Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6.277 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 58,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 39,6k weergaven
    • 12 reacties
    • 85,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 36,4k weergaven
    • 38 reacties
    • 103,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 34,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 32,3k weergaven
    • 10 reacties
    • 129,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 45,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 20k weergaven
    • 12 reacties
    • 32,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 28,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 29k weergaven
    • 6 reacties
    • 41,7k weergaven
    • 30 reacties
    • 111,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 22,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 28,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 39,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 27k weergaven
    • 13 reacties
    • 29,5k weergaven

• Special voor onze verwarmings expert Sprietje:   Fensterkontaktschalter? Ein Fensterkontaktschalter ist dann notwendig, wenn eine Dunstabzugshaube im Abluftbetrieb gleichzeitig mit einer schornsteinabhängigen Feuerstätte wie z.B. einem Gas-, Öl-, oder Kohle-Ofen, einem offenen Kamin, einer Gastherme oder einer Kohleheizung in Betrieb ist.   Raamcontactschakelaar? Een raamcontactschakelaar is nodig wanneer een afzuigkap in afzuigstand gelijktijdig werkt met een schoorsteenafhankelijk verbrandingstoestel zoals een gas-, olie- of kolenkachel, een open haard, een gasboiler of een kolenverwarmingssysteem.
    • Goedendag, ik kon ooit de Griekse DVB-T zenders van Digea en ERT uit de zenderlijst van Hans halen en als boeket toevoegen. Ik ben vergeten hoe ik dat deed. Kan iemand mij helpen?
    • Dat is niet primitief Sprietje.  Die Duitsers zijn niet op hun achterhoofd gevallen.  Ik ben blij met die strenge voorschriften.  Daardoor is ook de brandverzekering extreem goedkoop.  Schoorsteenbranden kennen ze niet in Duitsland.  En kijk eens naar die gas-explosie in Utrecht.  Moet ik nog meer zeggen? Toen ik nog in Duitsland woonde was ik blij dat de schoorsteenveger langs kwam want dan wist ik met een gerust hart dat alles in orde was. 
    • Ik vertrouw ze net zo veel als hoe ver ik ze kan gooien.    Wel maar hele kleintjes meende ik toen te zien. In mijn geval zou ik em uit de schuur over een behoorlijke drempel moeten trekken en dan nog een over klinker en grindpad. Niet ideaal.   
    • Eer zitten zwenkwieltjes onder.😉
  • Nieuwe aanmaken...