Moderator ceesv Geplaatst: 28 maart Moderator Geplaatst: 28 maart https://ned.nl/nl/gasopslagen-nederland Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Spotvogel Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart De huidige generatie politici is echt zo gek als een deur. Babbelen, ja. Nadenken, nee. Kennis, nee. Verstand, nee.... Schaamte, nee.. Fouten toegeven, nee... Maar onze gaswinning afstorten met beton, ja, natuurlijk..... 2
zeeteefje Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 4 uren geleden, Spotvogel zei: De huidige generatie politici is echt zo gek als een deur. En wie kiest deze politici? 1
tv-fan Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Ja, in Nederland zijn ze echt het spoor bijster. Het is NIET meer mijn NL, dat is wel overduidelijk. Zie je nu ook met de huidige energie prijzen, gewoon blijven dicht storten van mogelijke gas reserves, en de politiek weigert er uberhaupt naar te kijken!
OFDM Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik krijg wel steeds meer het idee dat we incapabele politici hebben, ongeacht welke partij. Misschien willen de beste die echt iets kunnen alleen in het bedrijfsleven werken. Het afsluiten van het Groningse gas is technisch gezien dom maar ik denk niet dat iemand uit Groningen dat anders wil. Ik heb al vaker gezegd als die gasbel en schade in de randstad waren geweest was de boel al 10 jaar eerder gestopt. Men heeft alleen maar willen onttrekken zonder aan de gevolgen te denken. En men slaagt er niet in de schades binnen redelijke termijnen zonder getouwtrek op te lossen. Het is blijkbaar onvermijdelijk dat het zo moest aflopen.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Er wordt toch volop geld besteed aan de schade regulering.🤐 'Van elke euro die wordt uitgegeven aan 'schadevergoeding', gaat 74 eurocent naar uitvoeringskosten'. Dat schrijft de Algemene Rekenkamer in een rapport over de belabberd verlopende hersteloperatie in Groningen. De schade advies bureaus beleven gouden tijden! 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Thijs-Rallye Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 2 uren geleden, OFDM zei: Ik krijg wel steeds meer het idee dat we incapabele politici hebben, ongeacht welke partij. Het zijn allemaal kwaadaardige wef marionetten die een hele andere agenda nastreven dan dat ze doen lijken. 1 uur geleden, ceesv zei: Van elke euro die wordt uitgegeven aan 'schadevergoeding', gaat 74 eurocent naar uitvoeringskosten'. Typerend voor de overheid. Het is toch maar andermans geld.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Die overheid heeft alles uitbesteed aan derden / marktpartijen. Omdat ze hun eigen instanties niet meer willen bekostigen. Geen wonder dat het geld kost. En als een van jullie dus het heropenen van de gaskraan noemt als oplossing voor de olie en gascrisis hebben jullie eeuwenlang een smet op jullie blazoen. Of je dat begrijpt weet ik niet! Lamb Angelica
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Tja, in Limburg hebben ze mijnbouw schade en in Noord-Holland natte voeten. En vergeten we de zwaarste aardbeving in Nederland van 1992 in Roermond niet? 5,2 op de aardbeving schaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen