dat er geen authentiek Palestijns volk bestaat? Ik vertel geen fabeltjes: https://t.me/beholdisraelchannel/60788 Hoor je het van één van die Palestijnen zelf. Of wat denk je hiervan? https://t.me/hnaftali/18901 Het gaat er mij niet om, om gelijk te krijgen, maar ik heb wel de neiging om tegen dingen in te gaan die onwaar zijn. En ik ben zeer goed op de hoogte van de geschiedenis van Israël, niet alleen vanaf 1948, maar ook de duizenden jaren die hieraan vooraf gingen. Helaas ontbreekt dat bij de meesten. Want als ik in gesprekken met anderen de Conferentie van San Remo noem, weet niemand wat dat is, terwijl dat van groot belang is voor het Internationaal Recht. Leuker kan ik het niet maken, het zijn feiten. 4 uren geleden aangepast door AEO 1 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Kabeltje87 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden https://www.hbvl.be/buitenland/georkestreerde-moord-en-ontmenselijking-rapport-van-artsen-zonder-grenzen-messcherp-voor-voedselbedeling-door-omstreden-organisatie-in-gaza/82272575.html ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Big fellow Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 7 minuten geleden, AEO zei: https://t.me/beholdisraelchannel/60788 Jij blijft maar informatie herhalen wat je uit 1 bron haalt, aangezien alle andere bronnen volgens jou niet de waarheid vertellen.... De gelimiteerde hoeveelheid bronnen die jij gebruikt geven jou zeker weten een zeer eenzijdig beeld van de situatie. Als je echt wilt weten hoe het zit, dan kan je er naartoe reizen, met meerdere mensen aan beide kanten spreken, of je kan het eenvoudiger doen en zoveel mogelijk nieuwsbronnen gebruiken voor je informatie. De waarheid zal altijd ergens in het midden liggen. Maar begin eens met het lezen van AP of Reuters. Die brengen over het algemeen feiten en geen interpretaties / meningen. Jij hebt overduidelijk een zeer emotionele band met Israel, en jij wilt daardoor niet inzien wat de staat Israel mogelijk fout doet. Jij blijft ze verdedigen, en een ieder die niet jouw standpunt deelt is per definitie niet goed / onjuist geinformeerd etc. Wat je zou sieren is om eens serieus in de spiegel te kijken, en dan een berg zelfreflectie erop los te laten. Hoe denk jij dat andere mensen jou zien.....? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 3 uren geleden, AEO zei: Dan moet je toch beter letten op wat Hamas zegt. Ze zullen 7 oktober 2023 blijven herhalen totdat Israël niet meer bestaat, dus ze kunnen zogenaamd wel een gewijzigd handvest hebben voor de bühne, hun streven is nooit veranderd. Nogmaals, in dit conflict heeft Israël volkomen gelijk. Geen enkel land ter wereld laat zich zomaar vernietigen, dus ook Israël niet. Volg je het nieuws wel? Hamas is militair gezien al verslagen volgens 600 voormalig Israëlische veiligheidsfunctionarissen. Zij hebben Trump een brandbrief gestuurd om druk op N uit te oefenen de oorlog te beëindigen. Het huidige pad van N. volgen is contraproductief voor Israël. En: Zonder 7 oktober was N. never never nooit op dit punt gekomen van een weggevaagd Gaza! Hij staat op het punt om het volledig over te nemen.
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur geleden, gerrit B zei: dat was Nederland en België ook het Koninkrijk der Nederland bestaat officieel ook pas sinds 1815 Appels en peren. De Lage Landen hebben deel uitgemaakt van het Franse rijk en waren geen nomadisch gebied. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Heb het al eerder aangegeven. Het trieste is dat Hamas het dorp, dat volledig voor samengaan van Israëli en Palestijnen was en alles deed om dat te verwezenlijken, bij een feest vernietigde en de overlevende positieve mensen in tunnels in gevangenschap bracht en waar ze nu kapot gaan. Ze wilden alleen maar iets positiefs en werden te grazen genomen. Praat me niet over dat tuig van Hamas.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
AEO Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Over AP gesproken: https://t.me/beholdisraelchannel/60836 Er wordt mij verweten dat ik het nieuws maar uit één bron haal. Even voor de duidelijkheid, Amir Tsarfati, Hanyah Naftali of Israël Today zijn christelijke organisaties, en liegen is hier geen optie. Ik volg nog meer bronnen, maar dit zijn betrouwbare bronnen, iets wat ik van NPO, CNN, BBC, Aljazeera niet kan zeggen. In Gaza kunnen journalisten niet onafhankelijk werken, daar belemmert de Hamas het werk, zoal bovenstaand voorbeeld aanhaalt. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen