Ga naar inhoud


Flash Openpli 4.0 lukt niet


MySat

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik wil mijn 2 ontvangers upgraden zodat ik weer de mediaspeler kan gebruiken (werkte, maar na een upgrade kreeg deze een bug waardoor een nieuwe installatie noodzakelijk is)

 

Heb zojuist een autobackup gemaakt en een andere backup (backupstick.txt is hiervoor nodig)

 

Op dit moment lijkt het alsof ik een OpenATV bootloader heb en in tweede fase het openpli 4 logo. Het flashen via USB loopt niet, ondanks het feit dat er wel degelijk een directory bestaat (vuplus/vusolo) met daarin de benodigde files (net gedownload). Ook aan en uitzetten helpt niet... (er bestaat geen andere

directory in de root met de naam vuplus)

 

Wat doe ik verkeerd of zit openatv dwars ?

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie
..

Het flashen via USB loopt niet, ondanks het feit dat er wel degelijk een directory bestaat (vuplus/vusolo) met daarin de benodigde files (net gedownload). ..

 

Wat doe ik verkeerd of zit openatv dwars ?

De directory moet zijn vuplus/solose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flash opnieuw op stick gezet (andere) en flash is gelukt.. 1e stage bootloader heeft overigens nog steeds de OpenATV logo (maar dat komt vanzelf). Nu een werkende backup terug zetten...

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...