Ga naar inhoud

Waarom zijn er geen goede TV's die als een monitor werken, zodat er een kastje aan gehangen kan worden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien is de titel een beetje misleidend, wist even niets beters.

Ik heb een Samsung TV gezien met een aparte kast die op diverse manieren geplaatst kan worden.

Het beeldscherm is eigenlijk een monitor met zoals zovaak slechte speakers, maar de aansturing komt volledig uit een aparte kast die bij die TV hoort. Het is zelfs een 1 draad verbinding van het kastje naar de TV waar signaal en stroom tegelijkertijd doorheen lopen.

Veel smart TV's worden vaak afgeschreven door de beroerde ondersteuning, niet dat het beeld slecht is, maar de ondersteuning valt op een gegeven moment voor diverse apps weg waardoor een smart TV een beetje dom aan het worden is.

Waarom geen beeldschermen met een losse kast op de markt brengen, waarbij de kast vervangen kan worden zodra die niet (goed) meer ondersteunt worden?

Ik gok door massa productie te duur, want geen (goede) ondersteuning meer en dan moet je een nieuwe kopen.

Één van beide zal het eerst stuk gaan dan wel niet meer (goed) ondersteund worden, een scherm gaat lijkt mij wel een stuk langer mee.

Laat staan iemand heeft een goede kast waar alles in zit, maar wil een beter scherm, dan moet je weer een andere TV kopen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Die losse kast met "navelstreng" is een mooie oplossing.

Wij gebruiken een monitor, geeft alleen beeld, verder niets.

Maar die zijn boven een bepaalde maat duurder dan een TV. 

• Moderator
Geplaatst:
2 uren geleden, Miauw zei:

Waarom geen beeldschermen met een losse kast op de markt brengen, waarbij de kast vervangen kan worden zodra die niet (goed) meer ondersteunt worden?

Ze bestaan al jaren, je hebt een niet bestaand probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
3 uren geleden, Miauw zei:

Het is zelfs een 1 draad verbinding van het kastje naar de TV waar signaal en stroom tegelijkertijd doorheen lopen

En dat allemaal in 1 draadje🤯

3 uren geleden, Miauw zei:

Joh?? Wat een briljant idee zeg. Stel je voor. Je koopt een scherm. Daarnaast koop je een Enigma2 kastje, Google kastje of Linux kastje 😃

Dat nog niemand daar op gekomen is zeg!

Heb je al octrooi aangevraagd?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen